Richt een klupje op met Tquote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu je dat zo zegt, dan is er voor mij geen hoop zeker.
Jullie twee had ik allebei in gedachten terwijl ik die post aan het dichten was.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
Nu je dat zo zegt, dan is er voor mij geen hoop zeker.
Adopteer een paar kinderenquote:
Hoe harder je ontkent... Je zegt nu al bijna dat je voornemens bent om te gaan samenwonen met scharrel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Tegan het volgende:
Ik wil gewoon mijn vrijheid niet kwijt en mijn genen niet doorgeven.
Integendeel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe harder je ontkent... Je zegt nu al bijna dat je voornemens bent om te gaan samenwonen met scharrel.
Heb je 'm aan de kant gezet?quote:
Vertel...quote:
Moet ik uitkijken?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, zo zie je maar, vrouwen die roepen dat ze géén relatie willen, níet willen samenwonen en zeker géén kinderen willen, dat zijn de allerergste!![]()
Desalniettemin, leuk voor haar natuurlijk.
Jij roept dat nooit gelukkig.quote:
Ik wil nog steeds geen kinderen andersquote:Op woensdag 5 september 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie twee had ik allebei in gedachten terwijl ik die post aan het dichten was.
Over max. drie jaar post jij ook vrolijk in OUD, let maar op.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds geen kinderen anders.
Samen met T.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over max. drie jaar post jij ook vrolijk in OUD, let maar op.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over max. drie jaar post jij ook vrolijk in OUD, let maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |