Helaasquote:
Net doen of je ervoor valt en dan hard afbranden.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Stuur wel terug "Goeie hosselpoging."
Groot mondje weer hequote:
Daarom.quote:
Gewoon vragen of ie vanavond tijd heeftquote:Op woensdag 5 september 2012 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Stuur wel terug "Goeie hosselpoging."
"Ga door, vertel me meer, ik hang aan je lippen"quote:Op woensdag 5 september 2012 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net doen of je ervoor valt en dan hard afbranden.
Maak daar dan misbruik van.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ga door, vertel me meer, ik hang aan je lippen"hij is zo'n type die dan niet snapt dat ik dat totaal niet serieus bedoel.
Je weet dat het zo isquote:
Ja, heb "Goeie hosselpoging" gezegd. Hoop dat ie iets zegt.quote:
Ik ontken het dan ook niet.quote:
Is ook geen mogelijkheid voorquote:Op woensdag 5 september 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ontken het dan ook niet.
Nee dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 5 september 2012 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is ook geen mogelijkheid voor
Haha.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
"That snake screams in agony because it totally DID NOT SEE THAT COMING."
blijf kijken en beeld je in dat hij echt schreeuwtquote:
Een multi-quotequote:
Dat ze je niet wilt kennen denk ikquote:
Oké baas. :$quote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
blijf kijken en beeld je in dat hij echt schreeuwt
Dan is 'ie wel een beetje zwakzinnig. Volgens mij begrijpt bijna iedereen dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ga door, vertel me meer, ik hang aan je lippen"hij is zo'n type die dan niet snapt dat ik dat totaal niet serieus bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |