Ik heb geen keuken...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En in jouw keuken komt ook je droomvrouw?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef Soempie het volgende:
IARL, Mark bedoelt natuurlijk de vrouwelijke SCers.
Is die van nu zo erg dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wil ook wel een droomkeuken, maar ik ben best bereid om genoegen te nemen met een keuken in een behoorlijke kleurencombo.
Mja, nu is wel heel erg lelijk ja. Keuken is verkeerd geleverd, zou hout zijn maar was het niet. Ongelakt kon niet, maar goed, hout kun je makkelijk overschilderen. De geleverde keuken was niet van houtquote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is die van nu zo erg dan?en is dat niet op te lossen met een likje verf?
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Getuigschrift van de examencommissie is binnen. Ik heb nu op papier staan dat ik de studie heb afgerond en dat ik volgende maand mijn diploma in ontvangst mag nemen
Examencommissie heeft vastgesteld dat op 31 augustus alles in orde was. Geen langstudeerboete voor mij dusquote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Staat de laatste studieactiviteit op vorig collegejaar?
Dubbelquote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Examencommissie heeft vastgesteld dat op 31 augustus alles in orde was. Geen langstudeerboete voor mij dus
Damn, nu moet je echt wat gaan doen met je leven...quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Getuigschrift van de examencommissie is binnen. Ik heb nu op papier staan dat ik de studie heb afgerond en dat ik volgende maand mijn diploma in ontvangst mag nemen
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoop dat je niet constant in de auto hebt gezeten?
Wat leuk!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lachen, degene met wie ik in het vliegtuig van Dublin naar Chicago heb gezeten komt me morgen opzoeken!
Hoezo moest je op zoveel plekken zijn vandaag? Ik las zelfs Groningen, da's echt niet om de hoek voor jouquote:Op woensdag 5 september 2012 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
12 uur en 470 kilometer verder, nu languit op de bank,ik doe niks meer vandaag
Twee werkbezoeken, daarna een vergadering in Groningen, waar we ook een vestiging hebben, maar dat is een uur en drie kwartier rijden vanaf hier. Maar die vergadering stond al een tijdje in m'n agenda en die twee werkbezoeken moesten vandaag.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo moest je op zoveel plekken zijn vandaag? Ik las zelfs Groningen, da's echt niet om de hoek voor jou
Dank je, waarmee?quote:
Oh, dat valt me nog mee dan, de rit hiernaartoe...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Twee werkbezoeken, daarna een vergadering in Groningen, waar we ook een vestiging hebben, maar dat is een uur en drie kwartier rijden vanaf hier. Maar die vergadering stond al een tijdje in m'n agenda en die twee werkbezoeken moesten vandaag.
Vanochtend om 8 uur lag ik al voor pampusquote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, dat valt me nog mee dan, de rit hiernaartoe...
Maar kan me voorstellen dat jij voor pampus ligt nu
Je mag daar hele stukken 130 tegenwoordig en je kunt het daar ook gewoon rijden!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had dat gerucht wel eens gehoord, maar het is dus echt waar?
Alleen die insecten die je na een bezoek aan het Noorden van je auto af kan bikken...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Dat is mooi ja. Die stukken snelweg naar het Noorden daar kun je meestal probleemloos 170 kachelen. Dat lukt me hier in de buurt nooit lang
Helaas heb ik geen radar en/of sonar aan boord...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Da's niet alleen naar het noorden. Ga een keer met je pas gewassen auto Duitsland in en het is minstens zo dramatisch. Conclusie: gewoon je auto niet meer wassen, heb je nergens last van
Ja, okee, de ruiten dan. Daar heb je vloeistof voor. Maar verder...neh, weinig. Als de binnenkant maar een beetje netjes vind ik 't wel prima. Tegen de buitenkant kijk ik toch niet aan en een week na het poetsen is de boel weer ranzig. Dan heb ik liever een mooi interieur.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen radar en/of sonar aan boord...
Ga je ze ook gebruiken?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Paar hardloop schoenen gekocht want dat kan nu.
Gefeliciteerd Timquote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat doe jij hier zo vroeg?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd TimZover ben ik net niet gekomen
![]()
Net terug uit A'dam, Melkweg. Will and the people. Was heel leukquote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Net terug uit A'dam, Melkweg. Will and the people. Was heel leuk
Was t ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toch hebben ze me van begin tot eind kunnen vermaken met leuke goed gespeelde muziek![]()
Was echt een feestje
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Ik ook maar ik ben bang dat de mini ondertussen te groot wordt voor mooie plaatjes, vorige keer viel er ook weinig af te drukken.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoop dat het weer mooie familiefoto's oplevert Ophelia
even geprobeerd, ik kan wel inloggen. Werkt het op je PC wel?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben bang dat de mini ondertussen te groot wordt voor mooie plaatjes, vorige keer viel er ook weinig af te drukken.
Ik kom niet ingelogd via de photobucketapplicatie op mijn foon (inloggegevens kloppen) iemand anders die daar last van heeft?
Jup, heb daar net mijn wachtwoord gecheckt, die vergeet ik altijdquote:Op donderdag 6 september 2012 08:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even geprobeerd, ik kan wel inloggen. Werkt het op je PC wel?
zwangersschapsdementiequote:Op donderdag 6 september 2012 08:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jup, heb daar net mijn wachtwoord gecheckt, die vergeet ik altijd![]()
Maar goed, nu eerst maar eens naar het zkh fietsen
De laatste hobbels zijn nu weggenomen?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Paar hardloop schoenen gekocht want dat kan nu.
Waar zijn haar heupen?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef MadMaster het volgende:
De laatste hobbels zijn nu weggenomen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:03 schreef Mikkie het volgende:
Dat zijn de weggenomen hobbels [ afbeelding ]
Ik ga niet om pics roepen om te vergelijken. Maar wat ik me goed herinner van de foto's is dat jij een prima lijf hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 10:15 schreef B.ertha het volgende:
Niet zeuren, ik zou willen dat ik zo'n lijf had..
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ken en gebruik het woord maar als ik het zo lees vind ik het ook een heel raar woord..
smekker
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Thee gehaald op een andere afdeling want de machine is kapot. Duurt langer maar bijkomend voordeel: Smekkert is weg
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:22 schreef B.ertha het volgende:
En mijn token-aanvraag is goedgekeurd. Nog een week en dan kan ik thuis werken
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:26 schreef B.ertha het volgende:
Thuis kan ik vanavond al
Maar eerst: BBQ van de zaak
Bestaat dat tegenwoordig ook al? En hoeveel bijtelling moet je daar dan over betalen?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Thuis kan ik vanavond al
Maar eerst: BBQ van de zaak
Dat het tof is dat ze knuffelen maar dat het wel enigszins ongemakkelijk was? Geen idee eigenlijk ^^quote:Op donderdag 6 september 2012 10:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuke gif, maar wat wil je daarmee zeggen?
Ongeveer 1,5 saté.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bestaat dat tegenwoordig ook al? En hoeveel bijtelling moet je daar dan over betalen?
Het is gewoon een leuk gifje dusquote:Op donderdag 6 september 2012 10:50 schreef B.ertha het volgende:
Dat het tof is dat ze knuffelen maar dat het wel enigszins ongemakkelijk was? Geen idee eigenlijk ^^
I repeat: "I did not had sex with that man..."quote:Op donderdag 6 september 2012 10:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat het tof is dat ze knuffelen maar dat het wel enigszins ongemakkelijk was? Geen idee eigenlijk ^^
Ah, het is dus een gasbarbecue! Primaquote:
Op Marktplaats niet zo veel meer, ik denk een Euro of 10..quote:Op donderdag 6 september 2012 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat doen een kolen bbq tegenwoordig dan?
Meestal niks, totdat je 'm aansteektquote:Op donderdag 6 september 2012 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeker twee hamburgers en een kippenpoot, als het niet meer is. Die dingen walmen nogal he, dus binnenkort mogen ze niet meer de binnenstad van Utrecht inquote:Op donderdag 6 september 2012 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, en een rendement van 1 op 5 maximaalquote:Op donderdag 6 september 2012 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker twee hamburgers en een kippenpoot, als het niet meer is. Die dingen walmen nogal he, dus binnenkort mogen ze niet meer de binnenstad van Utrecht in
Ruwweg 1/6 ananas.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of 0,2 ananas. Toch?
* Nem roept![]()
quote:
Waarom zou je 1 door 6 ananassen delen?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]1 gedeeld door 6 ananas is veel minder dan 1,5 sate
Dat vroeg ik me ook al af. Je houdt zo weinig over dat het nauwelijks de moeite is.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je 1 door 6 ananassen delen?
Tsja, bezuinigingen he. De markt is niet meer wat ie geweest is en ook mijn werkgever moet ingeven.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Je houdt zo weinig over dat het nauwelijks de moeite is.
Was jij te vroeg of is mini te laat?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Schijnbaar had ik de echo van vandaag pas over twee weken moeten krijgen![]()
Meer kijken is beter![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef B.ertha het volgende:
Smekkert heeft een grote appel gevonden
Heb je 'm al gevraagd of het hem smaakt?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef B.ertha het volgende:
Smekkert heeft een grote appel gevonden
Nee, nog steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Soemp, nog nieuws van je moeder?
Ik zit telkens tegenover iemand anders, dus dat maakt me niet zoveel uitquote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is niet alleen vanwege de afstand/ reistijd gunstig dat je straks thuis kunt werken.
Eerst eenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Etcetera het volgende:
vanuit Keulen. Kans dat ik in Utrecht ben morgen is heel wat kleiner geworden, ik kan met een collega mee naar huis rijden
Woensdag ga ik waarschijnlijk naar Houten, dus dan kom ik wel over Utrecht.
* boem *quote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef B.ertha het volgende:
Zo gebeurt er niks, zo komen er 3 binnenvallen
quote:Smekkert heeft een grote appel gevonden
Wisselende contactenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:18 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit telkens tegenover iemand anders, dus dat maakt me niet zoveel uit
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eerst eenmaar daarna een
![]()
Prima, joh, ik hoor het wel
Je kan op diverse NS-stations stemmen...quote:Op donderdag 6 september 2012 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik bedacht me alleen wel dat het dan 12 september is, en dat ik dan moet stemmen, en dat ik geen idee heb of ik op tijd thuis ben om te kunnen stemmen
Ik weet nog niet hoe ik het ga doen. Ofwel op Driebergen-Zeist als dat kan/mag, dus 'sochtends op weg naar werk. En anders aan het eind van de dag vlakbij huis, bejaardencentrum bezoeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik bedacht me alleen wel dat het dan 12 september is, en dat ik dan moet stemmen, en dat ik geen idee heb of ik op tijd thuis ben om te kunnen stemmen
Maar dan moet je je stembiljet laten omzetten toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan op diverse NS-stations stemmen...
Dat gaat 'm niet meer wordenquote:Kan ik in een ander stemlokaal stemmen?
Ja, u kunt in elk stemlokaal van uw keuze in Ooststellingwerf stemmen. Zonder dat u daar iets voor hoeft te regelen. Wilt u in een andere gemeente in Nederland stemmen? Dan vraagt u een kiezerspas aan.
U kunt het formulier hiervoor downloaden, uitprinten, invullen en opsturen. Het aanvraagformulier is ook verkrijgbaar bij de Publiekszaken, ’t Oost 11 te Oosterwolde. Het formulier moet uiterlijk woensdag 29 augustus 2012 door de gemeente zijn ontvangen.
Tot en met vrijdag 7 september 2012 kunt u persoonlijk een kiezerspas aanvragen bij de Publieksbalie. Neem uw stempas én identiteitsbewijs mee. Uw identiteitsbewijs mag maximaal vijf jaar zijn verlopen.
Mjah, kan misschien wel, alhoewel ik niet weet hoe ze ermee zullen omgaan als ik Jair vraag om voor mij te gaan stemmenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Je kunt altijd het thuisfront nog machtigen, dat hoeft niet lang van tevoren.
Stemgerechtigd, dacht ikquote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
Die persoon moet stemgemachtigd zijn, geloof ik.
Iets daartussen, maar het gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar is dat nou goed of slecht?
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, kan misschien wel, alhoewel ik niet weet hoe ze ermee zullen omgaan als ik Jair vraag om voor mij te gaan stemmenMag dat trouwens, aangezien tinu geen Nederlandse is? Geen idee eigenlijk
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Schijnbaar had ik de echo van vandaag pas over twee weken moeten krijgen![]()
Meer kijken is beter![]()
![]()
Dat is soort van goed nieuws dus. We blijven duimenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Iets daartussen, maar het gaat de goede kant op.
Hij is leuk.quote:
Hoe zit dat dan precies voor Tinu? Ze woont toch al heel lang in NL. Komt er dan niet een moment waarop ze wel mag gaan stemmen in NL?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Dus ik kan niemand van het thuisfront machtigen
Tsja, dan moet ik ook maar op tijd van werk weg
Ik meen me te herinneren dat ze dan eerst moest naturaliseren of zoquote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan precies voor Tinu? Ze woont toch al heel lang in NL. Komt er dan niet een moment waarop ze wel mag gaan stemmen in NL?
Er valt niet zo heel veel van te maken, met een beetje moeite een neusje en een mondje maar dat is het wel....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik het wel zie, maar ik weet het niet eens zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent goed bezig met je onmisbaar te maken binnen het bedrijfquote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Etcetera het volgende:
Net van de 'General Manager' in Duitsland gehoord dat ze tevreden met me waren en dat mijn hulp erg gewaardeerd wordt
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe weet je trouwens dat de herfst er aankomt als je in een oud huis woont?Precies zo een zat er even geleden in ons bad. Als je ze wegspoelt met water worden ze ineens heel klein en propperig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Hartstikke goed joh!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Dat wordt al ruim een half jaar geroepen henou ja, er is me in elk geval gevraagd of ik méér wil gaan werken, dus een contractverlenging zit er wel in
Ik zet ze altijd gewoon buiten, alleen de kaken van deze waren zo groot dat ik toch maar even een glas heb gepaktquote:Op donderdag 6 september 2012 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies zo een zat er even geleden in ons bad. Als je ze wegspoelt met water worden ze ineens heel klein en propperig.
Normaal gesproken zet ik ze ook buiten.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd gewoon buiten, alleen de kaken van deze waren zo groot dat ik toch maar even een glas heb gepakt
Ja ik denk het wel, maar ik wil dan in elk geval 1 dag thuis werken.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hartstikke goed joh!Ga je meer werken?
Nopequote:En spreek je ook Duits trouwens?
Of je roept de kat... De mijne is een groot fan van de krakende sensatie van grote spinnenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Normaal gesproken zet ik ze ook buiten.
Ik heb mijn leidinggevende vantevoren gewaarschuwd, maar tot nu toe is het eigenlijk geen probleem geweestquote:
Maar als je geen idee hebt, ga je toch niet zo maar iets roepen?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die lui in de AKQ die gaan zeuren om een hint zonder dat iemand ook maar een wilde gok heeft gedaan
Waarom niet? Een Schwarzenegger-rol is toch wel te bedenken? Dat vind ik beter dan alleenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je geen idee hebt, ga je toch niet zo maar iets roepen?
Ik ken Arnie als Conan en als meneer I'll be back.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom niet? Een Schwarzenegger-rol is toch wel te bedenken? Dat vind ik beter dan alleenposten
Zien er geinig uit, maar zijn erg duurquote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat vinden de kenners hier van Sony Vaio laptops?
Vriend wil een nieuwe laptop kopen die handig mee kan op congressen, dus niet te groot / zwaar en met een schijf waar zware statistiekprogramma's op kunnen draaien.
Ieuw!!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of je roept de kat... De mijne is een groot fan van de krakende sensatie van grote spinnen![]()
Alleen die poten die soms nog een half uur uit zijn bek hangen![]()
dat doet Soempie bij muizenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of je roept de kat... De mijne is een groot fan van de krakende sensatie van grote spinnen![]()
En toen toch weer niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Iets daartussen, maar het gaat de goede kant op.
Zo zat ik net ook.quote:
Dat.quote:
Ik vaar komende zaterdagavond mee op de Castor tijdens de Wereldhavendagen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
En ik heb niks anders te vertellen. Iemand? Weekendplannen?
Ik heb een bezoek aan de Efteling op de planning staanquote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
Afwachten maar weer.
Zondag naar de Wereldhavendagen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
Afwachten maar weer.
Keuken van plafond voorzienquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Wibra in Den Bosch is overvallen
Een lager 'sneeuwrisico' zou zeker een verbetering zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook nuttig, je hebt nu nog een "open" keuken?
Morgen eerst nog werken?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Goed weer - check
Niet al te warme kleding - check
Voor het eerst sinds 25 jaar een slaapzak - check
Volle en lege sample flesjes - check
Flessen whisky - check
Klaar voor een relaxed whisky weekend @ Maltstock - check
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vaar komende zaterdagavond mee op de Castor tijdens de Wereldhavendagen.
Demo anti-piraterij door de Marine en daarna genieten vanaf het water van de muziek en het vuurwerk.
Nee, het is weekend voor mij.quote:
Bijna 3 uur op het water. Eerst de demo mbv de Marine en daarna speelt de Castor een grote rol in de afsluiting van de dag.quote:
Voorgaande jaren deden ze ook mee toch als te enteren schip of zo?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bijna 3 uur op het water. Eerst de demo mbv de Marine en daarna speelt de Castor een grote rol in de afsluiting van de dag.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorgaande jaren deden ze ook mee toch als te enteren schip of zo?
Zeker weten.quote:Goede herinneringen aan dat dagje op het IJ toen...
Pff, ik schop die piraten zelf wel van boord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, ik schop die piraten zelf wel van boord.Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun!
Ik duik mijn eigen bedje nog een nachtje in, veel slapen zal ik niet aankomend weekend...![]()
Thx. Jij ook veel plezier komend weekend.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice.
Have fun!
Ik duik mijn eigen bedje nog een nachtje in, veel slapen zal ik niet aankomend weekend...
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er valt niet zo heel veel van te maken, met een beetje moeite een neusje en een mondje maar dat is het wel....Als mini een taco vastheeft, dan zie ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Etcetera het volgende:
Net van de 'General Manager' in Duitsland gehoord dat ze tevreden met me waren en dat mijn hulp erg gewaardeerd wordt
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet je nou al wat er eigenlijk is? Hoe komt ze aan die bloedvergiftiging enzo?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En toen toch weer niet.Ze zijn nu begonnen met een andere behandeling in de hoop dat dat wel gaat werken.
Bleh, ik vind die onzekerheid zo rot. Maarja, ze is in goede handen.
Jaarlijkse kermis in ons dorp dus even naar mijn ouders en dan een stuk wandelen over de kermis.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
Afwachten maar weer.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Wibra in Den Bosch is overvallen
Ik vind de non-food keukendingen altijd te interessant daar. "Oh, wat een schattige lepeltjes!" "Oh, deze kommetjes zouden leuk zijn als ik ooit met kerst stervorminge crême brûlée zou willen maken!"quote:Op donderdag 6 september 2012 22:39 schreef iamredleader het volgende:
Soemp, sterkte![]()
m'n eerste bezoek aan de Makro in heel wat jaartjesheel slecht voor m'n portemonnee
zóveel leuke dingen in de food-court
allemaal ideetjes wat ik kan gaan koken/bakken/maken voor de komende 10 jaar
Have fun!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Goed weer - check
Niet al te warme kleding - check
Voor het eerst sinds 25 jaar een slaapzak - check
Volle en lege sample flesjes - check
Flessen whisky - check
Klaar voor een relaxed whisky weekend @ Maltstock - check
Ik ben ook bewust alleen naar de food-afdeling gegaan voor de boodschappen voor het weekend. Als ik de hele winkel zou doorlopen kon ik gelijk mijn faillissement aanvragenquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind de non-food keukendingen altijd te interessant daar. "Oh, wat een schattige lepeltjes!" "Oh, deze kommetjes zouden leuk zijn als ik ooit met kerst stervorminge crême brûlée zou willen maken!"
Dat idee
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind de non-food keukendingen altijd te interessant daar. "Oh, wat een schattige lepeltjes!" "Oh, deze kommetjes zouden leuk zijn als ik ooit met kerst stervorminge crême brûlée zou willen maken!"
Dat idee
Jij verbleef toch alleen in 4-sterren hotels?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef Etcetera het volgende:
Al gehad![]()
best wel goed geslapen trouwens voor een hotelovernachting
Thanks!quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:39 schreef iamredleader het volgende:
Soemp, sterkte![]()
m'n eerste bezoek aan de Makro in heel wat jaartjesheel slecht voor m'n portemonnee
zóveel leuke dingen in de food-court
allemaal ideetjes wat ik kan gaan koken/bakken/maken voor de komende 10 jaar
In Keulenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:32 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
Waar zit je ergens Etc?
Ik weet alleen dat het gaat om een ernstige blaasontsteking en een bloedvergiftiging. En ik geloof dat het dan begonnen is met de blaasontsteking? Normaal gesproken is dat ook helemaal geen probleem, maar m'n moeder is lichamelijk gezien zwak en dan wordt het opeens een stuk moeilijker. Haar bloeddruk is heel laag, haar ademhaling is niet stabiel (ze krijgt zuurstof?), enz. En als haar ademhaling dus stopt of iets dergelijks, dan grijpen ze niet meer in door die wilsverklaring.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:38 schreef B.ertha het volgende:
Weet je nou al wat er eigenlijk is? Hoe komt ze aan die bloedvergiftiging enzo?
Wat tof en lekker! Tapas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Keulengisteren op een pleintje waar allemaal restaurantjes zitten tapas gegeten, daar hebben we tot 10u ofzo gezeten en dat was best gezellig (en lekker
)
Brrr... slopend hoor Soempquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het gaat om een ernstige blaasontsteking en een bloedvergiftiging. En ik geloof dat het dan begonnen is met de blaasontsteking? Normaal gesproken is dat ook helemaal geen probleem, maar m'n moeder is lichamelijk gezien zwak en dan wordt het opeens een stuk moeilijker. Haar bloeddruk is heel laag, haar ademhaling is niet stabiel (ze krijgt zuurstof?), enz. En als haar ademhaling dus stopt of iets dergelijks, dan grijpen ze niet meer in door die wilsverklaring.
Jojo, bedankt voor de open monumentendagtip.En wat heeft de rest ook een leuke weekendplannen.
Ah, nicequote:Op vrijdag 7 september 2012 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Keulengisteren op een pleintje waar allemaal restaurantjes zitten tapas gegeten, daar hebben we tot 10u ofzo gezeten en dat was best gezellig (en lekker
)
Je kunt dat hotel dan toch zelf betalen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Dat schijnen ze wel eens te doen, maar aangezien ik nog steeds slechts uitzendkracht ben heb ik me daar nog niet aan gewaagd
Tof, nou gewoon even afwachten tot het een keer goed uitkomt dusquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Dat is ook hoe het bij mij zou werken geloof ikmaar aangezien ik in 9 van de 10 gevallen aan het begin van de week ergens heen ga (dit is echt een uitzondering) en E. gewoon moet werken, is het vrij lastig.
Mijn baas heeft het ook al eens gezegd, dat ik 'm mee kon nemen als het zo uitkwam, dus het is verder volgens mij ook niet echte en probleem
Aiquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wederom denk ik dat ik maar eens op zoek moet naar een andere auto. Volgens Kwik-Fit heeft mijn auto twee nieuwe voorbanden nodig, twee nieuwe remschijven, is de motorsteun aan reparatie toe, lekt er ergens olie, is er een montagebout van de benzinetank afgebroken, is de radiateur lek en de uitlaat waarschijnlijk ook, moet de remvloeistof vervangen worden, is de handrem stuk, moet er een stuurkogel linksvoor vervangen worden, is het slechts een kwestie van tijd voor de multiriem knapt en is er ook nog ergens een voering versleten en moet er een cilinder vervangen worden. Bij het maken van een schatting van de reparatiekosten zijn ze opgehouden met tellen toen ze bij de 1.000 euro kwamen, terwijl ze nog niet de hele lijst hadden gehad
De afgelopen twee jaar is er al het een en ander gerepareerd en vervangen, dus ik hoopte dat het nu mee zou vallen. Had de auto namelijk langsgebracht om een grote beurt te laten doen, setje nieuwe filters eronder en zo. Dat is er nu natuurlijk niet van gekomen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ai
Dat feestje herken ik, bij onze vorige auto was het ook zo. Van voor tot achter, van links tot rechts, allemaal zaken die niet op orde waren. Dat wordt dus zoeken naar een carbagerunner een andere auto
kwam er gisteren zelf ook pas achterquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jojo, bedankt voor de open monumentendagtip.En wat heeft de rest ook een leuke weekendplannen.
Ja maar dan ga ik gezellig meeborrelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Soempie het volgende:
LB, heeft jouw vriend dan ook niet 's avonds etentjes/ borrels met collega's? Wiebel gaat nu wat vaker naar het buitenland, maar ik vind het wel prima om lekker thuis te blijven. Al lijkt Stockholm me wel gaaf in januari, maar ook dan is hij 's avonds met collega's weg.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
En: ik heb zojuist een druk spartelend kindje gezien op de echo![]()
Goed planquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, ik krijg nu via Facebook een uitnodiging voor een second opinion van een Carbagerunner die bij een garagebedrijf werkt. Denk dat ik daar maar even gebruik van ga maken
Voor mij niet per se. Afhankelijk van de dag bel ik denk ik gemiddeld met 3 tot 4 klanten pro-actief, en tussen 4 en 5 reactief. En verder natuurlijk E-mail, veel administratieve zaken, dat soort geneuzel. Maar voor vandaag had ik bewust een bel-dag ingeroosterdquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
Jemig, 40 telefoontjes
Dat is een normaal aantal voor mijn werkdagen geloof ik
Ja pfew, ik vind het echt knap dat je er nu al zoveel hebt gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Voor mij niet per se. Afhankelijk van de dag bel ik denk ik gemiddeld met 3 tot 4 klanten pro-actief, en tussen 4 en 5 reactief. En verder natuurlijk E-mail, veel administratieve zaken, dat soort geneuzel. Maar voor vandaag had ik bewust een bel-dag ingeroosterd
Als je doet wat je leuk vindt...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ja pfew, ik vind het echt knap dat je er nu al zoveel hebt gedaan
quote:En ik moet t fotootje nog even inscannen, dan zal ik m hier wel plaatsen![]()
quote:Ik zweef echt vrij hoog door de wolken hoor nu
Dit was een termijn- echo, bij bijna 11 weken, binnenkort nog een echo omdat we de combinatietest gaan laten doenquote:
Ah zo, wat wordt dan de uitgerekende datum nu?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit was een termijn- echo, bij bijna 11 weken, binnenkort nog een echo omdat we de combinatietest gaan laten doen
Eh, ik zou een second opinion vragen. Kwit-fit staat erom bekend dat ze meer aanmerken dan nodig is om wat extra pegels te verdienen. Meer dan eens zijn ze door de mand gevallen door dit te flikken bij mensen die toevallig wél wisten waar het over ging.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wederom denk ik dat ik maar eens op zoek moet naar een andere auto. Volgens Kwik-Fit heeft mijn auto twee nieuwe voorbanden nodig, twee nieuwe remschijven, is de motorsteun aan reparatie toe, lekt er ergens olie, is er een montagebout van de benzinetank afgebroken, is de radiateur lek en de uitlaat waarschijnlijk ook, moet de remvloeistof vervangen worden, is de handrem stuk, moet er een stuurkogel linksvoor vervangen worden, is het slechts een kwestie van tijd voor de multiriem knapt en is er ook nog ergens een voering versleten en moet er een cilinder vervangen worden. Bij het maken van een schatting van de reparatiekosten zijn ze opgehouden met tellen toen ze bij de 1.000 euro kwamen, terwijl ze nog niet de hele lijst hadden gehad
Ik wacht op een telefoontje van het ziekenhuis.quote:
Hij krijgt ook een second opinion.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:56 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Eh, ik zou een second opinion vragen. Kwit-fit staat erom bekend dat ze meer aanmerken dan nodig is om wat extra pegels te verdienen. Meer dan eens zijn ze door de mand gevallen door dit te flikken bij mensen die toevallig wél wisten waar het over ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |