Ja dat was dus het gevalquote:Op woensdag 5 september 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijg je niet veel uitstel door je huidige studie waardoor t alsnog in twee jaar te halen is?
De banenmarkt in Griekenland schijnt erg goed te zijn, veel mogelijkheden.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen in het buitenland een baan te vinden oid. Niet zo beperkend denken Q![]()
Hmm ja lastig. Ook geen idee waarbij je hierover kan klagen waardoor er ook nog echt iets zou veranderenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat was dus het geval
ik kon, vanwege alle vrijstelling, 4 jaar in 2 doen
mits de opleiding het toe zou staan dat ik tentamens etc eerder zou doen
dit laatste willen ze dus opeens niet meer doen
er zijn te veel mensen die dit willen wat extra werkdruk oplevert
Lekker weer ook, pensioen als je 29 bentquote:Op woensdag 5 september 2012 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
De banenmarkt in Griekenland schijnt erg goed te zijn, veel mogelijkheden.
Beroepsdemonstrant en ouzodrinker. Klinkt tof.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
De banenmarkt in Griekenland schijnt erg goed te zijn, veel mogelijkheden.
nee precies... en dat bedoelde ik met vastquote:Op woensdag 5 september 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm ja lastig. Ook geen idee waarbij je hierover kan klagen waardoor er ook nog echt iets zou veranderen
Daarom. En dat allemaal op kosten van Nederland en Duitsland.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker weer ook, pensioen als je 29 bent.
quote:
Idd, sukkels daarquote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. En dat allemaal op kosten van Nederland en Duitsland.
Ja, daarom zeg ik het ook ff, het is natuurlijk wel een chickquote:Op woensdag 5 september 2012 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
sorry ik vind alleen zwaaismileys en dan met zwaaismileys gaan reageren of zo compleet nutteloos
maar daarmee bedoel ik niet dat je minder welkom bent hoor! maar daarom sprong ik er niet op met een hoi
ow het is een vrouw!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik het ook ff, het is natuurlijk wel een chick.
Kinderen krijgen zonder er bij na te denken wat dat betekend voor de wereld en het kind. En dan niet kijken naar hoeveel kinderen er sowieso al bij komen per jaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is ongebreideld kinderen krijgen?
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, sukkels daargaat alleen nog maar beter worden voor griekenland als de SP+PvdA mag regeren
Je hebt al lekker gefotoboekt ookquote:Op woensdag 5 september 2012 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik het ook ff, het is natuurlijk wel een chick.
A true player sleeps when he´s dead.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt al lekker gefotoboekt ook
Dit is POL niet, hier hoeft het niet te kloppen, ik heb gewoon haat jegens de SP en PvdAquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik weet niet of jij de Europa standpunten van de SP hebt gelezen, maar die zijn bijna nog feller tegen dan de PVV.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is POL niet, hier hoeft het niet te kloppen, ik heb gewoon haat jegens de SP en PvdA.
Ik fobo eigenlijk nooit, staat 9 van de 10 keer toch niets inquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt al lekker gefotoboekt ook
maar wie is nou dat meisje in je fobo met die mooie ogen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik fobo eigenlijk nooit, staat 9 van de 10 keer toch niets in.
Wel in die van moeraskatquote:Op woensdag 5 september 2012 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik fobo eigenlijk nooit, staat 9 van de 10 keer toch niets in.
Tja, maar dat kun je ook omdraaien door te zeggen dat jouw kind ook recht op een leven in deze wereld heeft... Ben het wel met je eens dat een kind een bewuste keuze moet zijn, maar ik vind het krom te zeggen dat ik (als voorbeeld) geen kinderen zou mogen krijgen omdat de buurvrouw er al 4 heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kinderen krijgen zonder er bij na te denken wat dat betekend voor de wereld en het kind. En dan niet kijken naar hoeveel kinderen er sowieso al bij komen per jaar.
Daar denken de Christenen in deze wereld heeeeeel anders over.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het een beetje een zinloze discussie maar dit viel mij even op:
Jouw kind (in je stuk hier boven) bestaat dan nog niet dus kan ook geen rechten hebben
Ja, het leven is kut.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Alsof je kind gevraagd heeft om het recht om te leven, zo leuk is het allemaal niet.
Als we Zuid-Europa eruit mikken, kost dat minstens 250 miljard meer, dan ze er in houden.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. En dat allemaal op kosten van Nederland en Duitsland.
ik bedoel geen embryoquote:Op woensdag 5 september 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar denken de Christenen in deze wereld heeeeeel anders over.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben btw wel superblij dat ik geboren ben heur, zou het niet anders willen
Oh zo!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel geen embryo
ik bedoel echt het nog niet bestaande kind waar aan gerefereerd werd want het ging over nadenken voor je zwanger raakt, niet er na
ergo het kind bestaat nog niet
Ja maar zelfs dan.. als het kind dat ergens bestemd is voor jou door God, dan eindelijk komt.. dan heeft dat kind / god/ whoever dat bepaald. Wie ben jij dan om daar nee tegen te zeggen!!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel geen embryo
ik bedoel echt het nog niet bestaande kind waar aan gerefereerd werd want het ging over nadenken voor je zwanger raakt, niet er na
ergo het kind bestaat nog niet
Ik heb een heel raar idee over reincarnatie ofzo, dus dat zou best wel eens kunnenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]net alsof je dat anders had geweten..
En op de lange termijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we Zuid-Europa eruit mikken, kost dat minstens 250 miljard meer, dan ze er in houden.
Als je nooit geboren was geweest, dan is reincarnatie ook niet echt mogelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb een heel raar idee over reincarnatie ofzo, dus dat zou best wel eens kunnen
Joh, dan was je ziel geboren in een ander lichaamquote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb een heel raar idee over reincarnatie ofzo, dus dat zou best wel eens kunnen
Stom kindquote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je nooit geboren was geweest, dan is reincarnatie ook niet echt mogelijk
Ja, welke lange termijn? 5 jaar, 25 jaar, 50 jaar?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is op de lange termijn ja.
Maar misschien was ik dan wel een lelijke truus geweestquote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, dan was je ziel geboren in een ander lichaam.
En was je daar ook heel blij mee geweest.. net als jij nu.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef Spirit82 het volgende:
Maar misschien was ik dan wel een lelijke truus geweestof geboren in griekenland ipv nederland...
dat is waarquote:Op woensdag 5 september 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan.. als het kind dat ergens bestemd is voor jou door God, dan eindelijk komt.. dan heeft dat kind / god/ whoever dat bepaald. Wie ben jij dan om daar nee tegen te zeggen!!
Geen idee, Maar in ieder geval langer dan de termijn van de "IK WIL NU!!! GELD en als we morgen op een houtje bijten geven we een ander wel de schuld" partijen zoals SP en PVV.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, welke lange termijn? 5 jaar, 25 jaar, 50 jaar?
Of ik had hier elke dag lopen posten over hoe kut mn leven wel niet is en hoe lelijk mijn hoofdquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En was je daar ook heel blij mee geweest.. net als jij nu.
Oeh, waarin zou je reïncarneren, denk jequote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar misschien was ik dan wel een lelijke truus geweestof geboren in griekenland ipv nederland...
Dan kon je vast geen nederlandsquote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of ik had hier elke dag lopen posten over hoe kut mn leven wel niet is en hoe lelijk mijn hoofd
Karma he. Ik denk dat HW reincarneert als een tor. Dat kan niet andersquote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, waarin zou je reïncarneren, denk je?
christenenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar
maar degene die zo ver door denken zijn niet helemaal goed naar imho
Daarom stem ik ook niet SP of PVV. Maar ik vind best dat er kritischer naar ongezonde landen mag worden gekeken.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee, Maar in ieder geval langer dan de termijn van de "IK WIL NU!!! GELD en als we morgen op een houtje bijten geven we een ander wel de schuld" partijen zoals SP en PVV.
Ik zei je, niet HWquote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Karma he. Ik denk dat HW reincarneert als een tor. Dat kan niet anders
Ik ben al gereincarneerd als mij, dus ik zal hiervoor wel gewoon een half-god geweest zijn, dit is mijn beloningquote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien reincarneert'ie wel als jouw kind.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mod zijn op FOK! is een beloning voor goed karmaquote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al gereincarneerd als mij, dus ik zal hiervoor wel gewoon een half-god geweest zijn, dit is mijn beloning.
Moest ie dan niet al dood zijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien reincarneert'ie wel als jouw kind.
Wat een eng idee! Dan wordt het kind geboren en op je borst gelegd en dan zie je ineens het hoofd van HW inclusief baardjequote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien reincarneert'ie wel als jouw kind.
Zeg je nu dat HW er eng uit ziet?!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een eng idee! Dan wordt het kind geboren en op je borst gelegd en dan zie je ineens het hoofd van HW inclusief baardje
Sorry, mijn zwangere hoofd is veel te chaostisch om alles te volgen wat iedereen zegt hoorquote:
Nee, hoor. Tenzij Spirit nu zwanger is en over twee weken uitgeteld of zo.quote:
Wel als zijn hoofd ineens op een babylijfje geplakt zit ja!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je nu dat HW er eng uit ziet?!!!
Oh, je bent echt zwangerquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sorry, mijn zwangere hoofd is veel te chaostisch om alles te volgen wat iedereen zegt hoor![]()
Ja zeg, zo snel ga ik niet hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Tenzij Spirit nu zwanger is en over twee weken uitgeteld of zo.
Maar reincarnatie heeft met ziel te maken.. hoe kan de ziel overgaan als het kind al aan het ontwikkelen isquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Tenzij Spirit nu zwanger is en over twee weken uitgeteld of zo.
Dat is slechts mijn alter-ego om niet al te perfect over te komen, een internetnerd, maar dat mislukt ook al, ook hier ben ik al zo superieurquote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mod zijn op FOK! is een beloning voor goed karma?
Ik wil niet dat mijn kind nu al een ziel heeft. Ik wil gewoon ongegeneerd nog seks kunnen hebben zonder me daar zorgen over te hoeven makenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar reincarnatie heeft met ziel te maken.. hoe kan de ziel overgaan als het kind al aan het ontwikkelen is
Of komt dat pas na die drie maanden. Krijgt ie dan een ziel en kan het als levend worden aangewezen
Een klompje cellen heeft nog geen zielquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar reincarnatie heeft met ziel te maken.. hoe kan de ziel overgaan als het kind al aan het ontwikkelen is
Of komt dat pas na die drie maanden. Krijgt ie dan een ziel en kan het als levend worden aangewezen
oud bedoel je waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is slechts mijn alter-ego om niet al te perfect over te komen, een internetnerd, maar dat mislukt ook al, ook hier ben ik al zo superieur.
Nee, serieus, dat wist ik nietquote:
Oh gelukkig zeg.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een klompje cellen heeft nog geen ziel. Die wordt geplant zodra het kind geboren wordt.
Je kent de verhalen toch wel, ziel stijgt op en daalt neer in een kind dat net uit de kut floept.
Elke keer wanneer je vriend diep stoot, krijgt dat kind toch een optoeterquote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn kind nu al een ziel heeft. Ik wil gewoon ongegeneerd nog seks kunnen hebben zonder me daar zorgen over te hoeven maken
Ik ben heul niet iedereen jaquote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, serieus, dat wist ik niet. Wtf, is iedereen op FOK opeens zwanger of zo
?
Ow dan heeft HW nog een paar maandenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
Een klompje cellen heeft nog geen ziel. Die wordt geplant zodra het kind geboren wordt.
Je kent de verhalen toch wel, ziel stijgt op en daalt neer in een kind dat net uit de kut floept.
Jij vuige Eurofiel!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we Zuid-Europa eruit mikken, kost dat minstens 250 miljard meer, dan ze er in houden.
Vind het grappig, jij bent de tweede FOK!ster in twee dagen die een kind verwachtquote:
Hou nou op, ik ga hier zo eng van dromen vannachtquote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dan heeft HW nog een paar maanden
geen we het nieuwe jaar dus fris in![]()
En vervolgens gooi je jezelf maar van de trapquote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hou nou op, ik ga hier zo eng van dromen vannacht
Ik heb geeneens een trap!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En vervolgens gooi je jezelf maar van de trap
En anders zo'n kleerhanger. Van die ouderwetse met roest en zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, de breinaald werkt vast ook nog goed
Dat ongeboren kind/niet verwekte kind heeft nog geen flauw idee van recht op leven. Kinderen worden geboren omdat de ouders, niet omdat het kind. Dus zullen we die even achterwege laten.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, maar dat kun je ook omdraaien door te zeggen dat jouw kind ook recht op een leven in deze wereld heeft... Ben het wel met je eens dat een kind een bewuste keuze moet zijn, maar ik vind het krom te zeggen dat ik (als voorbeeld) geen kinderen zou mogen krijgen omdat de buurvrouw er al 4 heeft.
Ben het wel met je eens als je naar bijv china kijkt, maar dat vind ik meer een fout van de regering en het land dan van de mensen omdat zij de mensen afhankelijk maakten van hun kinderen om te overleven.
Jij slaapt onder een brug? Daar kan je ook vanaf springen, namelijk.quote:
Op de echt lange termijn kun je er helemaal niks zinnigs over zeggen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, welke lange termijn? 5 jaar, 25 jaar, 50 jaar?
Moet ze wel eerst de brug op zien te komen.. met die buikquote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij slaapt onder een brug? Daar kan je ook vanaf springen, namelijk.
Nee op 1 hoog in een appartement... Ik kan niet bij het dak en heb dus geen trap, alleen de paar treetjes naar beneden, maar dat heeft geen effect.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij slaapt onder een brug? Daar kan je ook vanaf springen, namelijk.
Dan maar de kleerhanger of breinaald.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst de brug op zien te komen.. met die buik
Zie bovenstaand commentaarquote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee op 1 hoog in een appartement... Ik kan niet bij het dak en heb dus geen trap, alleen de paar treetjes naar beneden, maar dat heeft geen effect.
Dus ik laat het maar zo denk ik.
Soms ben je toch ook een topper he?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ongeboren kind/niet verwekte kind heeft nog geen flauw idee van recht op leven. Kinderen worden geboren omdat de ouders, niet omdat het kind. Dus zullen we die even achterwege laten.
Maar goed, ik snap het wel hoor. Jij vindt dat jij recht op kinderen hebt, ongeacht dat er al meer dan genoeg zijn. Wat daarbij de impact is, als iedereen zo denkt, zal de meeste potentiele ouders aan hun anus oxideren.
Ik zeg juist dat ze dat zo langzamerhand wel eens zou moeten oxideren.
Compleet met alles wat er bij hoortquote:
Tja, daar ben ik het dus niet helemaal mee eens, hoewel er zeker een groot aspect van egoisme bij zit, true. Maar laten we discussie maar sluiten of verdergaan via pmquote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ongeboren kind/niet verwekte kind heeft nog geen flauw idee van recht op leven. Kinderen worden geboren omdat de ouders, niet omdat het kind. Dus zullen we die even achterwege laten.
Maar goed, ik snap het wel hoor. Jij vindt dat jij recht op kinderen hebt, ongeacht dat er al meer dan genoeg zijn. Wat daarbij de impact is, als iedereen zo denkt, zal de meeste potentiele ouders aan hun anus oxideren.
Ik zeg juist dat ze dat zo langzamerhand wel eens zou moeten oxideren.
Kijk, daarom haal ik gewoon een oudere hond uit het asiel. Hij een leuk leven, ik iets om te knuffelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms ben je toch ook een topper he?.
"mijn kind heeft recht op leven!"
Nee, jij moet iets te knuffelen hebben ofzo en neemt lekker een kind, egoisme ten top natuurlijk.
En dan, ja maar anders sterft de soort uit! Nou en? Wat maakt dat uit? Teringbende hier op aarde.
Stuk beter iddquote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, daarom haal ik gewoon een oudere hond uit het asiel. Hij een leuk leven, ik iets om te knuffelen.
Ik mocht geen hond van J.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, daarom haal ik gewoon een oudere hond uit het asiel. Hij een leuk leven, ik iets om te knuffelen.
Moet ik je quote-fout weg-editten, of doe je het zelf??quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms ben je toch ook een topper he?.
"mijn kind heeft recht op leven!"
Nee, jij moet iets te knuffelen hebben ofzo en neemt lekker een kind, egoisme ten top natuurlijk.
En dan, ja maar anders sterft de soort uit! Nou en? Wat maakt dat uit? Teringbende hier op aarde.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een trotse ook! Verenigde Staten van Europa!
Betaal dat maar van je winst met pokerquote:Op woensdag 5 september 2012 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Btw, er zijn hier wat wegen weggespoeld een dag geleden. Mag ik nu geld?![]()
Ik maak de kinderbijslag naar je over.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Btw, er zijn hier wat wegen weggespoeld een dag geleden. Mag ik nu geld?![]()
Nee, want daarmee moet ik mijn cocktailbegroting rond zien te krijgenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betaal dat maar van je winst met poker.
Kijk, leer van deze solidariteit!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik maak de kinderbijslag naar je over.
Dus, wanneer krijg ik een donatie voor mijn noodlijdende asielquote:Op woensdag 5 september 2012 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want daarmee moet ik mijn cocktailbegroting rond zien te krijgen
[..]
Kijk, leer van deze solidariteit!
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik je quote-fout weg-editten, of doe je het zelf??
Zodra ik een overschot heb op mijn cocktailbegroting natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, wanneer krijg ik een donatie voor mijn noodlijdende asiel?
Ah okquote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]ik ben het met je eens hoor... dat sloeg op jou
.
Waarom wil je je lenzen niet dragen tijdens de meting? Ook dan kan de opticien prima bepalen of je ogen achteruit zijn gegaan of niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
In dubio wat te doen. Ik heb om half 6 een afspraak bij de opticien, maar heb m'n lenzen in (die ik niet in wil tijdens de meting).. en heb m'n bril niet bij me.
Zonder lenzen zie ik niets, dus werken is dan niet mogelijk. Afspraak verzetten of zometeen naar huis en dan vanavond maar even werken ....
I know, maar zijn wat oudere lezen, dus zie er niet even helder meer door zeg maar . Waardoor ik mijn eigen beoordeling van wel/niet kunnen lezen niet vertrouwquote:Op woensdag 5 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
Waarom wil je je lenzen niet dragen tijdens de meting? Ook dan kan de opticien prima bepalen of je ogen achteruit zijn gegaan of niet.
Bij mijn opticien moeten de lenzen minimaal een half uur uit zijn voordat ze gaan meten.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil je je lenzen niet dragen tijdens de meting? Ook dan kan de opticien prima bepalen of je ogen achteruit zijn gegaan of niet.
Ah, oke. Dan zou ik eerder naar huis gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know, maar zijn wat oudere lezen, dus zie er niet even helder meer door zeg maar . Waardoor ik mijn eigen beoordeling van wel/niet kunnen lezen niet vertrouw
Bij de mijne nietquote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij mijn opticien moeten de lenzen minimaal een half uur uit zijn voordat ze gaan meten.
Ik wil geen dode hond zien Cue. Doe aardigquote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu wil ik weer zo'n dode hond posten, maar krijg ik vast weer een note
Niet zo schokkend toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dood kind zal wel een ban opleverenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil geen dode hond zien Cue. Doe aardig
Probeer het eens in OUD. Kunnen ze daar vast wel waarderen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dood kind zal wel een ban opleveren
Waarom zou je daar een note voor moeten krijgen?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vonden ze blijkbaar niet zo leuk. Weet het niet. tis me al 1x geluktquote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een note voor moeten krijgen?
Ik ga volgend jaar wel weer opruimen. Nu geen zin in.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteravond en vanmorgen een opruimkick maar die is nu weg en nu is het helemaal overal een puinhoop, overal ligt zooi
Jij hebt volgens mij veel minder zooi dan ikquote:Op woensdag 5 september 2012 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar wel weer opruimen. Nu geen zin in.
Natuurlijk. Ik ben een man. Ik heb alleen een bank en een koelkast. Meer heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij veel minder zooi dan ik
Flauw.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vonden ze blijkbaar niet zo leuk. Weet het niet. tis me al 1x gelukt
En een frituur.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben een man. Ik heb alleen een bank en een koelkast. Meer heb ik niet nodig.
En overal lege bierflessen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben een man. Ik heb alleen een bank en een koelkast. Meer heb ik niet nodig.
Ligt aan de boekenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Iemand interesse in een krat met boeken?
Ik drink uit blik. Is handiger.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En overal lege bierflessen natuurlijk.
Ik dacht dat je bier weg ging geven.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
krat, niet kut. je krijgt alleen de boeken, niet de kut.
Chicklits?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Iemand interesse in een krat met boeken?
Vandaag zondig ik even om het begin van mijn vakantie te vieren. Bier is toch feestelijker.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij was toch van de wijn tegenwoordig?
Vakantie!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag zondig ik even om het begin van mijn vakantie te vieren. Bier is toch feestelijker.
Kluun en Stephen King mag de vuilnisbak in, de rest is tof of ken ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Hitchhiker's Guide to the Galaxy
The Scarlet Letter
Romeo & Juliet
Hamlet
Merchant of Venice
Sari & Sins - Nisha Minhas
Bindis & Brides - Nisha Minhas
Meisjes vd Suikerwerkfabriek - Tessa de Loo
Doodshoofdvlinder - Jan Wolkers
Het uur van Dracula - meerdere verhalen
Kluun presenteert Nightwriters
Little Friend - Donna Tartt
The History of the Kings of Britain - Geoffrey of Monmouth
Ik, Jan Cremer - jan Cremer
Zomerhitte - Jan Wolkers
Versluiering - Monaldi & Sorti
Cry to Heaven - Anne Rice
Violin - Anne Rice
Servant of the Bones - Anne Rice
Koning van Katoren - Jan Terlouw
In haar schoenen - Jennifer Weiner
The Riverside Chaucer
De vervloeking - Stephen King
LOTR Location guide
White Oleander - Janet Fitch
Ik vind er echt geen zak aan, sorry.quote:
Kom maar halenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kluun en Stephen King mag de vuilnisbak in, de rest is tof of ken ik niet
Dat dus. En Donna Tartt.quote:
Met sorry kom je er niet. Gewoon nog tig keer lezen tot je het wel snapt!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen zak aan, sorry.
Prima. Zie je Hoedje ook eensquote:
L-E's schuldquote:
En het blijft zo hangen he?quote:
Edequote:Op woensdag 5 september 2012 15:45 schreef Ripley het volgende:
Leuke boeken zitten erbij CL! Waar ergens zijn die op te halen?
Nou ja, ik doe ze weg hequote:Op woensdag 5 september 2012 15:49 schreef Ripley het volgende:
oei, dat is een beetje ver met het openbaar vervoer. Maar je hebt iig wel een leuke smaak vind ik
Nou ja, ik heb wel interesse in principe.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe ze weg heAls ik ga verhuizen wil ik dat alles in één boekenkast past zonder te hoeven proppen dus ik moet helaas schiften. Die van Anne Rice doe ik wel met een beetje pijn in m'n hart kwijt, maar ik vond die boeken niks aan en dan zou ik ze alleen voor de Rice-verzameling hebben
Zeg maar welke ik apart moet leggenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel interesse in principe.
Ik vind in principe geen ruk aan. Totaal geen interesse inquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel interesse in principe.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind in principe geen ruk aan. Totaal geen interesse in
Jij?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Tegan het volgende:
Wie was er twee dagen geleden zwanger dan?
Je wordt toch niet zwanger van pis?quote:
Verleden tijd?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Tegan het volgende:
Wie was er twee dagen geleden zwanger dan?
Poep aan de snikkel dood het zaad ook. Aangezien Baby liever in mannen kontjes aan het roeren is....quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zwanger van pis?.
Die bestaan. Nu jijquote:Op woensdag 5 september 2012 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
God no.
Date valt wel onder de categorie mannen die graag kinderen willen. Huuuuu.
Ach joh werp je er toch even 2quote:Op woensdag 5 september 2012 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
God no.
Date valt wel onder de categorie mannen die graag kinderen willen. Huuuuu.
Niet? Oh.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zwanger van pis?.
Whut?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
Sammz zei dat twee dagen geleden ookal iemand zwanger was...
Iedereen is zwanger!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Gefeliciteerd Qquote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is zwanger!![]()
!
Allemaal roze wolkjes en unieke wonderen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik dan ook maar uit de kast komen?Je valt op vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Air is weer beschikbaar
Tap tap tap
Dat was hij sowieso welquote:Op woensdag 5 september 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je valt op vrouwenAir is weer beschikbaar
Wat een ouderwetsch denkende types hier zegquote:
Zo ben ick.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een ouderwetsch denkende types hier zeg
Wat jij er aan hebt is irrelevantquote:
Je bent niet alleenquote:
Ja, fokster uit een ander topic.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
I beg to differquote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat jij er aan hebt is irrelevant
Knetter.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wie dan?
En sorry voor de typo, zit mobiel.
Resistance is futile.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Resistance is futile.Ja, hou daar dan eens mee opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
OKquote:
50.000 O+
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. finally she's mine!
.
Hoelaat ben je hier?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Hahaha, is een user.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een user of loop je te schelden?
Zoet. Met aardbeien, ahornsiroop en ruwe rietsuikerquote:
Jij moet vaker gezond eten meisjequote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef Tally het volgende:
Wij eten vandaag eindelijk eens groenten
Eindelijk? Dat doe je nooit?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef Tally het volgende:
Wij eten vandaag eindelijk eens groenten
Lekkerquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoet. Met aardbeien, ahornsiroop en ruwe rietsuiker
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoet. Met aardbeien, ahornsiroop en ruwe rietsuiker
Sinds een week weer eensquote:
quote:
Ik eet vaker gezond dan mijn man hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij moet vaker gezond eten meisje
Ik eet vaker gezond vergeleken met de gemiddelde KFC neger.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik eet vaker gezond dan mijn man hoor
Jij moet welquote:Op woensdag 5 september 2012 17:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik eet vaker gezond dan mijn man hoor
Wat staat er bij jou op het menu vanaaf?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik eet vaker gezond vergeleken met de gemiddelde KFC neger.
Dat wil nog niet zeggen dat ik gezond eet. Misschien marginaal minder slecht
Tally's man is een KFC neger?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers gemaakte groentesoep met een shitload aan groente.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op het menu vanaaf?
Schepje kruidenkaas. En room.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Pasta met spinazie. Ben er alleen nog niet over uit welke saus daarbij kan
Roomsausquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Pasta met spinazie. Ben er alleen nog niet over uit welke saus daarbij kan
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers gemaakte groentesoep met een shitload aan groente.
Mager vleesje met champignons en salade.
Echt lekkere dikke groentesoep. 2 liter groentebouillonquote:
Het voedsel dat ik tot mij neem is niet ongezondquote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben DOL op zn kinderarmpjequote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tally's man is een KFC neger?
Ik heb onwijs zin in verse tomatensoep. Morgen maar eens maken denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers gemaakte groentesoep met een shitload aan groente.
Mager vleesje met champignons en salade.
Lekkerquote:Op woensdag 5 september 2012 17:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb onwijs zin in verse tomatensoep. Morgen maar eens maken denk ik
Morgen maar eens boodschappen doenquote:
Zo kom je wel aan je basisbehoeftesquote:Op woensdag 5 september 2012 17:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen maar eens boodschappen doen
En anders een vers groentensoepje
Daar kom ik zeker wel aanquote:Op woensdag 5 september 2012 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kom je wel aan je basisbehoeftes
Owhquote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die behoeftes
Klinkt goed!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt lekkere dikke groentesoep. 2 liter groentebouillon
1 stronk brocolli, 1 courgette, 1 aubergine, 1winterpeen, bleekselderij, 1 ui, 1 prei
Dat 10 min aanbakken zodat het alvast wat zachter is. 20 minuten koken in de bouillon en dan staafmixer
Je hebt nog 5,5 uurquote:Op woensdag 5 september 2012 17:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gespuugd trouwens
Belachelijk dat religie nog niet illegaal is in dit land.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef KomtTijd... het volgende:
'Beter roker dan homo'
Jezus wat zijn christenen toch idioten.
Neuh, gewoon allemaal uitroeien. Scheelt weer gedoe.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze zouden eens uit moeten zoeken wat de gemiddelde levensverwachting van een christen en een niet-christen is.
Ik heb gegeten! Zelfs een toetje en nog niet misselijkquote:
Had je er vorige keer ook last van?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gegeten! Zelfs een toetje en nog niet misselijk
Heb je eigenlijk al een echo gehad?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gegeten! Zelfs een toetje en nog niet misselijk
Jup.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze? http://forum.fok.nl/user/history/329736
spirit82?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Jup.
En toen hoorde ik vandaag van Spirit, vandaar. FOK!babyboom
.
Mijn hemel, zo zie je maar, vrouwen die roepen dat ze géén relatie willen, níet willen samenwonen en zeker géén kinderen willen, dat zijn de allerergste!quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, zo zie je maar, vrouwen die roepen dat ze géén relatie willen, níet willen samenwonen en zeker géén kinderen willen, dat zijn de allerergste!![]()
Desalniettemin, leuk voor haar natuurlijk.
Nu je dat zo zegt, dan is er voor mij geen hoop zekerquote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, zo zie je maar, vrouwen die roepen dat ze géén relatie willen, níet willen samenwonen en zeker géén kinderen willen, dat zijn de allerergste!![]()
Richt een klupje op met Tquote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu je dat zo zegt, dan is er voor mij geen hoop zeker.
Jullie twee had ik allebei in gedachten terwijl ik die post aan het dichten was.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
Nu je dat zo zegt, dan is er voor mij geen hoop zeker.
Adopteer een paar kinderenquote:
Hoe harder je ontkent... Je zegt nu al bijna dat je voornemens bent om te gaan samenwonen met scharrel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Tegan het volgende:
Ik wil gewoon mijn vrijheid niet kwijt en mijn genen niet doorgeven.
Integendeel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe harder je ontkent... Je zegt nu al bijna dat je voornemens bent om te gaan samenwonen met scharrel.
Heb je 'm aan de kant gezet?quote:
Vertel...quote:
Moet ik uitkijken?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij roept dat nooit gelukkig.quote:
Ik wil nog steeds geen kinderen andersquote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie twee had ik allebei in gedachten terwijl ik die post aan het dichten was.
Over max. drie jaar post jij ook vrolijk in OUD, let maar op.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds geen kinderen anders.
Samen met T.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over max. drie jaar post jij ook vrolijk in OUD, let maar op.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over max. drie jaar post jij ook vrolijk in OUD, let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |