quote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat was het enige gezin dat chocolademelk zonder velletje klaarmaakte.
Ja, vorig jaar had jij dat artikel daarover nog toegestuurd.quote:
een grap uitleggen is nooit leukquote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij snap ik een aantal grappen niet.
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een grap uitleggen is nooit leuk
Welke dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij snap ik een aantal grappen niet.
'Handwerk van allerlei soort'. Dubieus.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En voor sociale interactie, Nederlandse taal en handwerk van allerlei soort, bij Soemp.
breien, borduren, haken, punniken, naaien met garen enz enzquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Handwerk van allerlei soort'. Dubieus.
Mjah, Wiebel mag over een tijdje M. meenemen onder de douche. Eens kijken wat er gebeurtquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
Net zoals de tutter-truc!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:44 schreef Mark het volgende:
Hier ook feest zondag: de tweeling wordt 3
Keep us postedquote:Op woensdag 5 september 2012 14:53 schreef Mark het volgende:
Nee, zoals gemeld was hij eerst weer terug gekomen, dus ik denk dat hij pas begin deze week is aangekomen. Ik hoop morgen of vrijdag iets te horen (duim, duim)
Oeiquote:Op woensdag 5 september 2012 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Bam, een account manager van onze afdeling is overtallig verklaard. Raar om van zo dichtbij een reorganisatie mee te maken waar ik zelf (gelukkig!) niet bij betrokken ben
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:43 schreef iamredleader het volgende:
Zonnig weekend voorspeld![]()
fijn, als je zondag zaterdag gaat barbecueuen
Hoe gek dit misschien ook klinkt: niet teveel bij stilstaan. Dit kan enorm veel negatieve energie in een groep creëren, wat niemand ten goede komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben benieuwd wie van mijn directe collega's nog volgen
En voor de mensen in een appartementje:quote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]nog een beetje plaatwerk om het mooi af te werken, maar
Inmiddels is dat ding nog meer uitgebouwd, maar ik kan geen goede foto vinden...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]nog een beetje plaatwerk om het mooi af te werken, maar
ik ook niet, zelfde meldingquote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]zie jij het plaatje dan niet?
Kun je dat ook op je inductieplaat bakken?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef Whiteguy het volgende:
Om dan maar even te vloeken: bbq hoeft van mij niet zo nodig; doe mij maar met zo'n elektrische grill. Scheelt een hoop gedoe en het resultaat is (in mijn geval) vaak een stuk beter.
Ik kook ook op inductie ipv gas.
Kommaar kommaar kommaar...
[me=Whiteguy]pakt de popcorn alvast[/me]
Geen idee, ik vind popcorn sowieso goor.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kun je dat ook op je inductieplaat bakken?
Doe mij maar barbecue op kolen en koken op gas. Ieder z'n ding
Briljantquote:Op woensdag 5 september 2012 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem zaterdag, incl. een heel varken aan het spit...
In mijn droomkeuken heb ik een zes-pits gasfornuis, en daarnaast een wokbrander. Zo'n ding als ze ook in de fastfood gebruiken, met een hele grote pan eropquote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef Whiteguy het volgende:
Geen idee, ik vind popcorn sowieso goor.
Alleen voor wokken mis ik wel een wokbrander eigenlijk.. dat verwordt al gauw tot roerbakken op inductie.
Ik probeer hetquote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe gek dit misschien ook klinkt: niet teveel bij stilstaan. Dit kan enorm veel negatieve energie in een groep creëren, wat niemand ten goede komt.
In onze droomkeuken komt voornamelijk mijn vrouw. Ik kom er zo min mogelijk...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:29 schreef Mark het volgende:
Ik laat het aan mijn vrouw over wat er in de droomkeuken moet komen
Twee (grote) ovens lijkt me ook wel handig. En zo'n koelkast met ijsblokjesmachinequote:Op woensdag 5 september 2012 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In mijn droomkeuken heb ik een zes-pits gasfornuis, en daarnaast een wokbrander. Zo'n ding als ze ook in de fastfood gebruiken, met een hele grote pan eropdaarnaast een stevige oven voor de grotere gerechten (15-pound turkey), en een "gewone" oven voor normaal gebruik.
Mijn droomkeuken moet ook zo'n 40 m2 zijn om alle wensen in te verwerken
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In onze droomkeuken komt voornamelijk mijn vrouw. Ik kom er zo min mogelijk...
En in jouw keuken komt ook je droomvrouw?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef MadMaster het volgende:
In onze droomkeuken komt voornamelijk mijn vrouw. Ik kom er zo min mogelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |