Ik heb geen keuken...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En in jouw keuken komt ook je droomvrouw?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef Soempie het volgende:
IARL, Mark bedoelt natuurlijk de vrouwelijke SCers.
Is die van nu zo erg dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wil ook wel een droomkeuken, maar ik ben best bereid om genoegen te nemen met een keuken in een behoorlijke kleurencombo.
Mja, nu is wel heel erg lelijk ja. Keuken is verkeerd geleverd, zou hout zijn maar was het niet. Ongelakt kon niet, maar goed, hout kun je makkelijk overschilderen. De geleverde keuken was niet van houtquote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is die van nu zo erg dan?en is dat niet op te lossen met een likje verf?
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Getuigschrift van de examencommissie is binnen. Ik heb nu op papier staan dat ik de studie heb afgerond en dat ik volgende maand mijn diploma in ontvangst mag nemen
Examencommissie heeft vastgesteld dat op 31 augustus alles in orde was. Geen langstudeerboete voor mij dusquote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Staat de laatste studieactiviteit op vorig collegejaar?
Dubbelquote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Examencommissie heeft vastgesteld dat op 31 augustus alles in orde was. Geen langstudeerboete voor mij dus
Damn, nu moet je echt wat gaan doen met je leven...quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Getuigschrift van de examencommissie is binnen. Ik heb nu op papier staan dat ik de studie heb afgerond en dat ik volgende maand mijn diploma in ontvangst mag nemen
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoop dat je niet constant in de auto hebt gezeten?
Wat leuk!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lachen, degene met wie ik in het vliegtuig van Dublin naar Chicago heb gezeten komt me morgen opzoeken!
Hoezo moest je op zoveel plekken zijn vandaag? Ik las zelfs Groningen, da's echt niet om de hoek voor jouquote:Op woensdag 5 september 2012 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
12 uur en 470 kilometer verder, nu languit op de bank,ik doe niks meer vandaag
Twee werkbezoeken, daarna een vergadering in Groningen, waar we ook een vestiging hebben, maar dat is een uur en drie kwartier rijden vanaf hier. Maar die vergadering stond al een tijdje in m'n agenda en die twee werkbezoeken moesten vandaag.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo moest je op zoveel plekken zijn vandaag? Ik las zelfs Groningen, da's echt niet om de hoek voor jou
Dank je, waarmee?quote:
Oh, dat valt me nog mee dan, de rit hiernaartoe...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Twee werkbezoeken, daarna een vergadering in Groningen, waar we ook een vestiging hebben, maar dat is een uur en drie kwartier rijden vanaf hier. Maar die vergadering stond al een tijdje in m'n agenda en die twee werkbezoeken moesten vandaag.
Vanochtend om 8 uur lag ik al voor pampusquote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, dat valt me nog mee dan, de rit hiernaartoe...
Maar kan me voorstellen dat jij voor pampus ligt nu
Je mag daar hele stukken 130 tegenwoordig en je kunt het daar ook gewoon rijden!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had dat gerucht wel eens gehoord, maar het is dus echt waar?
Alleen die insecten die je na een bezoek aan het Noorden van je auto af kan bikken...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Mikkie het volgende:
Dat is mooi ja. Die stukken snelweg naar het Noorden daar kun je meestal probleemloos 170 kachelen. Dat lukt me hier in de buurt nooit lang
Helaas heb ik geen radar en/of sonar aan boord...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Da's niet alleen naar het noorden. Ga een keer met je pas gewassen auto Duitsland in en het is minstens zo dramatisch. Conclusie: gewoon je auto niet meer wassen, heb je nergens last van
Ja, okee, de ruiten dan. Daar heb je vloeistof voor. Maar verder...neh, weinig. Als de binnenkant maar een beetje netjes vind ik 't wel prima. Tegen de buitenkant kijk ik toch niet aan en een week na het poetsen is de boel weer ranzig. Dan heb ik liever een mooi interieur.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen radar en/of sonar aan boord...
Ga je ze ook gebruiken?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Paar hardloop schoenen gekocht want dat kan nu.
Gefeliciteerd Timquote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat doe jij hier zo vroeg?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd TimZover ben ik net niet gekomen
![]()
Net terug uit A'dam, Melkweg. Will and the people. Was heel leukquote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Net terug uit A'dam, Melkweg. Will and the people. Was heel leuk
Was t ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Toch hebben ze me van begin tot eind kunnen vermaken met leuke goed gespeelde muziek![]()
Was echt een feestje
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Ik ook maar ik ben bang dat de mini ondertussen te groot wordt voor mooie plaatjes, vorige keer viel er ook weinig af te drukken.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoop dat het weer mooie familiefoto's oplevert Ophelia
even geprobeerd, ik kan wel inloggen. Werkt het op je PC wel?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben bang dat de mini ondertussen te groot wordt voor mooie plaatjes, vorige keer viel er ook weinig af te drukken.
Ik kom niet ingelogd via de photobucketapplicatie op mijn foon (inloggegevens kloppen) iemand anders die daar last van heeft?
Jup, heb daar net mijn wachtwoord gecheckt, die vergeet ik altijdquote:Op donderdag 6 september 2012 08:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even geprobeerd, ik kan wel inloggen. Werkt het op je PC wel?
zwangersschapsdementiequote:Op donderdag 6 september 2012 08:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jup, heb daar net mijn wachtwoord gecheckt, die vergeet ik altijd![]()
Maar goed, nu eerst maar eens naar het zkh fietsen
De laatste hobbels zijn nu weggenomen?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Paar hardloop schoenen gekocht want dat kan nu.
Waar zijn haar heupen?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef MadMaster het volgende:
De laatste hobbels zijn nu weggenomen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:03 schreef Mikkie het volgende:
Dat zijn de weggenomen hobbels [ afbeelding ]
Ik ga niet om pics roepen om te vergelijken. Maar wat ik me goed herinner van de foto's is dat jij een prima lijf hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 10:15 schreef B.ertha het volgende:
Niet zeuren, ik zou willen dat ik zo'n lijf had..
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ken en gebruik het woord maar als ik het zo lees vind ik het ook een heel raar woord..
smekker
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Thee gehaald op een andere afdeling want de machine is kapot. Duurt langer maar bijkomend voordeel: Smekkert is weg
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:22 schreef B.ertha het volgende:
En mijn token-aanvraag is goedgekeurd. Nog een week en dan kan ik thuis werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |