Vandaag zondig ik even om het begin van mijn vakantie te vieren. Bier is toch feestelijker.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij was toch van de wijn tegenwoordig?
Vakantie!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag zondig ik even om het begin van mijn vakantie te vieren. Bier is toch feestelijker.
Kluun en Stephen King mag de vuilnisbak in, de rest is tof of ken ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Hitchhiker's Guide to the Galaxy
The Scarlet Letter
Romeo & Juliet
Hamlet
Merchant of Venice
Sari & Sins - Nisha Minhas
Bindis & Brides - Nisha Minhas
Meisjes vd Suikerwerkfabriek - Tessa de Loo
Doodshoofdvlinder - Jan Wolkers
Het uur van Dracula - meerdere verhalen
Kluun presenteert Nightwriters
Little Friend - Donna Tartt
The History of the Kings of Britain - Geoffrey of Monmouth
Ik, Jan Cremer - jan Cremer
Zomerhitte - Jan Wolkers
Versluiering - Monaldi & Sorti
Cry to Heaven - Anne Rice
Violin - Anne Rice
Servant of the Bones - Anne Rice
Koning van Katoren - Jan Terlouw
In haar schoenen - Jennifer Weiner
The Riverside Chaucer
De vervloeking - Stephen King
LOTR Location guide
White Oleander - Janet Fitch
Ik vind er echt geen zak aan, sorry.quote:
Kom maar halenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kluun en Stephen King mag de vuilnisbak in, de rest is tof of ken ik niet
Dat dus. En Donna Tartt.quote:
Met sorry kom je er niet. Gewoon nog tig keer lezen tot je het wel snapt!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen zak aan, sorry.
Prima. Zie je Hoedje ook eensquote:
L-E's schuldquote:
En het blijft zo hangen he?quote:
Edequote:Op woensdag 5 september 2012 15:45 schreef Ripley het volgende:
Leuke boeken zitten erbij CL! Waar ergens zijn die op te halen?
Nou ja, ik doe ze weg hequote:Op woensdag 5 september 2012 15:49 schreef Ripley het volgende:
oei, dat is een beetje ver met het openbaar vervoer. Maar je hebt iig wel een leuke smaak vind ik
Nou ja, ik heb wel interesse in principe.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe ze weg heAls ik ga verhuizen wil ik dat alles in één boekenkast past zonder te hoeven proppen dus ik moet helaas schiften. Die van Anne Rice doe ik wel met een beetje pijn in m'n hart kwijt, maar ik vond die boeken niks aan en dan zou ik ze alleen voor de Rice-verzameling hebben
Zeg maar welke ik apart moet leggenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel interesse in principe.
Ik vind in principe geen ruk aan. Totaal geen interesse inquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel interesse in principe.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind in principe geen ruk aan. Totaal geen interesse in
Jij?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Tegan het volgende:
Wie was er twee dagen geleden zwanger dan?
Je wordt toch niet zwanger van pis?quote:
Verleden tijd?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Tegan het volgende:
Wie was er twee dagen geleden zwanger dan?
Poep aan de snikkel dood het zaad ook. Aangezien Baby liever in mannen kontjes aan het roeren is....quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zwanger van pis?.
Die bestaan. Nu jijquote:Op woensdag 5 september 2012 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
God no.
Date valt wel onder de categorie mannen die graag kinderen willen. Huuuuu.
Ach joh werp je er toch even 2quote:Op woensdag 5 september 2012 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
God no.
Date valt wel onder de categorie mannen die graag kinderen willen. Huuuuu.
Niet? Oh.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zwanger van pis?.
Whut?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
Sammz zei dat twee dagen geleden ookal iemand zwanger was...
Iedereen is zwanger!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
Sammz zei dat twee dagen geleden ookal iemand zwanger was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Gefeliciteerd Qquote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is zwanger!![]()
!
Allemaal roze wolkjes en unieke wonderen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik dan ook maar uit de kast komen?Je valt op vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Air is weer beschikbaar
Tap tap tap
Dat was hij sowieso welquote:Op woensdag 5 september 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je valt op vrouwenAir is weer beschikbaar
Wat een ouderwetsch denkende types hier zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |