fijn nieuwsquote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik een taaie moeder heb.Koorts is flink gezakt en ook de bloeddruk is in orde nu. Straks nog met de arts bellen, maar ik heb er wel een goed gevoel over.
En M. heeft vanmorgen voor het eerst 'mama' gezegd. Denk niet dat het enige betekenis heeft nog, maar het klinkt wel heel lief.
fijnquote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik een taaie moeder heb.Koorts is flink gezakt en ook de bloeddruk is in orde nu. Straks nog met de arts bellen, maar ik heb er wel een goed gevoel over.
En M. heeft vanmorgen voor het eerst 'mama' gezegd. Denk niet dat het enige betekenis heeft nog, maar het klinkt wel heel lief.
Volgens mij vind Red het vooral grappig dat ik niet zeker weet óf ik in Utrecht zal zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is er vrijdag? Gaan jullie meeten?
En slechts een goeie week sinds zijn eerste 'bwa bwa' !quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
En anders maken we er een minimeet vanquote:Op woensdag 5 september 2012 08:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In NijmegenDan overweeg ik ook om te komen
Ik zou zeggen, doe een concreet voorstel!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is ook een idee
De volgende weer ergens in een cafe centraal in Nederland?
Thanksquote:Op woensdag 5 september 2012 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Red, gefeliciteerd met je nieuwe standplaatsDat gaat wat tijd schelen!
Zie mijn post hier vlak boven; doe een voorstelquote:Op woensdag 5 september 2012 08:42 schreef B.ertha het volgende:
In NijmegenDan overweeg ik ook om te komen
Dat is fijn nieuws. Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
quote:En M. heeft vanmorgen voor het eerst 'mama' gezegd. Denk niet dat het enige betekenis heeft nog, maar het klinkt wel heel lief.
Dat zou zomaar eens kunnen gebeurenquote:Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef Soempie het volgende:
Wat is er vrijdag? Gaan jullie meeten?
Nee hoor, ik doel puur op de mogelijkheid om jou in levende lijve te ontmoetenquote:Op woensdag 5 september 2012 09:27 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij vind Red het vooral grappig dat ik niet zeker weet óf ik in Utrecht zal zijn
Ohquote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doel puur op de mogelijkheid om jou in levende lijve te ontmoetendat lijkt me serieus best wel tof
kan ik niet. Zit ik in Dublinquote:Op woensdag 5 september 2012 09:53 schreef B.ertha het volgende:
28 of 29 september in een nader te bepalen café in Nijmegen.
Pfieuw, gelukkig alweer wat beter nieuws!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zeer waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:07 schreef iamredleader het volgende:
28/29 september zou ik waarschijnlijk wel kunnen
Centraal Nederland zei je toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:53 schreef B.ertha het volgende:
28 of 29 september in een nader te bepalen café in Nijmegen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Nee, dat zei ik niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Centraal Nederland zei je toch?
Dan zit dat blijkbaar toch ergens in de familie. Je zus was ook al zo'n doorbijterquote:Op woensdag 5 september 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
Okay, Jojo zei centraalquote:
Ja, dat begrijp ikquote:En Nijmegen is heel centraal voor mij
Ik had de week van de laatste barbecue-meet meer dan genoeg in de auto gezeten hequote:Op woensdag 5 september 2012 08:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, of iedereen komt volgende keer wel naar de meet
Dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had de week van de laatste barbecue-meet meer dan genoeg in de auto gezeten he
Alternatieve oplossing: afspreken op een locatie die voor niemand handig is. Dat is misschien nog wel het eerlijkstequote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Centraal Nederland zei je toch?
Om er te komen welquote:Op woensdag 5 september 2012 10:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus?op de barbeque zit je echt niet in de auto hoor
quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alternatieve oplossing: afspreken op een locatie die voor niemand handig is. Dat is misschien nog wel het eerlijkste. Zullen we een Den Helder-meet doen?
Te ver om te fietsen? 156 kilometer, moet prima kunnenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om er te komen wel. Leeuwarden-Amstelveen is te ver om te fietsen en met het OV ben je veel langer bezig
Den Helder komt me eigenlijk wel goed uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alternatieve oplossing: afspreken op een locatie die voor niemand handig is. Dat is misschien nog wel het eerlijkste. Zullen we een Den Helder-meet doen?
156 kilometer zou ik met non-stop aardig doorfietsen 8 uur over doen. Met het OV van station Leeuwarden naar station Amsterdam Amstel is het 2,5 uur, en dan missen de verbindingsetappes bij beide stations nog. Met de auto is het volgens Google Maps ongeveer 1 uur en 40 minuten. Auto of niet dusquote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Te ver om te fietsen? 156 kilometer, moet prima kunnenen met het OV ben je best lang onderweg, ja
Te makkelijk, Schiermonnikoogquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik kan het aanbevelenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef lubje25 het volgende:
Cafe Nieuw Centraal te Barneveld natuurlijk![]()
Het ligt centraal in Nederland en heet zelfs ook nog zo
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
Dan liever Rotterdam/Den Haag omgeving. Alhoewel MM dan zeker niet zal komen
Benieuwd of we voor het eten terug zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan Saba. Hoort ook bij Nederland.
Volgens mij is Den Haag geen probleem voor MMquote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef iamredleader het volgende:
Dan liever Rotterdam/Den Haag omgeving. Alhoewel MM dan zeker niet zal komen
Welk eten? Avondmaaltijd van donderdag 27 december 2012? Ja hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 11:01 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of we voor het eten terug zijn
Vianen schijnt heel centraal te zijn. Is echt absoluut niet handig voor mijquote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vianen schijnt heel centraal te zijn. Is echt absoluut niet handig voor mij
1: waarom heb jij dat?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Pas maar op hoor, ik moet nog ergens je adres in Vianen hebben opgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |