Oh, zo ver ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben gestopt. Ik vind er geen klap aan, al die ingestudeerde zinnen eruit gooien in plaats van antwoord geven. Humor als je niks zinnigs te zeggen hebt. En dat 1-op-1-tje van Roemer met die vrouw was echt het toppunt, dat was niets meer dan welles-nietes.
Die vrouw.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben gestopt. Ik vind er geen klap aan, al die ingestudeerde zinnen eruit gooien in plaats van antwoord geven. Humor als je niks zinnigs te zeggen hebt. En dat 1-op-1-tje van Roemer met die vrouw was echt het toppunt, dat was niets meer dan welles-nietes.
quote:Voor de kijker die later is ingeschakeld, een korte samenvatting van het debat tot nu toe: Het is tijd om de handen aan het bed ineen te slaan, met het oog op de stip aan de horizon over de eigen schaduw heen te springen en dingen durven aan te pakken zonder de menselijke maat uit het oog te verliezen. Jolande Sap kijkt zo lief, Rutte doet het weer, Pechtold drinkt ouzo met eurofiele Kunduzvriendjes, er gaan allerlei dingen over Roemers dead body, Samsom wil de rekening naar naar volgende generaties doorschuiven, een man met een neus wil de moraal terug in de samenleving, Arie Slob staat voor een heel ander Nederland en Wilders doet eens rustig man. Bij de garderobe staat een mevrouw over dieren te praten. En, de verkiezingen gaan natuurlijk maar over één ding.
Verstandig.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef wyccie het volgende:
Voor MM:
http://1x.com/photo/43592(...)ever/oh-no-not-again
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik schakel net in, maar gelukkig is er een samenvatting
[..]
Debat in Carré: Politiek is één groot theater...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het Carrédebat: Jolande Sap doet een aanval op Mark Rutte, die reageert door Emile Roemer lastig te gaan vallen op een punt dat er weinig mee te maken heeft
MaJo!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef MaJo het volgende:
net naar Of Monsters and Men geweest, was erg tof! Nu semi aangeschoten weer onderweg naar huis
Cobra4.quote:
Hawaii_Tim.quote:
Waarom krijg ik geen uitroepteken?quote:
Jij bent een man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen uitroepteken?
Dus? Je hebt er van mij ook een gekregen. Of heb je iets te bekennen?quote:
Neuh, niks nieuws te melden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus? Je hebt er van mij ook een gekregen. Of heb je iets te bekennen?
Okay, dan bekijk je het maar. Ik haal je uitroepteken wegquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay, dan bekijk je het maar. Ik haal je uitroepteken weg
Principekwestiequote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben vandaag ook niet in Utrecht. Vrijdag wel geloof ik.
ja, als jullie nog willen meeten met moet je snel zijn vanwege je nieuwe baanquote:
Ja, of iedereen komt volgende keer wel naar de meetquote:Op woensdag 5 september 2012 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, als jullie nog willen meeten met moet je snel zijn vanwege je nieuwe baan
In Nijmegenquote:Op woensdag 5 september 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is ook een idee
De volgende weer ergens in een cafe centraal in Nederland?
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is ook een idee
De volgende weer ergens in een cafe centraal in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |