Jij verbleef toch alleen in 4-sterren hotels?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef Etcetera het volgende:
Al gehad![]()
best wel goed geslapen trouwens voor een hotelovernachting
Thanks!quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:39 schreef iamredleader het volgende:
Soemp, sterkte![]()
m'n eerste bezoek aan de Makro in heel wat jaartjesheel slecht voor m'n portemonnee
zóveel leuke dingen in de food-court
allemaal ideetjes wat ik kan gaan koken/bakken/maken voor de komende 10 jaar
In Keulenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:32 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
Waar zit je ergens Etc?
Ik weet alleen dat het gaat om een ernstige blaasontsteking en een bloedvergiftiging. En ik geloof dat het dan begonnen is met de blaasontsteking? Normaal gesproken is dat ook helemaal geen probleem, maar m'n moeder is lichamelijk gezien zwak en dan wordt het opeens een stuk moeilijker. Haar bloeddruk is heel laag, haar ademhaling is niet stabiel (ze krijgt zuurstof?), enz. En als haar ademhaling dus stopt of iets dergelijks, dan grijpen ze niet meer in door die wilsverklaring.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:38 schreef B.ertha het volgende:
Weet je nou al wat er eigenlijk is? Hoe komt ze aan die bloedvergiftiging enzo?
Wat tof en lekker! Tapas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Keulengisteren op een pleintje waar allemaal restaurantjes zitten tapas gegeten, daar hebben we tot 10u ofzo gezeten en dat was best gezellig (en lekker
)
Brrr... slopend hoor Soempquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het gaat om een ernstige blaasontsteking en een bloedvergiftiging. En ik geloof dat het dan begonnen is met de blaasontsteking? Normaal gesproken is dat ook helemaal geen probleem, maar m'n moeder is lichamelijk gezien zwak en dan wordt het opeens een stuk moeilijker. Haar bloeddruk is heel laag, haar ademhaling is niet stabiel (ze krijgt zuurstof?), enz. En als haar ademhaling dus stopt of iets dergelijks, dan grijpen ze niet meer in door die wilsverklaring.
Jojo, bedankt voor de open monumentendagtip.En wat heeft de rest ook een leuke weekendplannen.
Ah, nicequote:Op vrijdag 7 september 2012 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In Keulengisteren op een pleintje waar allemaal restaurantjes zitten tapas gegeten, daar hebben we tot 10u ofzo gezeten en dat was best gezellig (en lekker
)
Je kunt dat hotel dan toch zelf betalen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Dat schijnen ze wel eens te doen, maar aangezien ik nog steeds slechts uitzendkracht ben heb ik me daar nog niet aan gewaagd
Tof, nou gewoon even afwachten tot het een keer goed uitkomt dusquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Dat is ook hoe het bij mij zou werken geloof ikmaar aangezien ik in 9 van de 10 gevallen aan het begin van de week ergens heen ga (dit is echt een uitzondering) en E. gewoon moet werken, is het vrij lastig.
Mijn baas heeft het ook al eens gezegd, dat ik 'm mee kon nemen als het zo uitkwam, dus het is verder volgens mij ook niet echte en probleem
Aiquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wederom denk ik dat ik maar eens op zoek moet naar een andere auto. Volgens Kwik-Fit heeft mijn auto twee nieuwe voorbanden nodig, twee nieuwe remschijven, is de motorsteun aan reparatie toe, lekt er ergens olie, is er een montagebout van de benzinetank afgebroken, is de radiateur lek en de uitlaat waarschijnlijk ook, moet de remvloeistof vervangen worden, is de handrem stuk, moet er een stuurkogel linksvoor vervangen worden, is het slechts een kwestie van tijd voor de multiriem knapt en is er ook nog ergens een voering versleten en moet er een cilinder vervangen worden. Bij het maken van een schatting van de reparatiekosten zijn ze opgehouden met tellen toen ze bij de 1.000 euro kwamen, terwijl ze nog niet de hele lijst hadden gehad
De afgelopen twee jaar is er al het een en ander gerepareerd en vervangen, dus ik hoopte dat het nu mee zou vallen. Had de auto namelijk langsgebracht om een grote beurt te laten doen, setje nieuwe filters eronder en zo. Dat is er nu natuurlijk niet van gekomen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ai
Dat feestje herken ik, bij onze vorige auto was het ook zo. Van voor tot achter, van links tot rechts, allemaal zaken die niet op orde waren. Dat wordt dus zoeken naar een carbagerunner een andere auto
kwam er gisteren zelf ook pas achterquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jojo, bedankt voor de open monumentendagtip.En wat heeft de rest ook een leuke weekendplannen.
Ja maar dan ga ik gezellig meeborrelenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Soempie het volgende:
LB, heeft jouw vriend dan ook niet 's avonds etentjes/ borrels met collega's? Wiebel gaat nu wat vaker naar het buitenland, maar ik vind het wel prima om lekker thuis te blijven. Al lijkt Stockholm me wel gaaf in januari, maar ook dan is hij 's avonds met collega's weg.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
En: ik heb zojuist een druk spartelend kindje gezien op de echo![]()
Goed planquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, ik krijg nu via Facebook een uitnodiging voor een second opinion van een Carbagerunner die bij een garagebedrijf werkt. Denk dat ik daar maar even gebruik van ga maken
Voor mij niet per se. Afhankelijk van de dag bel ik denk ik gemiddeld met 3 tot 4 klanten pro-actief, en tussen 4 en 5 reactief. En verder natuurlijk E-mail, veel administratieve zaken, dat soort geneuzel. Maar voor vandaag had ik bewust een bel-dag ingeroosterdquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
Jemig, 40 telefoontjes
Dat is een normaal aantal voor mijn werkdagen geloof ik
Ja pfew, ik vind het echt knap dat je er nu al zoveel hebt gedaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Voor mij niet per se. Afhankelijk van de dag bel ik denk ik gemiddeld met 3 tot 4 klanten pro-actief, en tussen 4 en 5 reactief. En verder natuurlijk E-mail, veel administratieve zaken, dat soort geneuzel. Maar voor vandaag had ik bewust een bel-dag ingeroosterd
Als je doet wat je leuk vindt...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ja pfew, ik vind het echt knap dat je er nu al zoveel hebt gedaan
quote:En ik moet t fotootje nog even inscannen, dan zal ik m hier wel plaatsen![]()
quote:Ik zweef echt vrij hoog door de wolken hoor nu
Dit was een termijn- echo, bij bijna 11 weken, binnenkort nog een echo omdat we de combinatietest gaan laten doenquote:
Ah zo, wat wordt dan de uitgerekende datum nu?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit was een termijn- echo, bij bijna 11 weken, binnenkort nog een echo omdat we de combinatietest gaan laten doen
Eh, ik zou een second opinion vragen. Kwit-fit staat erom bekend dat ze meer aanmerken dan nodig is om wat extra pegels te verdienen. Meer dan eens zijn ze door de mand gevallen door dit te flikken bij mensen die toevallig wél wisten waar het over ging.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wederom denk ik dat ik maar eens op zoek moet naar een andere auto. Volgens Kwik-Fit heeft mijn auto twee nieuwe voorbanden nodig, twee nieuwe remschijven, is de motorsteun aan reparatie toe, lekt er ergens olie, is er een montagebout van de benzinetank afgebroken, is de radiateur lek en de uitlaat waarschijnlijk ook, moet de remvloeistof vervangen worden, is de handrem stuk, moet er een stuurkogel linksvoor vervangen worden, is het slechts een kwestie van tijd voor de multiriem knapt en is er ook nog ergens een voering versleten en moet er een cilinder vervangen worden. Bij het maken van een schatting van de reparatiekosten zijn ze opgehouden met tellen toen ze bij de 1.000 euro kwamen, terwijl ze nog niet de hele lijst hadden gehad
Ik wacht op een telefoontje van het ziekenhuis.quote:
Hij krijgt ook een second opinion.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:56 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Eh, ik zou een second opinion vragen. Kwit-fit staat erom bekend dat ze meer aanmerken dan nodig is om wat extra pegels te verdienen. Meer dan eens zijn ze door de mand gevallen door dit te flikken bij mensen die toevallig wél wisten waar het over ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |