Ben op standby en de trainer is op de hoogte, telefoon staat op trillen en ligt binnen visueel bereik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:46 schreef LadyBlack het volgende:
Dat in elk geval ja![]()
Heb je Wiebel al gebeld?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ben op standby en de trainer is op de hoogte, telefoon staat op trillen en ligt binnen visueel bereik.
Collega's houden rekening met vertraagde reactietijd en eventuele onbereikbaarheid tot de situatie opgelost is.
Ja he?quote:
Ook al kunnen ze je op dat moment niets melden, dan nog kunnen ze je informeren wanneer ze dat wel kunnen. Gewoon bellen dus...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja he?
Maar wel fijn. Valt even niks anders te doen dan afwachten. Hoe lang zou het duren tot ze in het ziekenhuis meer weten? Denk dat ik daar om half 1 heen bel?
Heel mannelijk vooralquote:
Hormonenquote:
Dikke kans dat vriend ook zo zou reageren, en bij hem wil dat niet meer zeggen dan dat hij klaar staat om er direct vandoor te gaan wanneer ik hem nodig heb. Vandaar dequote:
Goed dat je gebeld hebt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef Soempie het volgende:
Gebeld. Ze is nog op de spoedafdeling en over een uur kan ik terug bellen. Ze zijn volop bezig zei de mevrouw en ze wordt sowieso opgenomen.
Ik niksquote:
Oof welquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, en ja, ik reageer ondertussen wat hormonaal op sommige dingen jaMag het, met 34 weken?
![]()
+1quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed dat je gebeld hebt!
Nu dus even een uurtje uitzingen.... is M wakker om afleiding te bieden?
Als ik er dan weer om mag lachen, ga vooral je gang...quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, en ja, ik reageer ondertussen wat hormonaal op sommige dingen jaMag het, met 34 weken?
![]()
Dat zou vriend ook doen dus leef je uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik er dan weer om mag lachen, ga vooral je gang...
Ze is in ieder geval in goede handen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef Soempie het volgende:
Gebeld. Ze is nog op de spoedafdeling en over een uur kan ik terug bellen. Ze zijn volop bezig zei de mevrouw en ze wordt sowieso opgenomen.
In dit soort situaties is de onzekerheid vaak erger dan de kwaal.quote:MM, bedankt, anders had ik niet gebeld. Ik wilde ze ook weer niet storen.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:45 schreef iamredleader het volgende:
In de categorie "and now, for something completely different"...
Per 1 december aanstaande ga ik van standplaats wijzigen, en ga ik in Amsterdam aan de slag![]()
ik heb intern gesolliciteerd, en mag de overstap gaan maken per deze datum
Nu: vijf kwartier, minimaal. Straks: 20 minuutjes, give or take a fewquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Scheelt het erg veel qua reistijd?
Nice!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu: vijf kwartier, minimaal. Straks: 20 minuutjes, give or take a few
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan met de tram (5), metro (51), fietsend of lopend. Nou ja, dat zou dan wel een hele forse wandeling zijnof bijvoorbeeld met tinu mee de kinderen naar de creche brengen en dan nog een kwartiertje wandelen. Lijkt mij welhaast perfect
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:00 schreef Soempie het volgende:
Red wat een fijn nieuws.
Hier flink minder goed nieuws. Het gaat om een infectie en bloedvergiftiging. Ze is buiten bewustzijn. En de behandelend arts vertelde net dat het wel levensbedreigend kan zijn, aangezien m'n moeder al best ziek is en niet een normale conditie heeft. Komende 24 uur gaan ze kijken of de behandeling aan gaat slaan. Mocht er meer nodig zijn als een ingreep als reanimatie, dan gaan ze dat niet meer doen. Wist ik ook al dat dat al jaren geleden zo is afgesproken, maar komt toch best hard aan.
Wiebel is onderweg, dus.
Heel veel sterkte met wachtenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:01 schreef Soempie het volgende:
De arts zei dus dat het beide kanten op kan de komende uren en dat het afwachten is.
Welkom in de grote stad!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:45 schreef iamredleader het volgende:
Per 1 december aanstaande ga ik van standplaats wijzigen, en ga ik in Amsterdam aan de slag![]()
Heel veel sterkte straks!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:00 schreef Soempie het volgende:
Hier flink minder goed nieuws. Het gaat om een infectie en bloedvergiftiging. Ze is buiten bewustzijn. En de behandelend arts vertelde net dat het wel levensbedreigend kan zijn, aangezien m'n moeder al best ziek is en niet een normale conditie heeft. Komende 24 uur gaan ze kijken of de behandeling aan gaat slaan. Mocht er meer nodig zijn als een ingreep als reanimatie, dan gaan ze dat niet meer doen. Wist ik ook al dat dat al jaren geleden zo is afgesproken, maar komt toch best hard aan.
Wiebel is onderweg, dus.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Osdorp Posse - Moordenaar...
MM +1
![]()
ikdacht dat je de 2e regel er wel achteraan zou gooien : Pquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Osdorp Posse - Moordenaar...
MM +1
![]()
Gelukkig staat mijn webcam niet aan...quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ikdacht dat je de 2e regel er wel achteraan zou gooien : P
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:00 schreef Soempie het volgende:
Red wat een fijn nieuws.
Wiebel is onderweg, dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:16 schreef B.ertha het volgende:
Een vrolijke noot: Ik heb mispoes op de bank gespoten zodat de katten hem niet meer slopen. Dat levert leuke taferelen op: Ze zijn ontzettend nieuwsgierig, lopen er langzaam naartoe totdat de geur te sterk wordt, trekken een vies gezicht en lopen weg. Dan weer van voor af aanEnkhuizer Alamanak gaf nog als tip om vellen aluminiumfolie te gebruiken. Voelt naar aan de pootjes en maakt een vervelend geluid. Voor het geval ze aan Mispoes gewend rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nah, dan hoop ik die bank al verkocht te hebben en bij de nieuwe doen ze het niet. Evengoed bedanktquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enkhuizer Alamanak gaf nog als tip om vellen aluminiumfolie te gebruiken. Voelt naar aan de pootjes en maakt een vervelend geluid. Voor het geval ze aan Mispoes gewend raken
Oei Soemp, sterkte! De SC leeft mee!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:00 schreef Soempie het volgende:
Red wat een fijn nieuws.
Wiebel is onderweg, dus.
Da's stukken beter nieuws!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:45 schreef iamredleader het volgende:
Mooi zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nah, dan hoop ik die bank al verkocht te hebben en bij de nieuwe doen ze het niet. Evengoed bedankt
Dankquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef B.ertha het volgende:
Gefeli voor Red trouwens, goed geregeld
Krijg je een beetje geld voor je bank?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef B.ertha het volgende:
Nah, dan hoop ik die bank al verkocht te hebben en bij de nieuwe doen ze het niet. Evengoed bedankt
Heb jij ook collega's die elkaar via het werk kennen en daarna een relatie zijn begonnen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Krijg je een beetje geld voor je bank?
/medewerker-van-een-bank-flauwe-post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb jij ook collega's die elkaar via het werk kennen en daarna een relatie zijn begonnen?JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is ook een dankbaar onderwerp van flauwe grappen
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:31 schreef B.ertha het volgende:
Hij krijgt wel sta(ats)steun: schroeven
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nogal slecht in slechte humor, dat zien jullie wel
So the managers could boltquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]so now the bank is screwed?
quote:
Ajuuquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:37 schreef iamredleader het volgende:
Goed, ik ga op huis aan, fijne avond allemaal
Hoi PS... Wat naar van je oom. Jij sterkte en een dikke kus van onsquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahw lieve Soemp je bent in mijn gedachten![]()
![]()
![]()
En feli Red, al voelt dat wat raar in eendezelfde post...
Hier ook slecht nieuws... nou ja meer dáár slecht nieuws. Oom (ssort van, onze familie is ingewikkeld), heeft gisteravond tijdens het fietsen een hartaanval gehad en ligt nou in coma in het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahw lieve Soemp je bent in mijn gedachten![]()
![]()
![]()
En feli Red, al voelt dat wat raar in eendezelfde post...
Hier ook slecht nieuws... nou ja meer dáár slecht nieuws. Oom (ssort van, onze familie is ingewikkeld), heeft gisteravond tijdens het fietsen een hartaanval gehad en ligt nou in coma in het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij ook collega's die elkaar via het werk kennen en daarna een relatie zijn begonnen?ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Alweer?quote:
nee. Ben het geleuter inmiddels al zatquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Soempie het volgende:
Kijken nog meer mensen hier het debat?
Ik ben gestopt. Ik vind er geen klap aan, al die ingestudeerde zinnen eruit gooien in plaats van antwoord geven. Humor als je niks zinnigs te zeggen hebt. En dat 1-op-1-tje van Roemer met die vrouw was echt het toppunt, dat was niets meer dan welles-nietes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Soempie het volgende:
Kijken nog meer mensen hier het debat?
Jammer, ik dacht echt even dat je nog eens met een collega zou zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
neuh, helaas niet (althans wat relatie in het algemeen betreft). Weet niet of ik nog een kee rmet een collega zou willen.
Het is ook steeds hetzelfde riedeltje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee. Ben het geleuter inmiddels al zat
Morgen hopen ze duidelijk te hebben of de behandeling aanslaat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog nieuws van je moeder of wordt er morgen meer bekend?
Oh, zo ver ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben gestopt. Ik vind er geen klap aan, al die ingestudeerde zinnen eruit gooien in plaats van antwoord geven. Humor als je niks zinnigs te zeggen hebt. En dat 1-op-1-tje van Roemer met die vrouw was echt het toppunt, dat was niets meer dan welles-nietes.
Die vrouw.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben gestopt. Ik vind er geen klap aan, al die ingestudeerde zinnen eruit gooien in plaats van antwoord geven. Humor als je niks zinnigs te zeggen hebt. En dat 1-op-1-tje van Roemer met die vrouw was echt het toppunt, dat was niets meer dan welles-nietes.
quote:Voor de kijker die later is ingeschakeld, een korte samenvatting van het debat tot nu toe: Het is tijd om de handen aan het bed ineen te slaan, met het oog op de stip aan de horizon over de eigen schaduw heen te springen en dingen durven aan te pakken zonder de menselijke maat uit het oog te verliezen. Jolande Sap kijkt zo lief, Rutte doet het weer, Pechtold drinkt ouzo met eurofiele Kunduzvriendjes, er gaan allerlei dingen over Roemers dead body, Samsom wil de rekening naar naar volgende generaties doorschuiven, een man met een neus wil de moraal terug in de samenleving, Arie Slob staat voor een heel ander Nederland en Wilders doet eens rustig man. Bij de garderobe staat een mevrouw over dieren te praten. En, de verkiezingen gaan natuurlijk maar over één ding.
Verstandig.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef wyccie het volgende:
Voor MM:
http://1x.com/photo/43592(...)ever/oh-no-not-again
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik schakel net in, maar gelukkig is er een samenvatting
[..]
Debat in Carré: Politiek is één groot theater...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het Carrédebat: Jolande Sap doet een aanval op Mark Rutte, die reageert door Emile Roemer lastig te gaan vallen op een punt dat er weinig mee te maken heeft
MaJo!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef MaJo het volgende:
net naar Of Monsters and Men geweest, was erg tof! Nu semi aangeschoten weer onderweg naar huis
Cobra4.quote:
Hawaii_Tim.quote:
Waarom krijg ik geen uitroepteken?quote:
Jij bent een man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen uitroepteken?
Dus? Je hebt er van mij ook een gekregen. Of heb je iets te bekennen?quote:
Neuh, niks nieuws te melden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus? Je hebt er van mij ook een gekregen. Of heb je iets te bekennen?
Okay, dan bekijk je het maar. Ik haal je uitroepteken wegquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay, dan bekijk je het maar. Ik haal je uitroepteken weg
Principekwestiequote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben vandaag ook niet in Utrecht. Vrijdag wel geloof ik.
ja, als jullie nog willen meeten met moet je snel zijn vanwege je nieuwe baanquote:
Ja, of iedereen komt volgende keer wel naar de meetquote:Op woensdag 5 september 2012 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, als jullie nog willen meeten met moet je snel zijn vanwege je nieuwe baan
In Nijmegenquote:Op woensdag 5 september 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is ook een idee
De volgende weer ergens in een cafe centraal in Nederland?
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is ook een idee
Wat is er vrijdag? Gaan jullie meeten?quote:
fijn nieuwsquote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik een taaie moeder heb.Koorts is flink gezakt en ook de bloeddruk is in orde nu. Straks nog met de arts bellen, maar ik heb er wel een goed gevoel over.
En M. heeft vanmorgen voor het eerst 'mama' gezegd. Denk niet dat het enige betekenis heeft nog, maar het klinkt wel heel lief.
fijnquote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik een taaie moeder heb.Koorts is flink gezakt en ook de bloeddruk is in orde nu. Straks nog met de arts bellen, maar ik heb er wel een goed gevoel over.
En M. heeft vanmorgen voor het eerst 'mama' gezegd. Denk niet dat het enige betekenis heeft nog, maar het klinkt wel heel lief.
Volgens mij vind Red het vooral grappig dat ik niet zeker weet óf ik in Utrecht zal zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is er vrijdag? Gaan jullie meeten?
En slechts een goeie week sinds zijn eerste 'bwa bwa' !quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
En anders maken we er een minimeet vanquote:Op woensdag 5 september 2012 08:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In NijmegenDan overweeg ik ook om te komen
Ik zou zeggen, doe een concreet voorstel!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is ook een idee
Thanksquote:Op woensdag 5 september 2012 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Red, gefeliciteerd met je nieuwe standplaatsDat gaat wat tijd schelen!
Zie mijn post hier vlak boven; doe een voorstelquote:Op woensdag 5 september 2012 08:42 schreef B.ertha het volgende:
In NijmegenDan overweeg ik ook om te komen
Dat is fijn nieuws. Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
quote:En M. heeft vanmorgen voor het eerst 'mama' gezegd. Denk niet dat het enige betekenis heeft nog, maar het klinkt wel heel lief.
Dat zou zomaar eens kunnen gebeurenquote:Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef Soempie het volgende:
Wat is er vrijdag? Gaan jullie meeten?
Nee hoor, ik doel puur op de mogelijkheid om jou in levende lijve te ontmoetenquote:Op woensdag 5 september 2012 09:27 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij vind Red het vooral grappig dat ik niet zeker weet óf ik in Utrecht zal zijn
Ohquote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doel puur op de mogelijkheid om jou in levende lijve te ontmoetendat lijkt me serieus best wel tof
kan ik niet. Zit ik in Dublinquote:Op woensdag 5 september 2012 09:53 schreef B.ertha het volgende:
28 of 29 september in een nader te bepalen café in Nijmegen.
Pfieuw, gelukkig alweer wat beter nieuws!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zeer waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:07 schreef iamredleader het volgende:
28/29 september zou ik waarschijnlijk wel kunnen
Centraal Nederland zei je toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:53 schreef B.ertha het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Nee, dat zei ik niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Centraal Nederland zei je toch?
Dan zit dat blijkbaar toch ergens in de familie. Je zus was ook al zo'n doorbijterquote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Okay, Jojo zei centraalquote:
Ja, dat begrijp ikquote:En Nijmegen is heel centraal voor mij
Ik had de week van de laatste barbecue-meet meer dan genoeg in de auto gezeten hequote:Op woensdag 5 september 2012 08:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, of iedereen komt volgende keer wel naar de meet
Dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had de week van de laatste barbecue-meet meer dan genoeg in de auto gezeten he
Alternatieve oplossing: afspreken op een locatie die voor niemand handig is. Dat is misschien nog wel het eerlijkstequote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Centraal Nederland zei je toch?
Om er te komen welquote:Op woensdag 5 september 2012 10:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus?op de barbeque zit je echt niet in de auto hoor
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alternatieve oplossing: afspreken op een locatie die voor niemand handig is. Dat is misschien nog wel het eerlijkste. Zullen we een Den Helder-meet doen?
Te ver om te fietsen? 156 kilometer, moet prima kunnenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om er te komen wel. Leeuwarden-Amstelveen is te ver om te fietsen en met het OV ben je veel langer bezig
Den Helder komt me eigenlijk wel goed uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alternatieve oplossing: afspreken op een locatie die voor niemand handig is. Dat is misschien nog wel het eerlijkste. Zullen we een Den Helder-meet doen?
156 kilometer zou ik met non-stop aardig doorfietsen 8 uur over doen. Met het OV van station Leeuwarden naar station Amsterdam Amstel is het 2,5 uur, en dan missen de verbindingsetappes bij beide stations nog. Met de auto is het volgens Google Maps ongeveer 1 uur en 40 minuten. Auto of niet dusquote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Te ver om te fietsen? 156 kilometer, moet prima kunnenen met het OV ben je best lang onderweg, ja
Te makkelijk, Schiermonnikoogquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik kan het aanbevelenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef lubje25 het volgende:
Cafe Nieuw Centraal te Barneveld natuurlijk![]()
Het ligt centraal in Nederland en heet zelfs ook nog zo
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
Dan liever Rotterdam/Den Haag omgeving. Alhoewel MM dan zeker niet zal komen
Benieuwd of we voor het eten terug zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan Saba. Hoort ook bij Nederland.
Volgens mij is Den Haag geen probleem voor MMquote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
Welk eten? Avondmaaltijd van donderdag 27 december 2012? Ja hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 11:01 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of we voor het eten terug zijn
Vianen schijnt heel centraal te zijn. Is echt absoluut niet handig voor mijquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vianen schijnt heel centraal te zijn. Is echt absoluut niet handig voor mij
1: waarom heb jij dat?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Pas maar op hoor, ik moet nog ergens je adres in Vianen hebben opgeslagen
Ooit heb ik je een kadootje toe laten sturen. Daarvoor had ik het adresquote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1: waarom heb jij dat?
2: ik bedoelde Vianen bij Utrecht.
Helemaal niks. Echt waar. Heus. Beloofd.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ooit heb ik je een kadootje toe laten sturen. Daarvoor had ik het adres. Maar maak je niet druk, ik ga er absoluut niets mee doen
Dat snap ik. En ik ben het cadeautje vergeten, hoewel het verhaal nu wel begint te dagenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ooit heb ik je een kadootje toe laten sturen. Daarvoor had ik het adres. Maar maak je niet druk, ik ga er absoluut niets mee doen
Sodeju, dat was wel een recordweekquote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had de week van de laatste barbecue-meet meer dan genoeg in de auto gezeten he
Hij mag best langskomen. Dan rijdt hij honderden kilometers om mijn ouders gedag te zeggenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helemaal niks. Echt waar. Heus. Beloofd.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:29 schreef B.ertha het volgende:
Hij mag best langskomen. Dan rijdt hij honderden kilometers om mijn ouders gedag te zeggen
Nouja, iets minder auto-uren en wat meer omgevingsuren zou mooi geweest zijn. Dat wordt dus het doel voor komend jaarquote:Op woensdag 5 september 2012 11:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat was toch ook een beetje de bedoeling
Dat dus. En veel rijplezier, vandaar op zoek naar een leuke "driver's car"quote:Op woensdag 5 september 2012 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Nouja, iets minder auto-uren en wat meer omgevingsuren zou mooi geweest zijn. Dat wordt dus het doel voor komend jaar
Ja en nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat dus. En veel rijplezier, vandaar op zoek naar een leuke "driver's car"
Ik wil een auto die minder traag is dan degene die we vorig jaar hadden. Gottegot wat was die langzaamquote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik heb in het dagelijks leven al meer een rij-auto. Nu wil ik gewoon genieten een bak die prima mee kan komen (ipv het tijdverlies dat we afgelopen jaar hadden door de brakke auto). Ik zit te denken aan een cabrio
Ik heb nog niet specifiek iets op het oog, al lijkt een Rover 800 me wel geinigquote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wij ookeen Audi-80 bijvoorbeeld, of een hele foute BMW-3
Jammere is dat dit dingen allemaal echt wel boven de 500 euro dag- en aanschafwaarde zitten. Eerder 1.500. Voor 500 koop je er eentje met een defecte bak of motor, daar kom je niet ver meequote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wij ookeen Audi-80 bijvoorbeeld, of een hele foute BMW-3
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:47 schreef Mikkie het volgende:
Hadden jullie een 1.6je ofzo? Wij hadden ook geen strepentrekker dus daarom is minimaal 100pk een voorwaarde dit jaar, vooral in de bergen. Afgelopen jaar hadden we 107pk, maar op een totaalgewicht van zo'n 1.800kg was dat toch wat krap aan
Wij 170quote:Op woensdag 5 september 2012 11:47 schreef Mikkie het volgende:
Overigens nog wel op een vlak stuk ruim 160 op de GPS gehad
Zelf kunnen repareren? Dat was wel ons geluk, hebben nergens problemen mee gehad!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij 170. Tot er plotseling wat waarschuwingslampjes gingen branden en bleek dat de multiriem had besloten de wijde wereld te verkennen
Dat probleem hebben we inmiddels al ondervondenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:48 schreef Mikkie het volgende:
Jammere is dat dit dingen allemaal echt wel boven de 500 euro dag- en aanschafwaarde zitten. Eerder 1.500. Voor 500 koop je er eentje met een defecte bak of motor, daar kom je niet ver mee
Meer pk's, check. Minder personen: misschien. Minder bagage: misschien. Vond namelijk niet dat ik overdreven veel mee hadquote:Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef Mikkie het volgende:
Mja, dat probleem hadden wij dus ook.
Moet komend jaar ondervangen worden door:
- met minder personen te gaan
- meer pk's te hebben
- minder bagage mee te nemen
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij 170. Tot er plotseling wat waarschuwingslampjes gingen branden en bleek dat de multiriem had besloten de wijde wereld te verkennen
Niet helemaal zelf gedaan. Bevriend team heeft een teammaat een lift gegeven naar een automaterialenzaak, daar een nieuwe riem gekocht (twee maar, voor de zekerheid) en die is er met hulp van andere teams opgezet. Ergens tussen 9 en half 10 in de ochtend was het allemaal voor elkaar en konden we weer op padquote:Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zelf kunnen repareren? Dat was wel ons geluk, hebben nergens problemen mee gehad!
Jep, ik kan me ook echt al verkneukelen als ik op MP enzo zit te kijken wat er te koop is. En dan is 't nu nog naseizoen van de cabrio's en krijg je alles met een APK tot april ofzo, dat schiet niet op. Rond januari/februari gaan we wat serieuzer kijken, dan heb je dalseizoen dus beter voor de prijzen. En we moeten ook nog even een stallingslocatie vinden...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we inmiddels al ondervondendus we zijn druk op zoek, en dat is al de helft van de lol. We zijn met z'n tweetjes, en geen van beiden erg dik, dus dat zal hopelijk meehelpen met de gewicht/PK ratio
Oh, dat scheelt. Dan valt de schade meequote:Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet helemaal zelf gedaan. Bevriend team heeft een teammaat een lift gegeven naar een automaterialenzaak, daar een nieuwe riem gekocht (twee maar, voor de zekerheid) en die is er met hulp van andere teams opgezet. Ergens tussen 9 en half 10 in de ochtend was het allemaal voor elkaar en konden we weer op pad
Wij hadden in totaal twee tenten, geen koelkasten, 1 klein gasstelletje en nog wat andere shite. Ik had 1 tas voor slaapzak/matje/gereedschap, 1 voor kleding en een rugtas met proviand voor in de auto. Maar het had vast nog wel wat handiger gekund.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Wij hadden een zware tent (vier man hè), een gasbuiltje, twee koelkasten etc. Sommigen van ons hadden twee tassen bij zich!
Komend jaar gaat er één goede koelbox mee (op de achterbank uiteraard), een kist met gereedschap, twee tassen en een lichtgewicht tentje. Vooral niet te veel losse meuk.
Ja, ik geloof 28 euro per riem (zoiets in elk geval) en een keer vlees of bier meenemen voor de mensen die ons geholpen haddenquote:[..]
Oh, dat scheelt. Dan valt de schade mee
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Zolang hij het in jouw nabijheid zegt, zal het toch wel iets betekenen?quote:En M. heeft vanmorgen voor het eerst 'mama' gezegd. Denk niet dat het enige betekenis heeft nog, maar het klinkt wel heel lief.
A.s. weekend ben ik in Overasselt...quote:Op woensdag 5 september 2012 09:53 schreef B.ertha het volgende:
Daar ben ik op 30 september...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Hahg is gên enkelt problêm...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is Den Haag geen probleem voor MM
Zou ik op moeten zoeken. Hij begrijpt wel een aantal woorden, zoals z'n eigen naam en nog wat dingen als 'fles', 'bal' en 'poes'.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Zolang hij het in jouw nabijheid zegt, zal het toch wel iets betekenen?
Maar is hij niet nog veel te jong om 'Mama' te zeggen?
Ik nog niet, ik ga altijd van onder naar boven.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:05 schreef MadMaster het volgende:
En goedemorgen, ik ben weer bijgelezen...
Maar kom op, met die hersens van jou moet dat kind toch al lang vloeiend Spaans kunnen lullen op z'n eerste verjaardag?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:06 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het 'mama' in het rijtje hoort van dada, bahbah, boeboe, bwebwe, etc. Lekker aan het brabbelen dus, maar nog zonder betekenis. Met 1 jaar kunnen kindjes 1 woordje, gemiddeld.
We downloaden gewoon alvast Teletubbies in het Spaans, de Snorkels in het Frans, Smurfen in het Duits (strumpfen!!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar kom op, met die hersens van jou moet dat kind toch al lang vloeiend Spaans kunnen lullen op z'n eerste verjaardag?.
Hello...I'm Muzzy...quote:Op woensdag 5 september 2012 13:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
We downloaden gewoon alvast Teletubbies in het Spaans, de Snorkels in het Frans, Smurfen in het Duits (strumpfen!!!!) en Sesamstraat in het Engels
.
Ah, het is weer whiskey-weekend?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A.s. weekend ben ik in Overasselt...
Voor de talen moet hij bij Wiebel zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar kom op, met die hersens van jou moet dat kind toch al lang vloeiend Spaans kunnen lullen op z'n eerste verjaardag?.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Spongebob Squarepants![]()
Dora the Explorer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij ons bij Tinu. Die is het talenwonder. Daar heeft Jair trouwens wel wat van meegekregen; hij is verbaal bijzonder sterk ontwikkeld voor een kind van 3,5 jaar. Maar ja, wat is de definitie van een super-intelligent kind?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:23 schreef Soempie het volgende:
Voor de talen moet hij bij Wiebel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mee eensquote:Op woensdag 5 september 2012 13:28 schreef Mark het volgende:
Niks mis met SpongeBob, vooral Patrick is
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bij ons bij Tinu. Die is het talenwonder. Daar heeft Jair trouwens wel wat van meegekregen; hij is verbaal bijzonder sterk ontwikkeld voor een kind van 3,5 jaar. Maar ja, wat is de definitie van een super-intelligent kind?Was het niet Herman Finkers die zei dat hij het liefst chocolademelk dronk bij Joodse mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor sociale interactie, Nederlandse taal en handwerk van allerlei soort, bij Soempquote:Op woensdag 5 september 2012 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor de talen moet hij bij Wiebel zijn.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:35 schreef Wiebelkont het volgende:
Was het niet Herman Finkers die zei dat hij het liefst chocolademelk dronk bij Joodse mensen?
Het lijkt wel een Salomon's-oordeel, jij doet dit, ik doe datquote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef Wiebelkont het volgende:
En voor sociale interactie, Nederlandse taal en handwerk van allerlei soort, bij Soemp.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat was het enige gezin dat chocolademelk zonder velletje klaarmaakte.
Ja, vorig jaar had jij dat artikel daarover nog toegestuurd.quote:
een grap uitleggen is nooit leukquote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij snap ik een aantal grappen niet.
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een grap uitleggen is nooit leuk
Welke dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij snap ik een aantal grappen niet.
'Handwerk van allerlei soort'. Dubieus.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En voor sociale interactie, Nederlandse taal en handwerk van allerlei soort, bij Soemp.
breien, borduren, haken, punniken, naaien met garen enz enzquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Handwerk van allerlei soort'. Dubieus.
Mjah, Wiebel mag over een tijdje M. meenemen onder de douche. Eens kijken wat er gebeurtquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
Net zoals de tutter-truc!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:44 schreef Mark het volgende:
Hier ook feest zondag: de tweeling wordt 3
Keep us postedquote:Op woensdag 5 september 2012 14:53 schreef Mark het volgende:
Nee, zoals gemeld was hij eerst weer terug gekomen, dus ik denk dat hij pas begin deze week is aangekomen. Ik hoop morgen of vrijdag iets te horen (duim, duim)
Oeiquote:Op woensdag 5 september 2012 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Bam, een account manager van onze afdeling is overtallig verklaard. Raar om van zo dichtbij een reorganisatie mee te maken waar ik zelf (gelukkig!) niet bij betrokken ben
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:43 schreef iamredleader het volgende:
Zonnig weekend voorspeld![]()
fijn, als je zondag zaterdag gaat barbecueuen
Hoe gek dit misschien ook klinkt: niet teveel bij stilstaan. Dit kan enorm veel negatieve energie in een groep creëren, wat niemand ten goede komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben benieuwd wie van mijn directe collega's nog volgen
En voor de mensen in een appartementje:quote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]nog een beetje plaatwerk om het mooi af te werken, maar
Inmiddels is dat ding nog meer uitgebouwd, maar ik kan geen goede foto vinden...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]nog een beetje plaatwerk om het mooi af te werken, maar
ik ook niet, zelfde meldingquote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]zie jij het plaatje dan niet?
Kun je dat ook op je inductieplaat bakken?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef Whiteguy het volgende:
Om dan maar even te vloeken: bbq hoeft van mij niet zo nodig; doe mij maar met zo'n elektrische grill. Scheelt een hoop gedoe en het resultaat is (in mijn geval) vaak een stuk beter.
Ik kook ook op inductie ipv gas.
Kommaar kommaar kommaar...
[me=Whiteguy]pakt de popcorn alvast[/me]
Geen idee, ik vind popcorn sowieso goor.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kun je dat ook op je inductieplaat bakken?
Doe mij maar barbecue op kolen en koken op gas. Ieder z'n ding
Briljantquote:Op woensdag 5 september 2012 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem zaterdag, incl. een heel varken aan het spit...
In mijn droomkeuken heb ik een zes-pits gasfornuis, en daarnaast een wokbrander. Zo'n ding als ze ook in de fastfood gebruiken, met een hele grote pan eropquote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef Whiteguy het volgende:
Geen idee, ik vind popcorn sowieso goor.
Alleen voor wokken mis ik wel een wokbrander eigenlijk.. dat verwordt al gauw tot roerbakken op inductie.
Ik probeer hetquote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe gek dit misschien ook klinkt: niet teveel bij stilstaan. Dit kan enorm veel negatieve energie in een groep creëren, wat niemand ten goede komt.
In onze droomkeuken komt voornamelijk mijn vrouw. Ik kom er zo min mogelijk...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:29 schreef Mark het volgende:
Ik laat het aan mijn vrouw over wat er in de droomkeuken moet komen
Twee (grote) ovens lijkt me ook wel handig. En zo'n koelkast met ijsblokjesmachinequote:Op woensdag 5 september 2012 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In mijn droomkeuken heb ik een zes-pits gasfornuis, en daarnaast een wokbrander. Zo'n ding als ze ook in de fastfood gebruiken, met een hele grote pan eropdaarnaast een stevige oven voor de grotere gerechten (15-pound turkey), en een "gewone" oven voor normaal gebruik.
Mijn droomkeuken moet ook zo'n 40 m2 zijn om alle wensen in te verwerken
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In onze droomkeuken komt voornamelijk mijn vrouw. Ik kom er zo min mogelijk...
En in jouw keuken komt ook je droomvrouw?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef MadMaster het volgende:
In onze droomkeuken komt voornamelijk mijn vrouw. Ik kom er zo min mogelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |