of een heel fout "versierings" antwoordquote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
wacht ik ga bericht sturen "wie ben jij" en dan kijken wat hij zegt. ik gok op gebrekkig nederlands/straattaal antwoord.
Sowieso is fok wel wat vreemd met vreemde users, maar ditquote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad.Vreemde toestanden hier.
'Wel wat vreemd' ja. Geestelijk gestoorden hier af en toe.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is fok wel wat vreemd met vreemde users, maar dit
quote:
quote:Hi! How are you?
I have friends from Stockholm and now I also live in Rotterdam.
I'm Portuguese and I'm a designer. For how long do you live there? Do you like Holland?
Zou lelymere ook toegang hebben tot fok ?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Wel wat vreemd' ja. Geestelijk gestoorden hier af en toe.![]()
Maar dat sloeg inderdaad alles.
Dat lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden lelymere ook toegang hebben tot fok ?
Weerhaantjequote:
huhquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
Hahaha ging kijken bij messages - other. Zie ik dit:
[..].
geilkippetjequote:
Misschien kom ik wel uit Almere..quote:
Neequote:
Het gaat er meer om waar je komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel uit Almere..
zeg ikquote:
Kom je uit Lelystad ofzo?quote:
ja berichten van niet vrienden of vrienden van vrienden, komen bij mij in een soort spammap op facebook.quote:
Uhm wtfquote:
So so truequote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat er meer om waar je komt.
gelukkig nietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je uit Lelystad ofzo?
Ik wist wel dat je dit niet zou snappenquote:
Ben je een brabo?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja berichten van niet vrienden of vrienden van vrienden, komen bij mij in een soort spammap op facebook.eens in de zoveel tijd ga ik kijken en hebben kk rare mensen bericht gestuurd.
hell noquote:
Een Fries?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
nee, maar vanwaar deze vragen¿quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
Die gast stuurt ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Dan kan ik even inschatten hoe ik op je moet reagerenquote:
Die gast stuurt ditXD XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zegt al genoeg denk ik, niet¿![]()
![]()
"oh, jij bent kk lelijk, dus block XD"I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Stressen, dit dat.quote:
zeg dat in mijn gezicht en niet online en zie wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan ik even inschatten hoe ik op je moet reageren
Ik hoef jou dan ook nooit iets uit te leggen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stressen, dit dat.
Ik snap nu trouwens wat je bedoelt
Ik denk een topic in KLB.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
zeg dat in mijn gezicht en niet online en zie wat er gaat gebeuren.
geen paniek hoor. Eerder achterdochtigheidquote:
En aan wie zou dat nou liggenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dit niet zou snappen
Die gast stuurt ditDat zijn de hossel praktijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hehehe.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
geen paniek hoor. Eerder achterdochtigheid
Oh lol daar kijk ik nooit.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
Hahaha ging kijken bij messages - other. Zie ik dit:
[..].
weeeeejjjoooooooowwwwquote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
Ik geloof niet veel goedsquote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
Andere mensen dan weer wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hoef jou dan ook nooit iets uit te leggen.
Vaak zat.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Andere mensen dan weer wel.
Ik zou het paranoia noemenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef wise het volgende:
[..]
geen paniek hoor. Eerder achterdochtigheid
Aan jou, wie anders?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En aan wie zou dat nou liggen
Te vaak ja.quote:
weet je nietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet veel goeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |