Heerlijk, maar ik eet ze nooit want dan snij ik mijn gehemelte openquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ik eet ze nooit want dan snij ik mijn gehemelte opentandjeskut.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ik eet ze nooit want dan snij ik mijn gehemelte opentandjeskut.
Ondertussen ben je zeiknat geworden.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag dat plaatje in de topicgallery en ik wist gewoon dat jij het had gepost, viespeuk.
Ja allemaal zweet tussen mn reet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ondertussen ben je zeiknat geworden.
Wil je dat voor me filmen?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja allemaal zweet tussen mn reet.ff ruiken of zweet daar hetzelfde ruikt als onder mijn oksel.
oh okequote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag dat plaatje in de topicgallery en ik wist gewoon dat jij het had gepost, viespeuk.
not a fuck was givenquote:
oke.quote:
haters of gewoon mensen die kritisch zijn en er met een realistische blik naar kijkenżquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
iPhone5 nieuws, gelijk alle haters weer onder hun steen vandaanecht zo kansloos.
Ik zeg toch haters... met al die suffe grapjesquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef wise het volgende:
[..]
haters of gewoon mensen die kritisch zijn en er met een realistische blik naar kijkenż
Hehe, inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
iPhone5 nieuws, gelijk alle haters weer onder hun steen vandaanecht zo kansloos.
lees de kritiek dan niet als je je eraan stoortquote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg toch haters... met al die suffe grapjes
lees het dan niet als het je weinig boeit verder.
Dat zal volgende week wel erger wordenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
ja doei.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef wise het volgende:
[..]
lees de kritiek dan niet als je je eraan stoort
waar ga je heenżquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zal volgende week wel erger worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |