Ik wil geen dode hond zien Cue. Doe aardigquote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu wil ik weer zo'n dode hond posten, maar krijg ik vast weer een note
Niet zo schokkend toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dood kind zal wel een ban opleverenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil geen dode hond zien Cue. Doe aardig
Probeer het eens in OUD. Kunnen ze daar vast wel waarderen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dood kind zal wel een ban opleveren
Waarom zou je daar een note voor moeten krijgen?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vonden ze blijkbaar niet zo leuk. Weet het niet. tis me al 1x geluktquote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een note voor moeten krijgen?
Ik ga volgend jaar wel weer opruimen. Nu geen zin in.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteravond en vanmorgen een opruimkick maar die is nu weg en nu is het helemaal overal een puinhoop, overal ligt zooi
Jij hebt volgens mij veel minder zooi dan ikquote:Op woensdag 5 september 2012 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar wel weer opruimen. Nu geen zin in.
Natuurlijk. Ik ben een man. Ik heb alleen een bank en een koelkast. Meer heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij veel minder zooi dan ik
Flauw.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vonden ze blijkbaar niet zo leuk. Weet het niet. tis me al 1x gelukt
En een frituur.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben een man. Ik heb alleen een bank en een koelkast. Meer heb ik niet nodig.
En overal lege bierflessen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ben een man. Ik heb alleen een bank en een koelkast. Meer heb ik niet nodig.
Ligt aan de boekenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Iemand interesse in een krat met boeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |