Sommige zijn wel grappigquote:
Vervelende mensen ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. te aanwezige collega's
Hm ja, ik ook wel.quote:
Pijnlijke aangelegenheidquote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal je dadelijk eens laten happen
Mensen die inbreken in een gesprek.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tandjes hee, mensen die altijd wat moeten roepen in een onbekende groep
Kom je aandacht tekort of zo?
Wanneer zijn mensen niet vervelend?quote:
En daarna Naturel chips.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pijnlijke aangelegenheid![]()
Want jij wil me natuurlijk hamka's voeren
Ik heb je wel door
Ik heb er maar 1, dus hamka's kan nietquote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pijnlijke aangelegenheid![]()
Want jij wil me natuurlijk hamka's voeren
Ik heb je wel door
HOU OPquote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen die inbreken in een gesprek.
Zout in de wondequote:
Ja, doe die ene maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1, dus hamka's kan niet__
tenzij ik een paar vrienden mag uitnodigen
Dat is het probleem niet echt, gewoon dat inbreken.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOU OP![]()
Dan kan ik het gesprek niet meer volgen en dat is irritant.
Hoezo? je vroeg er toch om?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef Gridlok het volgende:
jongens, hou eens op met die foto's te dm'n
Ja, oke.. het is gewoon onbeleefd.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet echt, gewoon dat inbreken.
Uhm oke, dat word dus happen naar een man of 15quote:
Wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm oke, dat word dus happen naar een man of 15
"Was ik met jou in gesprek?"quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, oke.. het is gewoon onbeleefd.
Zeg jij daar nooit wat van dan?
Ik welNiet dat het helpt overigens
Mensen die het daarna nog niet snappenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Was ik met jou in gesprek?"
Dan snappen ze het meestal wel.
Volgens mij moet jij eerder tijd gaan vrij makenquote:
Kan wel in een middag, geen probleem.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eerder tijd gaan vrij maken
Die hardnekkige moet het wel heel duidelijk gezegd worden ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die het daarna nog niet snappen
En dan blij kijken ondanks hun rode awkward gezicht en gewoon doorgaanquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Was ik met jou in gesprek?"
Dan snappen ze het meestal wel.
Moet wel kwaliteit werk zijn he, geen gehaast gebeurenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan wel in een middag, geen probleem.
IK KOM ZOOOOO BIJ JEEE< EEEN MOMENTJUHHHHH (* niveau kleuter)quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die hardnekkige moet het wel heel duidelijk gezegd worden ja.
Immer kwaliteit hier.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet wel kwaliteit werk zijn he, geen gehaast gebeuren
Zelfde als iemand die je iets probeert wijs te maken en dan na een tijdje zeggen: "Hoe achterlijk denk je dat ik ben?" Die schrikreactie dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan blij kijken ondanks hun rode awkward gezicht en gewoon doorgaan
Was ik met jou in gesprek?quote:
*Ignorequote:
Hehe.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK KOM ZOOOOO BIJ JEEE< EEEN MOMENTJUHHHHH (* niveau kleuter)
Dat moet nog blijken, heb nog geen rapportage gehad van Zoskquote:
En dan extra langzaam en extra articulerenquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als iemand die je iets probeert wijs te maken en dan na een tijdje zeggen: "Hoe achterlijk denk je dat ik ben?" Die schrikreactie dan.![]()
Wat had je dan verwachtquote:Op woensdag 5 september 2012 15:53 schreef remi1986 het volgende:
heb ik speciaal TV extra aangeschaft voor ESPN America zodat ik de NFL kan volgen, is de eerste wedstrijd van het seizoen komende nacht om 02:00
Wie?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, heb nog geen rapportage gehad van Zosk
Dat is niet echt een hint meer.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan extra langzaam en extra articuleren
Misschien is de hint dan wel duidelijk.
Zulke mensen verdienen het gewoonquote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is niet echt een hint meer.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, heb nog geen rapportage gehad van Zosk
Hehe, en dan ook niet weten wat ze moeten zeggen.quote:
Inderdaad. En dan ook nog janken als je het zegt meestal.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen het gewoon
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, en dan ook niet weten wat ze moeten zeggen.
Lekker laten janken..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan ook nog janken als je het zegt meestal.
quote:
quote:
Hmm je was het zeker "vergeten"quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, ik ging dat kloteboek inleveren in die kutbibliotheek
Grmbl![]()
Boetes!!!
Precies. Dat gemekker aan mijn kop ook altijd.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm je was het zeker "vergeten"____!!!!
Chinees met een klein pikje zegt je misschien wel iets?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker laten janken..![]()
[..]
[..]
Ze moeten altijd jou hebben?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Precies. Dat gemekker aan mijn kop ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |