Chai pls, net of ik dat zou menen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is niet raszuiver, ik zat net ook al plaatjes te kijken.
zondequote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was de mijn 4 maanden geleden al.
Dit dusquote:
Oké.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch. Die met gecoupeerde oren vind ik wel echt lelijk.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Serieus... ik heb de hele ochtend gezocht naar een of ander document, niet gevonden.
Bel ik een klasgenoot.. ja dat staat daar en daar.
Ben ik blind ofzo?
Jongen.quote:
Dan durf je wel dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
Als er hier weer eens ergens een enge auto een beetje verborgen geparkeerd staat dan neem ik haar ook altijd mee om even te gaan kijken.
Zie je, je bent gewoon een schelequote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Serieus... ik heb de hele ochtend gezocht naar een of ander document, niet gevonden.
Bel ik een klasgenoot.. ja dat staat daar en daar.
Ben ik blind ofzo?
Oh durf ik sowieso wel, maar mensen vinden haar eng, dus is toch veiliger.quote:
Dat blijkt wel weer..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie je, je bent gewoon een schele
Oh haiquote:
Oh, perfecte hond dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh durf ik sowieso wel, maar mensen vinden haar eng, dus is toch veiliger.
En als ik word aangevallen verdedigd ze me ook, doet ze ook altijd al een beetje op een speelse manier met stoeien met mijn vader.
Het is dan ook al 17.14quote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer..
Hele ochtend weg
Die maakt iemand dood?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, perfecte hond dus.
Dat hoef ik met die van ons niet te proberen, die laat het niet bij verdedigen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh durf ik sowieso wel, maar mensen vinden haar eng, dus is toch veiliger.
En als ik word aangevallen verdedigd ze me ook, doet ze ook altijd al een beetje op een speelse manier met stoeien met mijn vader.
Goede middagquote:
Is it me you looking for?quote:
Ja, en zeker in zo'n situatie.quote:
Je gaat toch niet zeggen dat je ook nog naar dat boek moet zoeken hequote:
Godver.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is it me you looking for?
Nee hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je ook nog naar dat boek moet zoeken he
I can see it in your eyesquote:
deze uitprintenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede middag
[..]
Is it me you looking for?
Staat mijn cam nu alweer aan? :Squote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I can see it in your eyes
Het was idd lekker rustigquote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb het boek net ingeleverd.. Daarom was er ook een radiostilte aan mijn kant
Inb4 : ik heb niets gemist
Dat gaat lastig worden bij Zoskquote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I can see it in your eyes
Ik als kind ook een keer een bibliotheekboek iets van twee maanden over tijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet alleen niet waar ik die boete moest betalen, dus dan maar niet_
Ik hoor het vanzelf wel
Gewoon iets verzinnen waardoor je slecht slaapt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dus gewoon niet meer zeggen hoe laat ik naar bed ga tegen collega's
En je kwam aanlopen met een briefje van 50?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als kind ook een keer een bibliotheekboek iets van twee maanden over tijd.Ik al mijn geld verzameld voor de boete, hoefde ik maar fl. 2.50 of zo af te rekenen.
!
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef wise het volgende:
[..]
deze uitprinten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dus gewoon niet meer zeggen hoe laat ik naar bed ga tegen collega's
Paar tientjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En je kwam aanlopen met een briefje van 50?
Oh was jij dat :$quote:
Zo luidruchtig ben ik nietquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden bij Zosk
Ja ik vind dit ook niet kunnen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |