Dat.quote:
Ik vaar komende zaterdagavond mee op de Castor tijdens de Wereldhavendagen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
En ik heb niks anders te vertellen. Iemand? Weekendplannen?
Ik heb een bezoek aan de Efteling op de planning staanquote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
Afwachten maar weer.
Zondag naar de Wereldhavendagen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
Afwachten maar weer.
Keuken van plafond voorzienquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Wibra in Den Bosch is overvallen
Een lager 'sneeuwrisico' zou zeker een verbetering zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook nuttig, je hebt nu nog een "open" keuken?
Morgen eerst nog werken?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Goed weer - check
Niet al te warme kleding - check
Voor het eerst sinds 25 jaar een slaapzak - check
Volle en lege sample flesjes - check
Flessen whisky - check
Klaar voor een relaxed whisky weekend @ Maltstock - check
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vaar komende zaterdagavond mee op de Castor tijdens de Wereldhavendagen.
Demo anti-piraterij door de Marine en daarna genieten vanaf het water van de muziek en het vuurwerk.
Nee, het is weekend voor mij.quote:
Bijna 3 uur op het water. Eerst de demo mbv de Marine en daarna speelt de Castor een grote rol in de afsluiting van de dag.quote:
Voorgaande jaren deden ze ook mee toch als te enteren schip of zo?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bijna 3 uur op het water. Eerst de demo mbv de Marine en daarna speelt de Castor een grote rol in de afsluiting van de dag.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorgaande jaren deden ze ook mee toch als te enteren schip of zo?
Zeker weten.quote:Goede herinneringen aan dat dagje op het IJ toen...
Pff, ik schop die piraten zelf wel van boord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, ik schop die piraten zelf wel van boord.Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun!
Ik duik mijn eigen bedje nog een nachtje in, veel slapen zal ik niet aankomend weekend...![]()
Thx. Jij ook veel plezier komend weekend.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice.
Have fun!
Ik duik mijn eigen bedje nog een nachtje in, veel slapen zal ik niet aankomend weekend...
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er valt niet zo heel veel van te maken, met een beetje moeite een neusje en een mondje maar dat is het wel....Als mini een taco vastheeft, dan zie ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Etcetera het volgende:
Net van de 'General Manager' in Duitsland gehoord dat ze tevreden met me waren en dat mijn hulp erg gewaardeerd wordt
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of je roept de kat... De mijne is een groot fan van de krakende sensatie van grote spinnen![]()
Alleen die poten die soms nog een half uur uit zijn bek hangen![]()
Weet je nou al wat er eigenlijk is? Hoe komt ze aan die bloedvergiftiging enzo?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En toen toch weer niet.Ze zijn nu begonnen met een andere behandeling in de hoop dat dat wel gaat werken.
Bleh, ik vind die onzekerheid zo rot. Maarja, ze is in goede handen.
Jaarlijkse kermis in ons dorp dus even naar mijn ouders en dan een stuk wandelen over de kermis.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
Afwachten maar weer.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Wibra in Den Bosch is overvallen
Ik vind de non-food keukendingen altijd te interessant daar. "Oh, wat een schattige lepeltjes!" "Oh, deze kommetjes zouden leuk zijn als ik ooit met kerst stervorminge crême brûlée zou willen maken!"quote:Op donderdag 6 september 2012 22:39 schreef iamredleader het volgende:
Soemp, sterkte![]()
m'n eerste bezoek aan de Makro in heel wat jaartjesheel slecht voor m'n portemonnee
zóveel leuke dingen in de food-court
allemaal ideetjes wat ik kan gaan koken/bakken/maken voor de komende 10 jaar
Have fun!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Goed weer - check
Niet al te warme kleding - check
Voor het eerst sinds 25 jaar een slaapzak - check
Volle en lege sample flesjes - check
Flessen whisky - check
Klaar voor een relaxed whisky weekend @ Maltstock - check
Ik ben ook bewust alleen naar de food-afdeling gegaan voor de boodschappen voor het weekend. Als ik de hele winkel zou doorlopen kon ik gelijk mijn faillissement aanvragenquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind de non-food keukendingen altijd te interessant daar. "Oh, wat een schattige lepeltjes!" "Oh, deze kommetjes zouden leuk zijn als ik ooit met kerst stervorminge crême brûlée zou willen maken!"
Dat idee
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind de non-food keukendingen altijd te interessant daar. "Oh, wat een schattige lepeltjes!" "Oh, deze kommetjes zouden leuk zijn als ik ooit met kerst stervorminge crême brûlée zou willen maken!"
Dat idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |