Valt mee. Ik weet niet welke jij bedoelt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij een vrouw zou dat wat raar zijn.
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 5 september 2012 16:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gatverdamme wat is dit voor uitgekostse kanker troep.
quote:
Mhoah, vind die hele nieuwe generatie dubstep echt dikke stront door een trechter.quote:
Vind ook niet alles tofquote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mhoah, vind die hele nieuwe generatie dubstep echt dikke stront door een trechter.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:44 schreef MrV het volgende:
Gezien de situatie denk ik dat dit enkel op een one night stand gaat uitlopen. Mocht TS dat wensen kan ze ook contact met mij opnemen. Altijd al een +- 30 jarige milf willen aanduwen.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef MrV het volgende:
[..]
Prive bericht met foto / facebook profiel is gewenst. Danku.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef MrV het volgende:
Ga je mij nog een prive bericht met je foto sturen? Wil wel ff met je batsen!
tegenwoordig is het dit he :quote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef Gridlok het volgende:
hier begon dubstep voor mij, en eindigde met.
durf je nu welquote:
Klinkt alsof hij progressive met dub wil mixen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tegenwoordig is het dit he :
vanaf 4.10 is wel tof![]()
Nu geen zin in editten.quote:
wat de bamba?!quote:
Staat genoeg manquote:Op woensdag 5 september 2012 16:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij progressive met dub wil mixen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
"acces denied dubstep edit"
"maryland chocolatechipmix"
die namen altijd bij dat soort muziekhou het simpel y'all.
The Doors? wat.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Staat genoeg man
03. Skrillex & The Doors -- Breakn' A Sweat (Zedd Remix)
04. Next Order by Dog Blood
die zijn wel tof
hoe durven zequote:
Ja dat vroeg je de vorige keer ook alquote:
die van die tv seriequote:
ahahaquote:Op woensdag 5 september 2012 16:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij niet een keertje lekker wilt larpen met je chickie.
Ik kijk toch geen enkelequote:
Ik hoor idd ook niks terug, niet eens een sample.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat vroeg je de vorige keer ook al.
Dat je er niks van The Doors in kon horen
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja mang, sommige artiesten/bands/nummers moet je met je gore commerciële poten vanaf blijven.
quote:
ik durf er om te wedden dat iemand dat al gedaan heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Ze meoten een dubstepmix maken van Call me maby
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Ze meoten een dubstepmix maken van Call me mayby
Ik kan hier geen muziek luisteren vandaar dat ik niet kijk
Moet wel eigenlijk hequote:Op woensdag 5 september 2012 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik durf er om te wedden dat iemand dat al gedaan heeft.
True, wel grappig dat die ouwe mee doenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah op die fiets, hoor nog steeds niks terug van the doors.
Mja maar the doors zijn niks zonder hun lyrical wordsmith Morrison.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, wel grappig dat die ouwe mee doen
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja maar the doors zijn niks zonder hun lyrical wordsmith Morrison.
Hij is wel een volhouder.quote:
Nog geen dm?quote:
Kijk, iemand die het snapt, het gaat er niet om wat anderen van je liefde denken :$quote:Op woensdag 5 september 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een leuk stel, passen mooi bij elkaar.
Het gerucht gaat.quote:
Nope!quote:
quote:
smooth mofoquote:
quote:
Beetje de style van L.quote:
Ik weet het niet plsquote:Op woensdag 5 september 2012 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
Beetje de style van L.![]()
Begon zijn achternaam met een vż
Wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeie, het altijd wel ergens 4 uur.
quote:
deze uitspraak niet kennenquote:
Ik ben niet zo slim.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo moeilijk is die toch niet te bevatten zoskje :$$
KUTquote:
My pleasurequote:Op woensdag 5 september 2012 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
goed dat je me er aan herinnert, effe jonko draaien.
Wil wel even aanje vingers ruikenquote:
mrv is een beetje geestelijkbeperkt. Daarom zoekt hij zijn heil voor kutjes op een forumquote:Op woensdag 5 september 2012 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zitten nog meer letters in het alfabet, kneus.
...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zitten nog meer letters in het alfabet, kneus.
Merk net dat dit onder vrouwen afzeiken valtquote:
Die snapte ik ook nietquote:Op woensdag 5 september 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Merk net dat dit onder vrouwen afzeiken valt
Hij is nu wel op weg naar zijn vriendin hoorquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 5 september 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is nu wel op weg naar zijn vriendin hoor
Genieten van mijn lange weekend.quote:
quote:
quote:
Mmmmmm hamka'squote:
Waarom zo, echt. Je haat me.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Genieten van mijn lange weekend.
Die 2de zullen ze wel leuk vinden hierquote:
de vrouwtjesż kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die 2de zullen ze wel leuk vinden hier
Heerlijk, maar ik eet ze nooit want dan snij ik mijn gehemelte openquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ik eet ze nooit want dan snij ik mijn gehemelte opentandjeskut.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ik eet ze nooit want dan snij ik mijn gehemelte opentandjeskut.
Ondertussen ben je zeiknat geworden.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag dat plaatje in de topicgallery en ik wist gewoon dat jij het had gepost, viespeuk.
Ja allemaal zweet tussen mn reet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ondertussen ben je zeiknat geworden.
Wil je dat voor me filmen?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja allemaal zweet tussen mn reet.ff ruiken of zweet daar hetzelfde ruikt als onder mijn oksel.
oh okequote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag dat plaatje in de topicgallery en ik wist gewoon dat jij het had gepost, viespeuk.
not a fuck was givenquote:
oke.quote:
haters of gewoon mensen die kritisch zijn en er met een realistische blik naar kijkenżquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
iPhone5 nieuws, gelijk alle haters weer onder hun steen vandaanecht zo kansloos.
Ik zeg toch haters... met al die suffe grapjesquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef wise het volgende:
[..]
haters of gewoon mensen die kritisch zijn en er met een realistische blik naar kijkenż
Hehe, inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
iPhone5 nieuws, gelijk alle haters weer onder hun steen vandaanecht zo kansloos.
lees de kritiek dan niet als je je eraan stoortquote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg toch haters... met al die suffe grapjes
lees het dan niet als het je weinig boeit verder.
Dat zal volgende week wel erger wordenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
ja doei.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef wise het volgende:
[..]
lees de kritiek dan niet als je je eraan stoort
waar ga je heenżquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zal volgende week wel erger worden
Waar?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Noem je dat kritiek?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef wise het volgende:
[..]
lees de kritiek dan niet als je je eraan stoort
wrongquote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
omdat apple gebrukers gewoon tevreden zijn en niks te klagen hebben, ook niet over concurrenten.
oke manquote:
Sowieso haters op iets waar ze zelf geen last van hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Ja dat heb ik nooit kunnen snappen... waarom?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso haters op iets waar ze zelf geen last van hebben.
Ik heb een nokia. :$quote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef Zosk het volgende:
Ik heb wel wat te klagen over de "concurrenten". Behalve Nokia dan, want Nokia blijft baas.
Rest is kut, troep, goedkoop, plastic.
Leuk man, zo bashen.
Omdat zweeds?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef Zosk het volgende:
Ik heb wel wat te klagen over de "concurrenten". Behalve Nokia dan, want Nokia blijft baas.
Rest is kut, troep, goedkoop, plastic.
Leuk man, zo bashen.
ja, maar menig applefan begrijpt dat nietquote:
ojaquote:
Ja en dat ligt aan het product apple dat jij gare kutwijven kentquote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar menig applefan begrijpt dat niet![]()
heb een vriedin die ook opeens een iphone had. Helemaal "geilen" op dat ding hoe geweldig dat niet was. Na verloop van tijd komen klagen dat ze em niet als "usb-stick" kan gebruiken wat ze bij haar vorige phone wel kon. Ik zo zeggen dat het apples beleid was en dat het niet kon want ik achterlijk vond. Werd ze boos omdat ik kritiek had op haar telefoon
Vaak zijn het de androidgebruikers die iemand met een apple-product tot verantwoording roepen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
heb een vriedin die ook opeens een iphone had. Helemaal "geilen" op dat ding hoe geweldig dat niet was. Na verloop van tijd komen klagen dat ze em niet als "usb-stick" kan gebruiken wat ze bij haar vorige phone wel kon. Ik zo zeggen dat het apples beleid was en dat het niet kon want ik achterlijk vond. Werd ze boos omdat ik kritiek had op haar telefoon
Al kraak je dat hele ding af je zult mij er niet mee hebben. Apple is mooi, verder niets. Het werkt fijn, net als waarschijnlijk iedere andere high end touchscreen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oja
[..]
Ja en dat ligt aan het product apple dat jij gare kutwijven kent
Hm, ik heb daar helemaal geen topic aangemaakt hoor. :Squote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Salatrel het volgende:
van de week nog een gast in DIG die een topic opende... had volgens eigen zeggen een iPhone4 maar kon dus zijn contract verlengen en vroeg zich af of hij het beste simonly kon nemen en zijn iPhone4 houden, contract verlengen met iPhone4s of wachten op de iPhone5
gewoon ook echt oogkleppen en niets anders dan Apple overwegen
jailbreak en klaar, het is ook allemaal zo moeilijk hequote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
En dit, snap niet waarom. Dan heb je android phone, wees er blij mee en laat anderen blij zijn met hun phonequote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak zijn het de androidgebruikers die iemand met een apple-product tot verantwoording roepen.
Kan ik me wat bijvoorstellen, ik heb dat ookquote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Salatrel het volgende:
van de week nog een gast in DIG die een topic opende... had volgens eigen zeggen een iPhone4 maar kon dus zijn contract verlengen en vroeg zich af of hij het beste simonly kon nemen en zijn iPhone4 houden, contract verlengen met iPhone4s of wachten op de iPhone5
gewoon ook echt oogkleppen en niets anders dan Apple overwegen
Waar gaat het wel om dan?quote:
preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Al kraak je dat hele ding af je zult mij er niet mee hebben. Apple is mooi, verder niets. Het werkt fijn, net als waarschijnlijk iedere andere high end touchscreen.
Maar fanboys zijn gewoon._
Ja, dus flikker dat ding vooral nog een keer kapot.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
Ik ben wel fangirl van mijn laptop, maar niet van per definitie alle andere producten van dat merk of sowieso alle laptops.
Hij is gewoon zo mooi.
Heb voor de iphone bijna altijd een nokia gehad, en 1x HTC. Dat doen we dus niet nog een keerquote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Al kraak je dat hele ding af je zult mij er niet mee hebben. Apple is mooi, verder niets. Het werkt fijn, net als waarschijnlijk iedere andere high end touchscreen.
Maar fanboys zijn gewoon._
Dat kwam door de kkhond.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dus flikker dat ding vooral nog een keer kapot.
logisch, omdat je gaat vergelijken wat de 1 wel kan en de ander niet. Had ik ook gedaan voordat ik uiteindelijk voor de sgs2 koos. Kan er gewoon meer meequote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak zijn het de androidgebruikers die iemand met een apple-product tot verantwoording roepen.
Maar jij kraakt de rest ook niet af toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
Ik ben wel fangirl van mijn laptop, maar niet van per definitie alle andere producten van dat merk of sowieso alle laptops.
Hij is gewoon zo mooi.
HTC is eigenlijk best goed, sommige modellen in ieder geval.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb voor de iphone bijna altijd een nokia gehad, en 1x HTC. Dat doen we dus niet nog een keer
Maar jij hebt het aldoor over fanboysquote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef wise het volgende:
[..]
logisch, omdat je gaat vergelijken wat de 1 wel kan en de ander niet. Had ik ook gedaan voordat ik uiteindelijk voor de sgs2 koos. Kan er gewoon meer meeMaar dat maakt de iphone niet slechter
. Tis alleen zo frapant dat als je iets kritisch zeg je heel de iphonefanboi club over je heen krijgt
quote:
Oh ja, toen jij dat walgelijke plaatje postte van een stervende Steve Jobs, was dat zeker ook een kritische opmerking?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef wise het volgende:
[..]
logisch, omdat je gaat vergelijken wat de 1 wel kan en de ander niet. Had ik ook gedaan voordat ik uiteindelijk voor de sgs2 koos. Kan er gewoon meer meeMaar dat maakt de iphone niet slechter
. Tis alleen zo frapant dat als je iets kritisch zeg je heel de iphonefanboi club over je heen krijgt
wat is normaalżquote:Op woensdag 5 september 2012 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij hebt het aldoor over fanboysdie heb je bij alles. Ik heb het over normale mensen.
de mod was het blijkbaar met mij eens want topic opgeschoond en mijn reactie staat er nogquote:Op woensdag 5 september 2012 17:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon in dat topic ertussen.
Maar de meeste van de rest zit er ook een prijsklasse boven of onder, dus is niet heel vergelijkbaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij kraakt de rest ook niet af toch?
nee dat was grappig, maar das niet relevant nu.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, toen jij dat walgelijke plaatje postte van een stervende Steve Jobs, was dat zeker ook een kritische opmerking?
de iDead?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, toen jij dat walgelijke plaatje postte van een stervende Steve Jobs, was dat zeker ook een kritische opmerking?
Geen fanboy. Mensen die nog redelijk kunnen oordelen en niet geindoctrineerd zijn.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de mod was het blijkbaar met mij eens want topic opgeschoond en mijn reactie staat er nog
ja, nu zou het wel mogen. Zeer hypocrietquote:
Nee, dat was niet grappig. Geen wonder ook dat het plaatje verwijderd werd, nadat veel mensen hun walging erover uitspraken.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
nee dat was grappig, maar das niet relevant nu.
Het komt allemaal doordat ze zwart is en altijd zo in de deuropening gaat liggen dat je het niet kan zien. Iedereen struikelt altijd over haar.quote:
oh ok, dan zitten we op 1 lijnquote:Op woensdag 5 september 2012 17:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen fanboy. Mensen die nog redelijk kunnen oordelen en niet geindoctrineerd zijn.
i kook, als mn abo afgelopen isquote:
HTC Desire , nja ik vind android dan ook niet heel fijnquote:Op woensdag 5 september 2012 17:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
HTC is eigenlijk best goed, sommige modellen in ieder geval.
Nokia heeft gewoon goede toestellen (lees: beste) maar men kan de software niet handelen.
wat voor ras is hetquote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Het komt allemaal doordat ze zwart is en altijd zo in de deuropening gaat liggen dat je het niet kan zien. Iedereen struikelt altijd over haar.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Het komt allemaal doordat ze zwart is en altijd zo in de deuropening gaat liggen dat je het niet kan zien. Iedereen struikelt altijd over haar.
Die HTC met Windows is best nice.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HTC Desire , nja ik vind android dan ook niet heel fijn
vergeet rucola nietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
wit brood met philadelphia en zalmfilet
Dat was de mijn 4 maanden geleden al.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
i kook, als mn abo afgelopen is
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zag op tv een reclame voor 24kitchen live en ik moest gelijk aan je denken
Fas.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:06 schreef Fascination het volgende:
Ik ga zo mosselen eten.![]()
Nee, niet op die manier helaas.![]()
Zal ik het vlees maar weer aanslepen voor je?quote:
rotweiler/dobberman kruisingżquote:
quote:
Oké.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ik het vlees maar weer aanslepen voor je?
Chai pls, net of ik dat zou menen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is niet raszuiver, ik zat net ook al plaatjes te kijken.
zondequote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was de mijn 4 maanden geleden al.
Dit dusquote:
Oké.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch. Die met gecoupeerde oren vind ik wel echt lelijk.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Serieus... ik heb de hele ochtend gezocht naar een of ander document, niet gevonden.
Bel ik een klasgenoot.. ja dat staat daar en daar.
Ben ik blind ofzo?
Jongen.quote:
Dan durf je wel dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
Als er hier weer eens ergens een enge auto een beetje verborgen geparkeerd staat dan neem ik haar ook altijd mee om even te gaan kijken.
Zie je, je bent gewoon een schelequote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Serieus... ik heb de hele ochtend gezocht naar een of ander document, niet gevonden.
Bel ik een klasgenoot.. ja dat staat daar en daar.
Ben ik blind ofzo?
Oh durf ik sowieso wel, maar mensen vinden haar eng, dus is toch veiliger.quote:
Dat blijkt wel weer..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie je, je bent gewoon een schele
Oh haiquote:
Oh, perfecte hond dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh durf ik sowieso wel, maar mensen vinden haar eng, dus is toch veiliger.
En als ik word aangevallen verdedigd ze me ook, doet ze ook altijd al een beetje op een speelse manier met stoeien met mijn vader.
Het is dan ook al 17.14quote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer..
Hele ochtend weg
Die maakt iemand dood?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, perfecte hond dus.
Dat hoef ik met die van ons niet te proberen, die laat het niet bij verdedigen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh durf ik sowieso wel, maar mensen vinden haar eng, dus is toch veiliger.
En als ik word aangevallen verdedigd ze me ook, doet ze ook altijd al een beetje op een speelse manier met stoeien met mijn vader.
Goede middagquote:
Is it me you looking for?quote:
Ja, en zeker in zo'n situatie.quote:
Je gaat toch niet zeggen dat je ook nog naar dat boek moet zoeken hequote:
Godver.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is it me you looking for?
Nee hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je ook nog naar dat boek moet zoeken he
I can see it in your eyesquote:
deze uitprintenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede middag
[..]
Is it me you looking for?
Staat mijn cam nu alweer aan? :Squote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I can see it in your eyes
Het was idd lekker rustigquote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb het boek net ingeleverd.. Daarom was er ook een radiostilte aan mijn kant
Inb4 : ik heb niets gemist
Dat gaat lastig worden bij Zoskquote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I can see it in your eyes
Ik als kind ook een keer een bibliotheekboek iets van twee maanden over tijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet alleen niet waar ik die boete moest betalen, dus dan maar niet_
Ik hoor het vanzelf wel
Gewoon iets verzinnen waardoor je slecht slaapt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dus gewoon niet meer zeggen hoe laat ik naar bed ga tegen collega's
En je kwam aanlopen met een briefje van 50?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als kind ook een keer een bibliotheekboek iets van twee maanden over tijd.Ik al mijn geld verzameld voor de boete, hoefde ik maar fl. 2.50 of zo af te rekenen.
!
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef wise het volgende:
[..]
deze uitprinten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dus gewoon niet meer zeggen hoe laat ik naar bed ga tegen collega's
Paar tientjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En je kwam aanlopen met een briefje van 50?
Oh was jij dat :$quote:
Zo luidruchtig ben ik nietquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden bij Zosk
Ja ik vind dit ook niet kunnen hoor.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als kind ook een keer een bibliotheekboek iets van twee maanden over tijd.Ik al mijn geld verzameld voor de boete, hoefde ik maar fl. 2.50 of zo af te rekenen.
!
Dronken achter het stuur gaan zitten weer?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!
Ik ben bang voor boetes.. maar goed.. nu al twee keer in korte tijd eentje gehad.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:48 schreef Magereheinus het volgende:
Dom ja. Een maat van mij heeft ook een keer iets van die orde geflikt. Hij was eindelijk bij een chick thuis, maar sliep in een ander bed. De chick zei: ik heb t koud, waarna meneer de verwarming hoger zet en gaat tukken.
quote:
Julliequote:Op woensdag 5 september 2012 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook niet kunnen hoor.
1ste post in dat topic zegt al genoegquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon iets verzinnen waardoor je slecht slaapt.
"Ben je moe?"quote:
Goed zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook niet kunnen hoor.
Ik vind dat ook helemaal niemand daar iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
"Ben je moe?"
- Ja een beetje
"Hoe laat ging je dan slapen?"
-(*denkt godverkut) ja 2 uur
"Halleloeeeejaaaaa" * valt bijna van stoel..
Ja, laat me gewoon
Euh, bibliotheekboetes..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dronken achter het stuur gaan zitten weer?
Dat ook wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1ste post in dat topic zegt al genoeg
Ik twee, één keer drie km te hard en de andere keer vijf.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, bibliotheekboetes..![]()
Nooit een verkeersboete gehad nog.
quote:
quote:
jij lacht hier nog omquote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef Zosk het volgende:
Ik lach nu wel om zulke faal momenten maar dat zou typisch iets voor mij zijn.
De vraag is echter, waarom?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij lacht hier nog om
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kon ik niet zien :$quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had ik mijn kleding wel aan dit keer? :S
over een half uur weet ze al niet meer wie je bentquote:
Nee eigenlijk niet..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal niemand daar iets mee te maken heeft.
Ik verzin altijd gewoon wat, werkt prima.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet..
Alleen is het negeren van zo'n vraag een beetje bot
Niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
over een half uur weet ze al niet meer wie je bent
Dat zijn de boetes die ertoe doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik twee, één keer drie km te hard en de andere keer vijf.
Het was ochtend.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik verzin altijd gewoon wat, werkt prima.
quote:
Dus blijkbaar maakt het niet uitquote:Op woensdag 5 september 2012 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
over een half uur weet ze al niet meer wie je bent
Ik: "Jongens, serieus?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn de boetes die ertoe doen.
Nee maar ff serieus.. dat zijn wel lullige boetes..:')
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus blijkbaar maakt het niet uit
Ja weten we.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef Zosk het volgende:
Ik lach nu wel om zulke faal momenten maar dat zou typisch iets voor mij zijn.
Ik gebruikte het woord blijkbaarquote:
haha deze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
haha deze danEcht, hoe kom je eraan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
We slapen er geen nacht minder omquote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik: "Jongens, serieus?"
Maar ach, kan gebeuren.
Iedere avond een repetitiequote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom avond van tevoren verzinnen.
Ik lig wakker in m'n bedquote:
Goed van je, welk woord?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruikte het woord blijkbaar
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, heb nog geen rapportage gehad van Zosk
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Chinees met een klein pikje zegt je misschien wel iets?
quote:
Weet ik veelquote:
Ik sta op dit moment in de keuken..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Toevallig, ik zit wakker op mijn bureaustoel.
Gizmo met z'n multi-quotesquote:
Nee, precies. Behalve als jij zo ligt te draaien de hele tijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We slapen er geen nacht minder om
Beter dan zeggen dat je laat gaat slapen omdat een stel marginalen erover gaan mekkeren.quote:[..]
Iedere avond een repetitie
Herpaderpquote:
Ooit mijn zusje een keer een bloedneus geslagen.. toen we een bed moesten delen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, precies. Behalve als jij zo ligt te draaien de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |