Dat zijn de boetes die ertoe doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik twee, één keer drie km te hard en de andere keer vijf.
Het was ochtend.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik verzin altijd gewoon wat, werkt prima.
quote:
Dus blijkbaar maakt het niet uitquote:Op woensdag 5 september 2012 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
over een half uur weet ze al niet meer wie je bent
Ik: "Jongens, serieus?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn de boetes die ertoe doen.
Nee maar ff serieus.. dat zijn wel lullige boetes..:')
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus blijkbaar maakt het niet uit
Ja weten we.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef Zosk het volgende:
Ik lach nu wel om zulke faal momenten maar dat zou typisch iets voor mij zijn.
Ik gebruikte het woord blijkbaarquote:
haha deze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
haha deze danEcht, hoe kom je eraan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
We slapen er geen nacht minder omquote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik: "Jongens, serieus?"
Maar ach, kan gebeuren.
Iedere avond een repetitiequote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom avond van tevoren verzinnen.
Ik lig wakker in m'n bedquote:
Goed van je, welk woord?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruikte het woord blijkbaar
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, heb nog geen rapportage gehad van Zosk
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Chinees met een klein pikje zegt je misschien wel iets?
quote:
Weet ik veelquote:
Ik sta op dit moment in de keuken..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Toevallig, ik zit wakker op mijn bureaustoel.
Gizmo met z'n multi-quotesquote:
Nee, precies. Behalve als jij zo ligt te draaien de hele tijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We slapen er geen nacht minder om
Beter dan zeggen dat je laat gaat slapen omdat een stel marginalen erover gaan mekkeren.quote:[..]
Iedere avond een repetitie
Herpaderpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |