So the managers could boltquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]so now the bank is screwed?
quote:
Ajuuquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:37 schreef iamredleader het volgende:
Goed, ik ga op huis aan, fijne avond allemaal
Hoi PS... Wat naar van je oom. Jij sterkte en een dikke kus van onsquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahw lieve Soemp je bent in mijn gedachten![]()
![]()
![]()
En feli Red, al voelt dat wat raar in eendezelfde post...
Hier ook slecht nieuws... nou ja meer dáár slecht nieuws. Oom (ssort van, onze familie is ingewikkeld), heeft gisteravond tijdens het fietsen een hartaanval gehad en ligt nou in coma in het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ahw lieve Soemp je bent in mijn gedachten![]()
![]()
![]()
En feli Red, al voelt dat wat raar in eendezelfde post...
Hier ook slecht nieuws... nou ja meer dáár slecht nieuws. Oom (ssort van, onze familie is ingewikkeld), heeft gisteravond tijdens het fietsen een hartaanval gehad en ligt nou in coma in het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij ook collega's die elkaar via het werk kennen en daarna een relatie zijn begonnen?ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Alweer?quote:
nee. Ben het geleuter inmiddels al zatquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Soempie het volgende:
Kijken nog meer mensen hier het debat?
Ik ben gestopt. Ik vind er geen klap aan, al die ingestudeerde zinnen eruit gooien in plaats van antwoord geven. Humor als je niks zinnigs te zeggen hebt. En dat 1-op-1-tje van Roemer met die vrouw was echt het toppunt, dat was niets meer dan welles-nietes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Soempie het volgende:
Kijken nog meer mensen hier het debat?
Jammer, ik dacht echt even dat je nog eens met een collega zou zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
neuh, helaas niet (althans wat relatie in het algemeen betreft). Weet niet of ik nog een kee rmet een collega zou willen.
Het is ook steeds hetzelfde riedeltje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee. Ben het geleuter inmiddels al zat
Morgen hopen ze duidelijk te hebben of de behandeling aanslaat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog nieuws van je moeder of wordt er morgen meer bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |