Haha, het bed delen met je zusje.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit mijn zusje een keer een bloedneus geslagen.. toen we een bed moesten delen.
Dus ja...
Hier werken de quotes tenminstequote:Op woensdag 5 september 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gizmo met z'n multi-quotes
Er gebeuren hier soms wel vreemde dingen met quotes.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier werken de quotes tenminste
Incidenteel en niet met een goede afloopquote:Op woensdag 5 september 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, het bed delen met je zusje.
Hier ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier werken de quotes tenminste
Fuld at smag!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incidenteel en niet met een goede afloop![]()
Vernaggelde quotes jaquote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er gebeuren hier soms wel vreemde dingen met quotes.
Niet liegenquote:
dit kan je op een aantal manier interpreterenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incidenteel en niet met een goede afloop![]()
watquote:
Ja, maar ik doe er niets speciaals meequote:
hahaquote:
Nee niet op die manierquote:Op woensdag 5 september 2012 17:32 schreef wise het volgende:
[..]
dit kan je op een aantal manier interpreteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahahah wat een gangsterBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Kan je leuke spelletjes mee doen en users mee wegjagenquote:
Smakelijk..quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
Lol en op zijn pf doen alsof hij gespierd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahahah wat een gangster![]()
Die mutantenquote toen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je leuke spelletjes mee doen en users mee wegjagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |