Ja, dus flikker dat ding vooral nog een keer kapot.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
Ik ben wel fangirl van mijn laptop, maar niet van per definitie alle andere producten van dat merk of sowieso alle laptops.
Hij is gewoon zo mooi.
Heb voor de iphone bijna altijd een nokia gehad, en 1x HTC. Dat doen we dus niet nog een keerquote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Al kraak je dat hele ding af je zult mij er niet mee hebben. Apple is mooi, verder niets. Het werkt fijn, net als waarschijnlijk iedere andere high end touchscreen.
Maar fanboys zijn gewoon._
Dat kwam door de kkhond.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dus flikker dat ding vooral nog een keer kapot.
logisch, omdat je gaat vergelijken wat de 1 wel kan en de ander niet. Had ik ook gedaan voordat ik uiteindelijk voor de sgs2 koos. Kan er gewoon meer meequote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak zijn het de androidgebruikers die iemand met een apple-product tot verantwoording roepen.
Maar jij kraakt de rest ook niet af toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:00 schreef Chai het volgende:
Ik ben wel fangirl van mijn laptop, maar niet van per definitie alle andere producten van dat merk of sowieso alle laptops.
Hij is gewoon zo mooi.
HTC is eigenlijk best goed, sommige modellen in ieder geval.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb voor de iphone bijna altijd een nokia gehad, en 1x HTC. Dat doen we dus niet nog een keer
Maar jij hebt het aldoor over fanboysquote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef wise het volgende:
[..]
logisch, omdat je gaat vergelijken wat de 1 wel kan en de ander niet. Had ik ook gedaan voordat ik uiteindelijk voor de sgs2 koos. Kan er gewoon meer meeMaar dat maakt de iphone niet slechter
. Tis alleen zo frapant dat als je iets kritisch zeg je heel de iphonefanboi club over je heen krijgt
quote:
Oh ja, toen jij dat walgelijke plaatje postte van een stervende Steve Jobs, was dat zeker ook een kritische opmerking?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef wise het volgende:
[..]
logisch, omdat je gaat vergelijken wat de 1 wel kan en de ander niet. Had ik ook gedaan voordat ik uiteindelijk voor de sgs2 koos. Kan er gewoon meer meeMaar dat maakt de iphone niet slechter
. Tis alleen zo frapant dat als je iets kritisch zeg je heel de iphonefanboi club over je heen krijgt
wat is normaal¿quote:Op woensdag 5 september 2012 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij hebt het aldoor over fanboysdie heb je bij alles. Ik heb het over normale mensen.
de mod was het blijkbaar met mij eens want topic opgeschoond en mijn reactie staat er nogquote:Op woensdag 5 september 2012 17:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon in dat topic ertussen.
Maar de meeste van de rest zit er ook een prijsklasse boven of onder, dus is niet heel vergelijkbaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij kraakt de rest ook niet af toch?
nee dat was grappig, maar das niet relevant nu.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, toen jij dat walgelijke plaatje postte van een stervende Steve Jobs, was dat zeker ook een kritische opmerking?
de iDead?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, toen jij dat walgelijke plaatje postte van een stervende Steve Jobs, was dat zeker ook een kritische opmerking?
Geen fanboy. Mensen die nog redelijk kunnen oordelen en niet geindoctrineerd zijn.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de mod was het blijkbaar met mij eens want topic opgeschoond en mijn reactie staat er nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |