Soms ben je toch ook een topper he?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ongeboren kind/niet verwekte kind heeft nog geen flauw idee van recht op leven. Kinderen worden geboren omdat de ouders, niet omdat het kind. Dus zullen we die even achterwege laten.
Maar goed, ik snap het wel hoor. Jij vindt dat jij recht op kinderen hebt, ongeacht dat er al meer dan genoeg zijn. Wat daarbij de impact is, als iedereen zo denkt, zal de meeste potentiele ouders aan hun anus oxideren.
Ik zeg juist dat ze dat zo langzamerhand wel eens zou moeten oxideren.
Compleet met alles wat er bij hoortquote:
Tja, daar ben ik het dus niet helemaal mee eens, hoewel er zeker een groot aspect van egoisme bij zit, true. Maar laten we discussie maar sluiten of verdergaan via pmquote:Op woensdag 5 september 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ongeboren kind/niet verwekte kind heeft nog geen flauw idee van recht op leven. Kinderen worden geboren omdat de ouders, niet omdat het kind. Dus zullen we die even achterwege laten.
Maar goed, ik snap het wel hoor. Jij vindt dat jij recht op kinderen hebt, ongeacht dat er al meer dan genoeg zijn. Wat daarbij de impact is, als iedereen zo denkt, zal de meeste potentiele ouders aan hun anus oxideren.
Ik zeg juist dat ze dat zo langzamerhand wel eens zou moeten oxideren.
Kijk, daarom haal ik gewoon een oudere hond uit het asiel. Hij een leuk leven, ik iets om te knuffelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms ben je toch ook een topper he?.
"mijn kind heeft recht op leven!"
Nee, jij moet iets te knuffelen hebben ofzo en neemt lekker een kind, egoisme ten top natuurlijk.
En dan, ja maar anders sterft de soort uit! Nou en? Wat maakt dat uit? Teringbende hier op aarde.
Stuk beter iddquote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, daarom haal ik gewoon een oudere hond uit het asiel. Hij een leuk leven, ik iets om te knuffelen.
Ik mocht geen hond van J.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, daarom haal ik gewoon een oudere hond uit het asiel. Hij een leuk leven, ik iets om te knuffelen.
Moet ik je quote-fout weg-editten, of doe je het zelf??quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms ben je toch ook een topper he?.
"mijn kind heeft recht op leven!"
Nee, jij moet iets te knuffelen hebben ofzo en neemt lekker een kind, egoisme ten top natuurlijk.
En dan, ja maar anders sterft de soort uit! Nou en? Wat maakt dat uit? Teringbende hier op aarde.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een trotse ook! Verenigde Staten van Europa!
Betaal dat maar van je winst met pokerquote:Op woensdag 5 september 2012 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Btw, er zijn hier wat wegen weggespoeld een dag geleden. Mag ik nu geld?![]()
Ik maak de kinderbijslag naar je over.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Btw, er zijn hier wat wegen weggespoeld een dag geleden. Mag ik nu geld?![]()
Nee, want daarmee moet ik mijn cocktailbegroting rond zien te krijgenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betaal dat maar van je winst met poker.
Kijk, leer van deze solidariteit!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik maak de kinderbijslag naar je over.
Dus, wanneer krijg ik een donatie voor mijn noodlijdende asielquote:Op woensdag 5 september 2012 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want daarmee moet ik mijn cocktailbegroting rond zien te krijgen
[..]
Kijk, leer van deze solidariteit!
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik je quote-fout weg-editten, of doe je het zelf??
Zodra ik een overschot heb op mijn cocktailbegroting natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, wanneer krijg ik een donatie voor mijn noodlijdende asiel?
Ah okquote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]ik ben het met je eens hoor... dat sloeg op jou
.
Waarom wil je je lenzen niet dragen tijdens de meting? Ook dan kan de opticien prima bepalen of je ogen achteruit zijn gegaan of niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
In dubio wat te doen. Ik heb om half 6 een afspraak bij de opticien, maar heb m'n lenzen in (die ik niet in wil tijdens de meting).. en heb m'n bril niet bij me.
Zonder lenzen zie ik niets, dus werken is dan niet mogelijk. Afspraak verzetten of zometeen naar huis en dan vanavond maar even werken ....
I know, maar zijn wat oudere lezen, dus zie er niet even helder meer door zeg maar . Waardoor ik mijn eigen beoordeling van wel/niet kunnen lezen niet vertrouwquote:Op woensdag 5 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
Waarom wil je je lenzen niet dragen tijdens de meting? Ook dan kan de opticien prima bepalen of je ogen achteruit zijn gegaan of niet.
Bij mijn opticien moeten de lenzen minimaal een half uur uit zijn voordat ze gaan meten.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil je je lenzen niet dragen tijdens de meting? Ook dan kan de opticien prima bepalen of je ogen achteruit zijn gegaan of niet.
Ah, oke. Dan zou ik eerder naar huis gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know, maar zijn wat oudere lezen, dus zie er niet even helder meer door zeg maar . Waardoor ik mijn eigen beoordeling van wel/niet kunnen lezen niet vertrouw
Bij de mijne nietquote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij mijn opticien moeten de lenzen minimaal een half uur uit zijn voordat ze gaan meten.
Ik wil geen dode hond zien Cue. Doe aardigquote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu wil ik weer zo'n dode hond posten, maar krijg ik vast weer een note
Niet zo schokkend toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dood kind zal wel een ban opleverenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil geen dode hond zien Cue. Doe aardig
Probeer het eens in OUD. Kunnen ze daar vast wel waarderen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dood kind zal wel een ban opleveren
Waarom zou je daar een note voor moeten krijgen?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vonden ze blijkbaar niet zo leuk. Weet het niet. tis me al 1x geluktquote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een note voor moeten krijgen?
Ik ga volgend jaar wel weer opruimen. Nu geen zin in.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteravond en vanmorgen een opruimkick maar die is nu weg en nu is het helemaal overal een puinhoop, overal ligt zooi
Jij hebt volgens mij veel minder zooi dan ikquote:Op woensdag 5 september 2012 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar wel weer opruimen. Nu geen zin in.
Natuurlijk. Ik ben een man. Ik heb alleen een bank en een koelkast. Meer heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij veel minder zooi dan ik
Flauw.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vonden ze blijkbaar niet zo leuk. Weet het niet. tis me al 1x gelukt
En een frituur.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben een man. Ik heb alleen een bank en een koelkast. Meer heb ik niet nodig.
En overal lege bierflessen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben een man. Ik heb alleen een bank en een koelkast. Meer heb ik niet nodig.
Ligt aan de boekenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Iemand interesse in een krat met boeken?
Ik drink uit blik. Is handiger.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En overal lege bierflessen natuurlijk.
Ik dacht dat je bier weg ging geven.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
krat, niet kut. je krijgt alleen de boeken, niet de kut.
Chicklits?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Iemand interesse in een krat met boeken?
Vandaag zondig ik even om het begin van mijn vakantie te vieren. Bier is toch feestelijker.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij was toch van de wijn tegenwoordig?
Vakantie!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag zondig ik even om het begin van mijn vakantie te vieren. Bier is toch feestelijker.
Kluun en Stephen King mag de vuilnisbak in, de rest is tof of ken ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Hitchhiker's Guide to the Galaxy
The Scarlet Letter
Romeo & Juliet
Hamlet
Merchant of Venice
Sari & Sins - Nisha Minhas
Bindis & Brides - Nisha Minhas
Meisjes vd Suikerwerkfabriek - Tessa de Loo
Doodshoofdvlinder - Jan Wolkers
Het uur van Dracula - meerdere verhalen
Kluun presenteert Nightwriters
Little Friend - Donna Tartt
The History of the Kings of Britain - Geoffrey of Monmouth
Ik, Jan Cremer - jan Cremer
Zomerhitte - Jan Wolkers
Versluiering - Monaldi & Sorti
Cry to Heaven - Anne Rice
Violin - Anne Rice
Servant of the Bones - Anne Rice
Koning van Katoren - Jan Terlouw
In haar schoenen - Jennifer Weiner
The Riverside Chaucer
De vervloeking - Stephen King
LOTR Location guide
White Oleander - Janet Fitch
Ik vind er echt geen zak aan, sorry.quote:
Kom maar halenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kluun en Stephen King mag de vuilnisbak in, de rest is tof of ken ik niet
Dat dus. En Donna Tartt.quote:
Met sorry kom je er niet. Gewoon nog tig keer lezen tot je het wel snapt!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen zak aan, sorry.
Prima. Zie je Hoedje ook eensquote:
L-E's schuldquote:
En het blijft zo hangen he?quote:
Edequote:Op woensdag 5 september 2012 15:45 schreef Ripley het volgende:
Leuke boeken zitten erbij CL! Waar ergens zijn die op te halen?
Nou ja, ik doe ze weg hequote:Op woensdag 5 september 2012 15:49 schreef Ripley het volgende:
oei, dat is een beetje ver met het openbaar vervoer. Maar je hebt iig wel een leuke smaak vind ik
Nou ja, ik heb wel interesse in principe.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe ze weg heAls ik ga verhuizen wil ik dat alles in één boekenkast past zonder te hoeven proppen dus ik moet helaas schiften. Die van Anne Rice doe ik wel met een beetje pijn in m'n hart kwijt, maar ik vond die boeken niks aan en dan zou ik ze alleen voor de Rice-verzameling hebben
Zeg maar welke ik apart moet leggenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel interesse in principe.
Ik vind in principe geen ruk aan. Totaal geen interesse inquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel interesse in principe.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind in principe geen ruk aan. Totaal geen interesse in
Jij?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Tegan het volgende:
Wie was er twee dagen geleden zwanger dan?
Je wordt toch niet zwanger van pis?quote:
Verleden tijd?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Tegan het volgende:
Wie was er twee dagen geleden zwanger dan?
Poep aan de snikkel dood het zaad ook. Aangezien Baby liever in mannen kontjes aan het roeren is....quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zwanger van pis?.
Die bestaan. Nu jijquote:Op woensdag 5 september 2012 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
God no.
Date valt wel onder de categorie mannen die graag kinderen willen. Huuuuu.
Ach joh werp je er toch even 2quote:Op woensdag 5 september 2012 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
God no.
Date valt wel onder de categorie mannen die graag kinderen willen. Huuuuu.
Niet? Oh.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zwanger van pis?.
Whut?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
Sammz zei dat twee dagen geleden ookal iemand zwanger was...
Iedereen is zwanger!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
Sammz zei dat twee dagen geleden ookal iemand zwanger was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |