Natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]Ingeschreven om te kijken hoe het werkte. Daarna niks meer mee gedaan
True story.
Snap ikquote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie groen van jaloezie ja
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen.
Ja, gewoon hardop lachen en bij voorkeur als het muisstil is.quote:
quote:
quote:
Dacht misschien een geluid van een dier erbij of zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, gewoon hardop lachen en bij voorkeur als het muisstil is.
Dat er ook zo collega's schrikken van het plotselinge lachen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, gewoon hardop lachen en bij voorkeur als het muisstil is.
Ja stiekem was het gewoon kut dat je overal voor betalen moestquote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha! Het verhaal word al iets anders he
Weer zo'n voorbeeld. groot mondje op fok, en ondertussen uren lang op datingsites zitten met zijn puddingbuks in zijn klauwenquote:
En dan denken er goedkoop met een 'true story' vanaf te komen he.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld. groot mondje op fok, en ondertussen uren lang op datingsites zitten met zijn puddingbuks in zijn klauwen
4ebe had toch altijd gelijk hier?quote:
Nee, ik lach gewoon beschaafdquote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dacht misschien een geluid van een dier erbij of zo.
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2012 15:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat er ook zo collega's schrikken van het plotselinge lachen.
Ik merk dat jij debeterebob ook kentquote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan denken er goedkoop met een 'true story' vanaf te komen he.
Nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
4ebe had toch altijd gelijk hier?
Sowieso is er altijd zo'n gespannen sweer met collega's, ik begrijp dat niet zo.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik lach gewoon beschaafd
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
4ebe had toch altijd gelijk hier?
Julliequote:
Ik zag het hem doen in die post.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik merk dat jij debeterebob ook kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |