Als er een nieuwe iphone uitkomt stijgen de prijzen de eerste maanden omdat nieuw model. Ot: je kunt ook Sim only doen tot iphone 5 uitkomt en dan nieuw abbo nemen als de prijzen gaan dalen. Meestal komt een nieuw model zo rond september uit?quote:Op zondag 2 september 2012 10:51 schreef WSquater het volgende:
Ik snap optie 5 niet echt... hoezo zou de iPhone 5 jezelf zoveel meer kosten dan de iPhone 4S?
Je toestel is nog in nieuwstaat dus waarom een nieuw toestel?quote:Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Hamsik het volgende:
Maar welke is aan te raden? Ik gebruik vooral WA, Facebook en Twitter.
Niet bij de iPhone. Althans, niet bij de vorige modellen.quote:Op zondag 2 september 2012 10:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als er een nieuwe iphone uitkomt stijgen de prijzen de eerste maanden omdat nieuw model. Ot: je kunt ook Sim only doen tot iphone 5 uitkomt en dan nieuw abbo nemen als de prijzen gaan dalen. Meestal komt een nieuw model zo rond september uit?
Omdat het een upgrade is.quote:Op zondag 2 september 2012 11:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap het dilemma niet eens; waarom een nieuwe als je oude het nog perfect doet?
Wat deze meneer zegt.quote:Op zondag 2 september 2012 11:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zou de iPhone 4 houden of overstappen naar de S3.
Ik denk dat je het niet snapt: mensen houden gewoon van nieuwe dingen. Er zijn ook mensen die 50-inch TV's kopen, terwijl een 10-inch TV-tje al kan voldoen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wil toch niet automatisch zeggen dat je huidige niet meer voldoet?
We weten nog niet eens welke nieuwe functionaliteit de volgende iPhone dadelijk krijgt. Wie weet is het die extra ¤100 wel waard? Daarnaast: als-ie al naar Android zou switchen, dan zou ik hem de HTC One X aanraden. Vooral het scherm is, naar mijn mening, superieur ten opzichte van de Galaxy S3 (en ook de iPhone 4S).quote:Op zondag 2 september 2012 14:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Wat deze meneer zegt.
Ik zou voor een S3 gaan, stukken goedkoper dan een 5 dalijk zal zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |