Heerlijk, maar ik eet ze nooit want dan snij ik mijn gehemelte openquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ik eet ze nooit want dan snij ik mijn gehemelte opentandjeskut.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ik eet ze nooit want dan snij ik mijn gehemelte opentandjeskut.
Ondertussen ben je zeiknat geworden.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag dat plaatje in de topicgallery en ik wist gewoon dat jij het had gepost, viespeuk.
Ja allemaal zweet tussen mn reet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ondertussen ben je zeiknat geworden.
Wil je dat voor me filmen?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja allemaal zweet tussen mn reet.ff ruiken of zweet daar hetzelfde ruikt als onder mijn oksel.
oh okequote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag dat plaatje in de topicgallery en ik wist gewoon dat jij het had gepost, viespeuk.
not a fuck was givenquote:
oke.quote:
haters of gewoon mensen die kritisch zijn en er met een realistische blik naar kijken¿quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
iPhone5 nieuws, gelijk alle haters weer onder hun steen vandaanecht zo kansloos.
Ik zeg toch haters... met al die suffe grapjesquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef wise het volgende:
[..]
haters of gewoon mensen die kritisch zijn en er met een realistische blik naar kijken¿
Hehe, inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
iPhone5 nieuws, gelijk alle haters weer onder hun steen vandaanecht zo kansloos.
lees de kritiek dan niet als je je eraan stoortquote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg toch haters... met al die suffe grapjes
lees het dan niet als het je weinig boeit verder.
Dat zal volgende week wel erger wordenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
ja doei.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef wise het volgende:
[..]
lees de kritiek dan niet als je je eraan stoort
waar ga je heen¿quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zal volgende week wel erger worden
Waar?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Noem je dat kritiek?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef wise het volgende:
[..]
lees de kritiek dan niet als je je eraan stoort
wrongquote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
omdat apple gebrukers gewoon tevreden zijn en niks te klagen hebben, ook niet over concurrenten.
oke manquote:
Sowieso haters op iets waar ze zelf geen last van hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Ja dat heb ik nooit kunnen snappen... waarom?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso haters op iets waar ze zelf geen last van hebben.
Ik heb een nokia. :$quote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef Zosk het volgende:
Ik heb wel wat te klagen over de "concurrenten". Behalve Nokia dan, want Nokia blijft baas.
Rest is kut, troep, goedkoop, plastic.
Leuk man, zo bashen.
Omdat zweeds?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef Zosk het volgende:
Ik heb wel wat te klagen over de "concurrenten". Behalve Nokia dan, want Nokia blijft baas.
Rest is kut, troep, goedkoop, plastic.
Leuk man, zo bashen.
ja, maar menig applefan begrijpt dat nietquote:
ojaquote:
Ja en dat ligt aan het product apple dat jij gare kutwijven kentquote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar menig applefan begrijpt dat niet![]()
heb een vriedin die ook opeens een iphone had. Helemaal "geilen" op dat ding hoe geweldig dat niet was. Na verloop van tijd komen klagen dat ze em niet als "usb-stick" kan gebruiken wat ze bij haar vorige phone wel kon. Ik zo zeggen dat het apples beleid was en dat het niet kon want ik achterlijk vond. Werd ze boos omdat ik kritiek had op haar telefoon
Vaak zijn het de androidgebruikers die iemand met een apple-product tot verantwoording roepen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
heb een vriedin die ook opeens een iphone had. Helemaal "geilen" op dat ding hoe geweldig dat niet was. Na verloop van tijd komen klagen dat ze em niet als "usb-stick" kan gebruiken wat ze bij haar vorige phone wel kon. Ik zo zeggen dat het apples beleid was en dat het niet kon want ik achterlijk vond. Werd ze boos omdat ik kritiek had op haar telefoon
Al kraak je dat hele ding af je zult mij er niet mee hebben. Apple is mooi, verder niets. Het werkt fijn, net als waarschijnlijk iedere andere high end touchscreen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oja
[..]
Ja en dat ligt aan het product apple dat jij gare kutwijven kent
Hm, ik heb daar helemaal geen topic aangemaakt hoor. :Squote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Salatrel het volgende:
van de week nog een gast in DIG die een topic opende... had volgens eigen zeggen een iPhone4 maar kon dus zijn contract verlengen en vroeg zich af of hij het beste simonly kon nemen en zijn iPhone4 houden, contract verlengen met iPhone4s of wachten op de iPhone5
gewoon ook echt oogkleppen en niets anders dan Apple overwegen
jailbreak en klaar, het is ook allemaal zo moeilijk hequote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
En dit, snap niet waarom. Dan heb je android phone, wees er blij mee en laat anderen blij zijn met hun phonequote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak zijn het de androidgebruikers die iemand met een apple-product tot verantwoording roepen.
Kan ik me wat bijvoorstellen, ik heb dat ookquote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Salatrel het volgende:
van de week nog een gast in DIG die een topic opende... had volgens eigen zeggen een iPhone4 maar kon dus zijn contract verlengen en vroeg zich af of hij het beste simonly kon nemen en zijn iPhone4 houden, contract verlengen met iPhone4s of wachten op de iPhone5
gewoon ook echt oogkleppen en niets anders dan Apple overwegen
Waar gaat het wel om dan?quote:
preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Al kraak je dat hele ding af je zult mij er niet mee hebben. Apple is mooi, verder niets. Het werkt fijn, net als waarschijnlijk iedere andere high end touchscreen.
Maar fanboys zijn gewoon._
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |