Uhm neequote:
niet te ver je hoofd uitsteken dan he... of in jou geval vooral niet opstaanquote:Op woensdag 5 september 2012 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit op het dak van je sprinter
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet te ver je hoofd uitsteken dan he... of in jou geval vooral niet opstaan
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet te ver je hoofd uitsteken dan he... of in jou geval vooral niet opstaan
Uhm jaquote:
Ben je ook aan het afstuderen in je eindfase?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ik eigenlijk nog 10 verslagen moet schrijven ofzo
Damn, dat is niet echt handig inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ik eigenlijk nog 10 verslagen moet schrijven ofzo
quote:
Yeps, over 3 weken moet het af zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je ook aan het afstuderen in je eindfase?
quote:
Oh ja heel herkenbaar... competenties en alles?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yeps, over 3 weken moet het af zijnDat gaat op zich wel lukken hoor maar al m'n vrije dagen gaan erin zitten en ik moet voor stage ook een hoop verslagen schrijven nog, reflectiebullshit enzo
Uhuhquote:Op woensdag 5 september 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja heel herkenbaar... competenties en alles?
Succes!
Collega's die tegenover elkaar zitten en aan het wa-en zijn ..quote:Op woensdag 5 september 2012 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dag zoks! het was weer gezellie we appen hea!
Eind januariquote:
wat is dit nickquote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://pastebin.com/nfVT7b0Z
En ze zijn weer terug
Pas op, die gaaguyim is een boefje hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, gebruik jij nick-gizmo zijn echte naam?!
gekke nickquote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, gebruik jij nick-gizmo zijn echte naam?!
bedankt voor deze waarschuwing Nickquote:Op woensdag 5 september 2012 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pas op, die gaaguyim is een boefje hoor
Ohh dat duurt nog ffquote:Op woensdag 5 september 2012 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eind januari
Kan niet wachten
halloquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedankt voor deze waarschuwing Nick
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
ik dacht echt wtf is 4ebe ook zwanger?!?!
quote:
Neverquote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over zwangerschap ging en ik dacht echt wtf is 4ebe ook zwanger?!?!
Dankjequote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En waar hoop je op?
Yepquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Een gezonde baby
heeft ze al eens gedaan maar beviel nietquote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
OHHHHH je bent zwanger, ik dacht je ging chinees bestellen.
Neh, heb net zuurkool op.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
OHHHHH je bent zwanger, ik dacht je ging chinees bestellen.
kapstok?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was ook zwanger.
Tijdje geleden alweer,maar toch.
We willen het geslacht wel weten voor de bevalling jaquote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
Wacht je tot de bevalling of heb je zo'n echo laten maken waar je op kan zien of het een jongetje/meisje is?
Wat is daar nou een goed voorbeeld aanquote:Op woensdag 5 september 2012 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geef nou eens een keer een goed voorbeeld, zeg dan ooievaar ofsow :SS
Ja pas op hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedankt voor deze waarschuwing Nick
sorry net een west vleteren 12 opquote:
Gaaaaaaay.quote:
Ja, ik moest ook googelen.quote:
Ik heb alleen maar medeklinkers.quote:
jaja, ga ik eens een keer winnen, gaat mevrouw uitvluchten zoekenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar medeklinkers.
Is geen uitvlucht, weergave van de feiten.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, ga ik eens een keer winnen, gaat mevrouw uitvluchten zoeken
je probeert je verlies goed te praten nog voordat je daadwerkelijk verloren hebtquote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is geen uitvlucht, weergave van de feiten.
Nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je probeert je verlies goed te praten nog voordat je daadwerkelijk verloren hebt
laat mij toch ook eens van mijn winst genietenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Ik had misschien een inhaalslag kunnen doen, maar omdat ik alleen nog maar medeklinkers heb, gaat dat niet lukken.
nee, zij lijkt me echt zo iemand die je daarna ook voor verkrachting gaat aanklagenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
wd zit mij uit te dagen om naar haar stageplek te komen om haar te verkrachten. Should I?
Doe maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
wd zit mij uit te dagen om naar haar stageplek te komen om haar te verkrachten. Should I?
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh dat duurt nog ffEn ben je dan helemaal klaar?
Ja dat wilde ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post dan die gif.
[ afbeelding ]
Hallo MKquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo MK![]()
Beetje beter nu al?
Succesquote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]redelijk alleen nog vage koppijn en af en toe steek in de buik. morgen weer werken
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb al een heel programma klaar staan.quote:
vertel mij meerquote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb al een heel programma klaar staan.
Nog steeds bij die kutbaas?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]redelijk alleen nog vage koppijn en af en toe steek in de buik. morgen weer werken
Kettingen, riemen, stropdassen en meer.quote:
word ik niet enthousiast van.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kettingen, riemen, stropdassen en meer.
Alsof dat het doel van een verkrachting is.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
word ik niet enthousiast van.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof dat het doel van een verkrachting is.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
its not rape if i like itquote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah, anti-climax dit. Had al voorbinddildo's uit de kast gehaald uit enthousiasme.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat je een kerel bent ofzo. Beetje grappon maken.
I'm serious. Of een onzeker meisje ofzo. Kan ook nog.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, anti-climax dit. Had al voorbinddildo's uit de kast gehaald uit enthousiasme.
hard gewordenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, anti-climax dit. Had al voorbinddildo's uit de kast gehaald uit enthousiasme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |