Daar kom ik zeker wel aanquote:Op woensdag 5 september 2012 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kom je wel aan je basisbehoeftes
Owhquote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die behoeftes
Klinkt goed!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt lekkere dikke groentesoep. 2 liter groentebouillon
1 stronk brocolli, 1 courgette, 1 aubergine, 1winterpeen, bleekselderij, 1 ui, 1 prei
Dat 10 min aanbakken zodat het alvast wat zachter is. 20 minuten koken in de bouillon en dan staafmixer
Je hebt nog 5,5 uurquote:Op woensdag 5 september 2012 17:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gespuugd trouwens
Belachelijk dat religie nog niet illegaal is in dit land.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef KomtTijd... het volgende:
'Beter roker dan homo'
Jezus wat zijn christenen toch idioten.
Neuh, gewoon allemaal uitroeien. Scheelt weer gedoe.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze zouden eens uit moeten zoeken wat de gemiddelde levensverwachting van een christen en een niet-christen is.
Ik heb gegeten! Zelfs een toetje en nog niet misselijkquote:
Had je er vorige keer ook last van?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gegeten! Zelfs een toetje en nog niet misselijk
Heb je eigenlijk al een echo gehad?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gegeten! Zelfs een toetje en nog niet misselijk
Jup.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze? http://forum.fok.nl/user/history/329736
spirit82?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Jup.
En toen hoorde ik vandaag van Spirit, vandaar. FOK!babyboom
.
Mijn hemel, zo zie je maar, vrouwen die roepen dat ze géén relatie willen, níet willen samenwonen en zeker géén kinderen willen, dat zijn de allerergste!quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, zo zie je maar, vrouwen die roepen dat ze géén relatie willen, níet willen samenwonen en zeker géén kinderen willen, dat zijn de allerergste!![]()
Desalniettemin, leuk voor haar natuurlijk.
Nu je dat zo zegt, dan is er voor mij geen hoop zekerquote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, zo zie je maar, vrouwen die roepen dat ze géén relatie willen, níet willen samenwonen en zeker géén kinderen willen, dat zijn de allerergste!![]()
Richt een klupje op met Tquote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu je dat zo zegt, dan is er voor mij geen hoop zeker.
Jullie twee had ik allebei in gedachten terwijl ik die post aan het dichten was.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
Nu je dat zo zegt, dan is er voor mij geen hoop zeker.
Adopteer een paar kinderenquote:
Hoe harder je ontkent... Je zegt nu al bijna dat je voornemens bent om te gaan samenwonen met scharrel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Tegan het volgende:
Ik wil gewoon mijn vrijheid niet kwijt en mijn genen niet doorgeven.
Integendeel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe harder je ontkent... Je zegt nu al bijna dat je voornemens bent om te gaan samenwonen met scharrel.
Heb je 'm aan de kant gezet?quote:
Vertel...quote:
Moet ik uitkijken?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij roept dat nooit gelukkig.quote:
Ik wil nog steeds geen kinderen andersquote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie twee had ik allebei in gedachten terwijl ik die post aan het dichten was.
Over max. drie jaar post jij ook vrolijk in OUD, let maar op.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds geen kinderen anders.
Samen met T.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over max. drie jaar post jij ook vrolijk in OUD, let maar op.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over max. drie jaar post jij ook vrolijk in OUD, let maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |