Ik had gezocht op rotterdam de gekste. :$quote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wtf heb je hem zo snel gevonden
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
zit waarschijnlijk cola light in. Met zijn 13jarige kippeborstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahahah wat een gangsterI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja echt hequote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die mutantenquote toen.Wtf was dat?
De juiste conclusie is dat het aan fok lagquote:
Goed zoquote:
dat haarquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
kijk deze pic chai
hahahahaha, daar lijkt ie op high guy meme
nat geworden dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
kijk deze pic chai
Afdakjes haar.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
kijk deze pic chai
Of die quote van mij die helemaal niet van mij was.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
En we hadden het ook gewoon alle drie
ja van het huilen van het lachenquote:
ja walgelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Afdakjes haar.dat zo iemand 's ochtends ook niet denkt wtf ben ik aan het doen.
Nou dat was eigenlijk helemaal raar..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of die quote van mij die helemaal niet van mij was.
Whehe, inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat was eigenlijk helemaal raar..
Ook zo'n tekst die nooit van jou zou afkomen
en wat wilde deze gozer preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
kijk deze pic chai
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja van het huilen van het lachenwat een kneus
Ah oke, zo zou je het ook kunnen zien jaquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De juiste conclusie is dat het aan fok lag
ahahaquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, zo zou je het ook kunnen zien ja
of een heel fout "versierings" antwoordquote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
wacht ik ga bericht sturen "wie ben jij" en dan kijken wat hij zegt. ik gok op gebrekkig nederlands/straattaal antwoord.
Sowieso is fok wel wat vreemd met vreemde users, maar ditquote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad.Vreemde toestanden hier.
'Wel wat vreemd' ja. Geestelijk gestoorden hier af en toe.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is fok wel wat vreemd met vreemde users, maar dit
quote:
quote:Hi! How are you?
I have friends from Stockholm and now I also live in Rotterdam.
I'm Portuguese and I'm a designer. For how long do you live there? Do you like Holland?
Zou lelymere ook toegang hebben tot fok ?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Wel wat vreemd' ja. Geestelijk gestoorden hier af en toe.![]()
Maar dat sloeg inderdaad alles.
Dat lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden lelymere ook toegang hebben tot fok ?
Weerhaantjequote:
huhquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
Hahaha ging kijken bij messages - other. Zie ik dit:
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |