Serieus? idh?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso is er altijd zo'n gespannen sweer met collega's, ik begrijp dat niet zo.
Goede kerel die Idquote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik merk dat jij debeterebob ook kent
sweer?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso is er altijd zo'n gespannen sweer met collega's, ik begrijp dat niet zo.
Niks julliequote:
Uhm.. mja.. altijd zo voorzichtig en uiterst beleefdquote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Correctie; jijquote:
IDH wel jaquote:
Je werkt samen met Sjors merk ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. mja.. altijd zo voorzichtig en uiterst beleefd
xxx mag ik je storen... (heel voorzichtig)
- NEE NU EVEN NIET>>> !!!
Wejoowww
well playedquote:
Wat is deze? Het ging om Zosk he, nu niet ineens mijn de schuld gaan geven ouwe tinusquote:
Ja en die andere collega is altijd weg als je een klusje voor hem hebt.. heeeeel vreemd.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je werkt samen met Sjors merk ik.
Oh ja, die Frans altijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en die andere collega is altijd weg als je een klusje voor hem hebt.. heeeeel vreemd.
Ja die zie ik bijna nooit, dus vandaar dat ik zijn naam vergeetquote:
Hap hap hapquote:Op woensdag 5 september 2012 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is deze? Het ging om Zosk he, nu niet ineens mijn de schuld gaan geven ouwe tinus
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]_
Ik zie hem ook nauwelijks.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die zie ik bijna nooit, dus vandaar dat ik zijn naam vergeet
Gelukkig maar.. te aanwezige collega'squote:
Zal je dadelijk eens laten happenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |