Goede middagquote:
Is it me you looking for?quote:
Ja, en zeker in zo'n situatie.quote:
Je gaat toch niet zeggen dat je ook nog naar dat boek moet zoeken hequote:
Godver.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is it me you looking for?
Nee hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je ook nog naar dat boek moet zoeken he
I can see it in your eyesquote:
deze uitprintenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede middag
[..]
Is it me you looking for?
Staat mijn cam nu alweer aan? :Squote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I can see it in your eyes
Het was idd lekker rustigquote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb het boek net ingeleverd.. Daarom was er ook een radiostilte aan mijn kant
Inb4 : ik heb niets gemist
Dat gaat lastig worden bij Zoskquote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I can see it in your eyes
Ik als kind ook een keer een bibliotheekboek iets van twee maanden over tijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet alleen niet waar ik die boete moest betalen, dus dan maar niet_
Ik hoor het vanzelf wel
Gewoon iets verzinnen waardoor je slecht slaapt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dus gewoon niet meer zeggen hoe laat ik naar bed ga tegen collega's
En je kwam aanlopen met een briefje van 50?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik als kind ook een keer een bibliotheekboek iets van twee maanden over tijd.Ik al mijn geld verzameld voor de boete, hoefde ik maar fl. 2.50 of zo af te rekenen.
!
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef wise het volgende:
[..]
deze uitprinten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dus gewoon niet meer zeggen hoe laat ik naar bed ga tegen collega's
Paar tientjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En je kwam aanlopen met een briefje van 50?
Oh was jij dat :$quote:
Zo luidruchtig ben ik nietquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden bij Zosk
Ja ik vind dit ook niet kunnen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |