Mjah, kan misschien wel, alhoewel ik niet weet hoe ze ermee zullen omgaan als ik Jair vraag om voor mij te gaan stemmenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Je kunt altijd het thuisfront nog machtigen, dat hoeft niet lang van tevoren.
Stemgerechtigd, dacht ikquote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
Die persoon moet stemgemachtigd zijn, geloof ik.
Iets daartussen, maar het gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar is dat nou goed of slecht?
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, kan misschien wel, alhoewel ik niet weet hoe ze ermee zullen omgaan als ik Jair vraag om voor mij te gaan stemmenMag dat trouwens, aangezien tinu geen Nederlandse is? Geen idee eigenlijk
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Schijnbaar had ik de echo van vandaag pas over twee weken moeten krijgen![]()
Meer kijken is beter![]()
![]()
Dat is soort van goed nieuws dus. We blijven duimenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Iets daartussen, maar het gaat de goede kant op.
Hij is leuk.quote:
Hoe zit dat dan precies voor Tinu? Ze woont toch al heel lang in NL. Komt er dan niet een moment waarop ze wel mag gaan stemmen in NL?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Dus ik kan niemand van het thuisfront machtigen
Tsja, dan moet ik ook maar op tijd van werk weg
Ik meen me te herinneren dat ze dan eerst moest naturaliseren of zoquote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan precies voor Tinu? Ze woont toch al heel lang in NL. Komt er dan niet een moment waarop ze wel mag gaan stemmen in NL?
Er valt niet zo heel veel van te maken, met een beetje moeite een neusje en een mondje maar dat is het wel....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 17:02 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik het wel zie, maar ik weet het niet eens zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent goed bezig met je onmisbaar te maken binnen het bedrijfquote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Etcetera het volgende:
Net van de 'General Manager' in Duitsland gehoord dat ze tevreden met me waren en dat mijn hulp erg gewaardeerd wordt
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe weet je trouwens dat de herfst er aankomt als je in een oud huis woont?Precies zo een zat er even geleden in ons bad. Als je ze wegspoelt met water worden ze ineens heel klein en propperig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Hartstikke goed joh!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Dat wordt al ruim een half jaar geroepen henou ja, er is me in elk geval gevraagd of ik méér wil gaan werken, dus een contractverlenging zit er wel in
Ik zet ze altijd gewoon buiten, alleen de kaken van deze waren zo groot dat ik toch maar even een glas heb gepaktquote:Op donderdag 6 september 2012 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies zo een zat er even geleden in ons bad. Als je ze wegspoelt met water worden ze ineens heel klein en propperig.
Normaal gesproken zet ik ze ook buiten.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd gewoon buiten, alleen de kaken van deze waren zo groot dat ik toch maar even een glas heb gepakt
Ja ik denk het wel, maar ik wil dan in elk geval 1 dag thuis werken.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hartstikke goed joh!Ga je meer werken?
Nopequote:En spreek je ook Duits trouwens?
Of je roept de kat... De mijne is een groot fan van de krakende sensatie van grote spinnenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Normaal gesproken zet ik ze ook buiten.
Ik heb mijn leidinggevende vantevoren gewaarschuwd, maar tot nu toe is het eigenlijk geen probleem geweestquote:
Maar als je geen idee hebt, ga je toch niet zo maar iets roepen?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die lui in de AKQ die gaan zeuren om een hint zonder dat iemand ook maar een wilde gok heeft gedaan
Waarom niet? Een Schwarzenegger-rol is toch wel te bedenken? Dat vind ik beter dan alleenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je geen idee hebt, ga je toch niet zo maar iets roepen?
Ik ken Arnie als Conan en als meneer I'll be back.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom niet? Een Schwarzenegger-rol is toch wel te bedenken? Dat vind ik beter dan alleenposten
Zien er geinig uit, maar zijn erg duurquote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wat vinden de kenners hier van Sony Vaio laptops?
Vriend wil een nieuwe laptop kopen die handig mee kan op congressen, dus niet te groot / zwaar en met een schijf waar zware statistiekprogramma's op kunnen draaien.
Ieuw!!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of je roept de kat... De mijne is een groot fan van de krakende sensatie van grote spinnen![]()
Alleen die poten die soms nog een half uur uit zijn bek hangen![]()
dat doet Soempie bij muizenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of je roept de kat... De mijne is een groot fan van de krakende sensatie van grote spinnen![]()
Alleen die poten die soms nog een half uur uit zijn bek hangen![]()
En toen toch weer niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Iets daartussen, maar het gaat de goede kant op.
Zo zat ik net ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |