Uhm neequote:
niet te ver je hoofd uitsteken dan he... of in jou geval vooral niet opstaanquote:Op woensdag 5 september 2012 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit op het dak van je sprinter
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet te ver je hoofd uitsteken dan he... of in jou geval vooral niet opstaan
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet te ver je hoofd uitsteken dan he... of in jou geval vooral niet opstaan
Uhm jaquote:
Ben je ook aan het afstuderen in je eindfase?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ik eigenlijk nog 10 verslagen moet schrijven ofzo
Damn, dat is niet echt handig inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ik eigenlijk nog 10 verslagen moet schrijven ofzo
quote:
Yeps, over 3 weken moet het af zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je ook aan het afstuderen in je eindfase?
quote:
Oh ja heel herkenbaar... competenties en alles?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yeps, over 3 weken moet het af zijnDat gaat op zich wel lukken hoor maar al m'n vrije dagen gaan erin zitten en ik moet voor stage ook een hoop verslagen schrijven nog, reflectiebullshit enzo
Uhuhquote:Op woensdag 5 september 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja heel herkenbaar... competenties en alles?
Succes!
Collega's die tegenover elkaar zitten en aan het wa-en zijn ..quote:Op woensdag 5 september 2012 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dag zoks! het was weer gezellie we appen hea!
Eind januariquote:
wat is dit nickquote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://pastebin.com/nfVT7b0Z
En ze zijn weer terug
Pas op, die gaaguyim is een boefje hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, gebruik jij nick-gizmo zijn echte naam?!
gekke nickquote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, gebruik jij nick-gizmo zijn echte naam?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |