Zo ben ick.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een ouderwetsch denkende types hier zeg
Wat jij er aan hebt is irrelevantquote:
Je bent niet alleenquote:
Ja, fokster uit een ander topic.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
Sammz zei dat twee dagen geleden ookal iemand zwanger was...
I beg to differquote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat jij er aan hebt is irrelevant
Knetter.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wie dan?
En sorry voor de typo, zit mobiel.
Resistance is futile.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Resistance is futile.Ja, hou daar dan eens mee opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
OKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. finally she's mine!
.
Hoelaat ben je hier?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Hahaha, is een user.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een user of loop je te schelden?
Zoet. Met aardbeien, ahornsiroop en ruwe rietsuikerquote:
Jij moet vaker gezond eten meisjequote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef Tally het volgende:
Wij eten vandaag eindelijk eens groenten
Eindelijk? Dat doe je nooit?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef Tally het volgende:
Wij eten vandaag eindelijk eens groenten
Lekkerquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoet. Met aardbeien, ahornsiroop en ruwe rietsuiker
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoet. Met aardbeien, ahornsiroop en ruwe rietsuiker
Sinds een week weer eensquote:
quote:
Ik eet vaker gezond dan mijn man hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij moet vaker gezond eten meisje
Ik eet vaker gezond vergeleken met de gemiddelde KFC neger.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik eet vaker gezond dan mijn man hoor
Jij moet welquote:Op woensdag 5 september 2012 17:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik eet vaker gezond dan mijn man hoor
Wat staat er bij jou op het menu vanaaf?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik eet vaker gezond vergeleken met de gemiddelde KFC neger.
Dat wil nog niet zeggen dat ik gezond eet. Misschien marginaal minder slecht
Tally's man is een KFC neger?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers gemaakte groentesoep met een shitload aan groente.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op het menu vanaaf?
Schepje kruidenkaas. En room.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Pasta met spinazie. Ben er alleen nog niet over uit welke saus daarbij kan
Roomsausquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Pasta met spinazie. Ben er alleen nog niet over uit welke saus daarbij kan
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers gemaakte groentesoep met een shitload aan groente.
Mager vleesje met champignons en salade.
Echt lekkere dikke groentesoep. 2 liter groentebouillonquote:
Het voedsel dat ik tot mij neem is niet ongezondquote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben DOL op zn kinderarmpjequote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tally's man is een KFC neger?
Ik heb onwijs zin in verse tomatensoep. Morgen maar eens maken denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers gemaakte groentesoep met een shitload aan groente.
Mager vleesje met champignons en salade.
Lekkerquote:Op woensdag 5 september 2012 17:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb onwijs zin in verse tomatensoep. Morgen maar eens maken denk ik
Morgen maar eens boodschappen doenquote:
Zo kom je wel aan je basisbehoeftesquote:Op woensdag 5 september 2012 17:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen maar eens boodschappen doen
En anders een vers groentensoepje
Daar kom ik zeker wel aanquote:Op woensdag 5 september 2012 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo kom je wel aan je basisbehoeftes
Owhquote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die behoeftes
Klinkt goed!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt lekkere dikke groentesoep. 2 liter groentebouillon
1 stronk brocolli, 1 courgette, 1 aubergine, 1winterpeen, bleekselderij, 1 ui, 1 prei
Dat 10 min aanbakken zodat het alvast wat zachter is. 20 minuten koken in de bouillon en dan staafmixer
Je hebt nog 5,5 uurquote:Op woensdag 5 september 2012 17:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gespuugd trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |