super nice!!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Och, een neefje van mij had zijn 16-jarige vriendin bezwangerd en dat stond al op facebook voordat hun ouders ervan wisten.
Kalverliefdeneuqseksquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Och, een neefje van mij had zijn 16-jarige vriendin bezwangerd en dat stond al op facebook voordat hun ouders ervan wisten.
Is geen fokkerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Dus Spirit heeft straks in haar PoHi ook alleen maar OUD staan, zoals die andere oud-single? (Cyntiaa of zo)
Is de vader bekend bij ons?
De dochter die ze nooit heeft gehad?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:59 schreef Ripley het volgende:
Is zeker leuk godt, zijn moeder is echt een schat en ik vind het ook heel leuk dat ze na zo'n lange tijd nog contact met me zoekt
Dat was Marty toch al?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dochter die ze nooit heeft gehad?
Ze heeft een dochter hoor, maar die was niet zo van het leuke dingen met haar doen en die woont nu in australie. Vreemd genoeg ben ik zelfs die zus een keer tegengekomen bij de uitmarkt toen ze even in Nederland was, maar Marty nooitquote:Op woensdag 5 september 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dochter die ze nooit heeft gehad?
doenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal even een "gefeliciteerd met je zwangerschap" op FB zetten.
Naaah, ik mag dr eigenlijk wel, ondanks dr rare dingen somsquote:Op woensdag 5 september 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doenen dan hier de gevolgen posten
ik verveel me
Kwam een keer een foto voorbij op FBquote:Op woensdag 5 september 2012 11:08 schreef L-E het volgende:
Ik vind het geweldig voor Spirit en dr 'lekkere vent' (volgens CL).
Hi Qtie! Bijna op vakantie toch, lekker!quote:
The new generation. You gotta love themquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Yep, laatste werkdag!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hi Qtie! Bijna op vakantie toch, lekker!
Wanneer jij? Jij rammelt ook aan alle kanten!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:08 schreef L-E het volgende:
dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 5 september 2012 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naaah, ik mag dr eigenlijk wel, ondanks dr rare dingen soms.
Volgens mij was het vroeger best normaalquote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
The new generation. You gotta love them
Ja, ik ook hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:08 schreef L-E het volgende:
Je kan ook eens gaan werkenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit![]()
omdat jij haar mag moet ik mij maar vermaken met de herhaling van de wereld draait door?
auwquote:
Zo gaat dat soms. Sommige mensen zie ik ook noooooit meer. En andere om de haverklap loop ik die tegen het lijf.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze heeft een dochter hoor, maar die was niet zo van het leuke dingen met haar doen en die woont nu in australie. Vreemd genoeg ben ik zelfs die zus een keer tegengekomen bij de uitmarkt toen ze even in Nederland was, maar Marty nooit
Ik heb m niet gezien! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam een keer een foto voorbij op FB
Zie je, dat is niet grappigquote:
Zulks een aanwinst, net zoals grootouders die nog geen 40 zijnquote:
L-E heeft al zo'n poepding, is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer jij? Jij rammelt ook aan alle kanten!
Dat is maar de vraag. Je hoeft daarvoor immers geen Fok!Account te hebben.quote:
Nee joh, verzamel ze allemaal!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
L-E heeft al zo'n poepding, is dat niet genoeg?
Hij fokt wel, ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Je hoeft daarvoor immers geen Fok!Account te hebben.
Hij doet tegenwoordig zelf zn poep opruimen. Een gemis!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Datw as toch van een hele andere minder leuke vent!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn tante was 16 toen ze moeder werd, haar dochter 20 toen die moeder werd.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een aanwinst, net zoals grootouders die nog geen 40 zijn
Ik heb nog 4 jaar !quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een aanwinst, net zoals grootouders die nog geen 40 zijn
Wordt ze dan meteen een man ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Ripley het volgende:
Ach, spirit moet het lekker zelf weten. Misschien doet een kind haar wel goed, dan draait niet meer alles om haar
Roze wolken uitpoepen!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Datw as toch van een hele andere minder leuke vent!![]()
Nu is er wel een leuke kerel en daar moet een kind van komen. Het zal de wereld leuker en beter maken. Hun samen moeten echt iets maken!
Neen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, verzamel ze allemaal!
Een kind het medicijn voor borderline?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Ripley het volgende:
Ach, spirit moet het lekker zelf weten. Misschien doet een kind haar wel goed, dan draait niet meer alles om haar
Ja echt he...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Omg, wat een hel lijkt me dat als hij thuis komt met zo'n bericht. Christus.
Zeg hem dattie op moet schieten dan!quote:
ok okquote:Op woensdag 5 september 2012 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je, dat is niet grappig.
.
Mijn zusje is veel leuker sinds ze een kind heeft vind ikquote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wordt ze dan meteen een man ofzo?.
Om het op FB te zetten voor je het je ouders vertelde?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was het vroeger best normaal
Het lijkt me inderdaad geweldig, Godt. Serieus.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Datw as toch van een hele andere minder leuke vent!![]()
Nu is er wel een leuke kerel en daar moet een kind van komen. Het zal de wereld leuker en beter maken. Hun samen moeten echt iets maken!
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg hem dattie op moet schieten dan!
Dat kind compenseert voor haar nare karakter? Dan moet ze wel een heel naar karakter hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje is veel leuker sinds ze een kind heeft vind ik.
Ik vraag toch ook niet ofhet zo is maar wanneer?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad geweldig, Godt. Serieus.
Het door de dorpsomroeper te laten omroepen. Same shit.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om het op FB te zetten voor je het je ouders vertelde?
Vrouwen waarbij het complete leven draait om het kind, is ook niet echt een aanwinst...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Ripley het volgende:
Ach, dan verschuift het bij de vrouw naar mama+kind, idee dat de wereld om "haar" draait gaat nooit weg bij julliequote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje is veel leuker sinds ze een kind heeft vind ik. Nog steeds geen reden voor mij om een kind te willen, maar soms rekent het wel een beetje af met diva gedrag
misschien moet mijn zusje dan toch ook maar gaan werpenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kind compenseert voor haar nare karakter? Dan moet ze wel een heel naar karakter hebben.
80% van de vrouwen dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen waarbij het complete leven draait om het kind, is ook niet echt een aanwinst...
Ik vind niet dat ze een naar karakter heeftquote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kind compenseert voor haar nare karakter? Dan moet ze wel een heel naar karakter hebben.
Die UI heeft iemand anders ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen waarbij het complete leven draait om het kind, is ook niet echt een aanwinst...
Dat is bij mijn zusje ook zeker niet zoquote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil je wel vertellen over de bloemetjes en de bijtjes, met praktijkvoorbeelden.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Misschien moet ik ook gaan werpen dan
Met z'n allenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Moet je horen wie het zegtquote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan verschuift het bij de vrouw naar mama+kind, idee dat de wereld om "haar" draait gaat nooit weg bij jullie.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Q to the rescue!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil je wel vertellen over de bloemetjes en de bijtjes, met praktijkvoorbeelden.
Ik ken een aantal vrouwen die moeder zijn geworden, maar in de eerste plaats gewoon vrouw zijn gebleven. De moeders die ook echt 'moeder' worden, die zijn echt vreselijkquote:
Ik hou je op de hoogte!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet ofhet zo is maar wanneer?
Al oefenen zonder zwembandjes?
De wereld draait niet om mij, ik ben gewoon erg geweldigquote:
Die zijn verder ook geen persoon meer. Meestal veranderen ze hun profiel-foto op Facebook in een foto van hun kind.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal vrouwen die moeder zijn geworden, maar in de eerste plaats gewoon vrouw zijn gebleven. De moeders die ook echt 'moeder' worden, die zijn echt vreselijk
Bloemetjes? Spuitpoep, uitscheuren en gekrijs zul je bedoelenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil je wel vertellen over de bloemetjes en de bijtjes, met praktijkvoorbeelden.
ik ken er maar 1quote:Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal vrouwen die moeder zijn geworden, maar in de eerste plaats gewoon vrouw zijn gebleven. De moeders die ook echt 'moeder' worden, die zijn echt vreselijk
Ik ken best veel vrouwen die hun leuke zelf zijn gebleven. Die anderen waren voor het moederschap ook al geen hoogvliegers.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neehee, bloemetjes, bijtjes en roze wolken. Luisteren jij!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloemetjes? Spuitpoep, uitscheuren en gekrijs zul je bedoelen
M'n nicht is ook echt 100% moeder, maar die wil juist absoluut niet dat er foto's van haar kinderen op het internet rondzwerven. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn verder ook geen persoon meer. Meestal veranderen ze hun profiel-foto op Facebook in een foto van hun kind.Als ze dat doen is het meteen exit.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn verder ook geen persoon meer. Meestal veranderen ze hun profiel-foto op Facebook in een foto van hun kind.Als ze dat doen is het meteen exit.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een shoppnig nicht?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht is ook echt 100% moeder, maar die wil juist absoluut niet dat er foto's van haar kinderen op het internet rondzwerven. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Laten we niet over jouw zus beginnen. In hemelsnaam!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]mijn zus, die heeft er nu een met haar en alle kinderen
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten we niet over jouw zus beginnen. In hemelsnaam!
Logisch ook, mensen denken echt niet na daarover.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht is ook echt 100% moeder, maar die wil juist absoluut niet dat er foto's van haar kinderen op het internet rondzwerven. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Ze doet geen leuke dingen meer, want ze heeft drie kinderen aan zich hangenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je een shoppnig nicht?
Die leuke dingen met je gaat doen?! Hoe hip CL
Oh ze.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doet geen leuke dingen meer, want ze heeft drie kinderen aan zich hangen
In legging met tijgerprint?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]mijn zus, die heeft er nu een met haar en alle kinderen
Te laat!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten we niet over jouw zus beginnen. In hemelsnaam!
Krijgen die ook borstvoeding ja?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat als ik ooit een kind krijg, ik precies hetzelfde ga doenAls ik zie hoe ik nu al met m'n beesten bezig ben
Kwam laatst via via op de FB van iemand terecht met wie ik in de brugklas had gezeten. Kon gewoon alle badderfoto's van d'r peuter zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook, mensen denken echt niet na daarover.
als ik af ga op hoe ik met mijn kat ben dan overleef ik een kind niet gok ikquote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat als ik ooit een kind krijg, ik precies hetzelfde ga doenAls ik zie hoe ik nu al met m'n beesten bezig ben
Ik heb ergens een verkeerde afslag genomen dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon uit elkaar gaan, dan heb je om het weekend geen kind
Ik wacht met angst en beven op de eerste tijgerprintfoto'squote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In legging met tijgerprint?
[..]
Te laat!
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon uit elkaar gaan, dan heb je om het weekend een kind
is toch leuk?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam laatst via via op de FB van iemand terecht met wie ik in de brugklas had gezeten. Kon gewoon alle badderfoto's van d'r peuter zien.
Echt, denk even na.
Als ik zie hoe lomp en achteloos en egoïstisch ik ben word ik binnen een paar weken opgepakt voor kindermishandeling.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik af ga op hoe ik met mijn kat ben dan overleef ik een kind niet gok ik
de paniek die ik voel als ik per ongeluk mijn kat zeer doe is natuurlijk 100 keer zo erg met een kind
dat trek ik geen jaar, daarna krijg ik een hartwip gok ik
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik af ga op hoe ik met mijn kat ben dan overleef ik een kind niet gok ik
de paniek die ik voel als ik per ongeluk mijn kat zeer doe is natuurlijk 100 keer zo erg met een kind
dat trek ik geen jaar, daarna krijg ik een hartwip gok ik
Happerdquote:
In theorie.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je iets leuks gaan doen in de rest van je tijd.
Jaaa, je poriën bekijken met een vergrootspiegeltje!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fokken!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog meer kinderenquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan echt wel genieten van mijn 'vrije' weekends hoor, vooral omdat hijm nogal 'arbeidsintensief' is..
En hoe!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan MissB?![]()
Maar ze kent je toch al?
L-E is zo formeelquote:Op woensdag 5 september 2012 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan MissB?![]()
Maar ze kent je toch al?
the joyquote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaaa, je poriën bekijken met een vergrootspiegeltje!
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik om enige afstand te bewaren tussen ons.
Het is beter zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat was al wel duidelijk ja.
Drommel heeft hem ook..quote:Op woensdag 5 september 2012 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gejat van het D66-lid dat laatst een interview gaf hier op FOK
Harteloos krengquote:
Ik probeer ook maar te verbloemen dat ik me intens gekwetst voel dat je sinds Hoedje me compleet negeertquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik probeer ook maar te verbloemen dat ik me intens gekwetst voel dat je sinds Hoedje me compleet negeertGeen belletje, geen whatsappje, niet eens een porretje.
Ach mens zeur niet! Sinds jij hokt ben je spoorloosquote:Op woensdag 5 september 2012 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik probeer ook maar te verbloemen dat ik me intens gekwetst voel dat je sinds Hoedje me compleet negeertGeen belletje, geen whatsappje, niet eens een porretje.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:35 schreef L-E het volgende:
Vroeger stuurde je me nog wel eens een kaartje.
Ik ben niet verhuisd hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach mens zeur niet! Sinds jij hokt ben je spoorloos
Mij weet je anders ook niet meer te vindenquote:
Ik heb KPN.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Maar niemand heeft hier dus kpn? want ik kan verdorie nog steeds niet bellen
Ik heb wel KPN en kan gewoon bellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Maar niemand heeft hier dus kpn? want ik kan verdorie nog steeds niet bellen
Zullen we elkaar bellen?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel KPN en kan gewoon bellen.
ik verga van jaloezie hierquote:
wat gemeen!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel KPN en kan gewoon bellen.
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hij is pas 4 ja, hij heeft me soms nodig!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij weet je anders ook niet meer te vindenAlle aandacht gaat zeker naar die vent
Maar niet met MissB en/of L-E, want dat wordt ruzie tussen hen dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik verga van jaloezie hier![]()
ikwiltookikwiltookikwiltook!!
Van Hoedje blijf je af hoor!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik verga van jaloezie hier![]()
ikwiltookikwiltookikwiltook!!
Stom.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is pas 4 ja, hij heeft me soms nodig!
Bel ze met Viber!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat gemeen!
ik probeerde de klantenservice al te bellen maar dat gaat dus ook niet
En ze was altijd zo leukquote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar niet met MissB en/of L-E, want dat wordt ruzie tussen hen dan.
egoïstquote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van Hoedje blijf je af hoor!
Maar ja, sinds ze moeder zijn....quote:
wat is een viber?quote:
The milf-match of the century, tickets now availablequote:
Ja, en zal je zien, die neemt er zo nog een..quote:Op woensdag 5 september 2012 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ja, sinds ze moeder zijn....
jij neemt de weddenschappen aan zeker?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The milf-match of the century, tickets now available
Ik heb geen lange nagels meerquote:
Milf-mudwrestling, dat gaat scoren op de paralympicsquote:Op woensdag 5 september 2012 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The milf-match of the century, tickets now available
oh heb ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo'n app voor slimme telefoons dat ze via wifi kunnen bellen.
Haar ook al kort en rood?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen lange nagels meer
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Milf-mudwrestling, dat gaat scoren op de paralympics.
Nee, dat wordt steeds langer, wel rood natuurlijk.quote:
Ik wil wel wat noteringen neerzetten, maar dan heb ik wel wat gegevens van de dames nodigquote:Op woensdag 5 september 2012 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jij neemt de weddenschappen aan zeker?
Ok, dan is het goedquote:Op woensdag 5 september 2012 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat wordt steeds langer, wel rood natuurlijk.
Nou, depends on the place....quote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed.
Haar kan niet lang genoeg zijn. .
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, depends on the place....
Whehequote:Op woensdag 5 september 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You know me so well...quote:
Nou ja....daar kan over getwist worden natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed.
Haar kan niet lang genoeg zijn. .
Geil!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja....daar kan over getwist worden natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Hoe lang moet het zijn als je in Delft woont?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet hoor, maar de opmerking zou komen, van wie dan ookquote:
Volgens mij is dat gewoon een hele korte mevrouw.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja....daar kan over getwist worden natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dan nog is heur haar verhoudingsgewijs belachelijk langquote:Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een hele korte mevrouw.
Ja ok, het is niet altijd haalbaar, maar tot de kont vond ik bij Rox altijd wel geilquote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik vind heel lang haar snel lelijk worden. Het is bij mij nu halverwege mijn rug en ik denk niet dat ik het veel langer laat worden
Mee eens. Ik heb het tot halverwege mijn rug bijna, maar langer wordt echt lelijk. Gaat klitten, valt uit model, ik vind er niks aan.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik vind heel lang haar snel lelijk worden. Het is bij mij nu halverwege mijn rug en ik denk niet dat ik het veel langer laat worden
Dat vond ik iets te lang. Ze heeft mooi haar, maar de onderkant is dan vaak gewoon niet zo. Bovendien gaat het echt zo hangen dan. Ik vind dat ze mooi haar heeft, maar dat het veel mooier is met een stuk erafquote:Op woensdag 5 september 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, het is niet altijd haalbaar, maar tot de kont vond ik bij Rox altijd wel geil.
Dat zijn details die alleen vrouwen zienquote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vond ik iets te lang. Ze heeft mooi haar, maar de onderkant is dan vaak gewoon niet zo. Bovendien gaat het echt zo hangen dan. Ik vind dat ze mooi haar heeft, maar dat het veel mooier is met een stuk eraf
Of je spuugt je kauwgom verkeerd uit en die blijft in je haar hangenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik vond het vooral onpraktisch
als je gaat slapen en je wil draaien lig je er op, als je het vlecht heb je de volgende dag hobbels
als je een tas over je schouder hangt trekt het altijd bijna je haar er uit
toen ik ging koken hing het eens te dicht bij de pit en vloog het een stukje in brand
Ja echt heel lang is lastig..quote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb het tot halverwege mijn rug bijna, maar langer wordt echt lelijk. Gaat klitten, valt uit model, ik vind er niks aan.
het waait ook altijd in je lipglossquote:Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je spuugt je kauwgom verkeerd uit en die blijft in je haar hangen
die draag ik dan ook niet gewoon overdag (mag ook niet meer van de fysio)quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Ach, zo zijn jullie, hakken zijn ook lastig.
Kun je er makkelijk bij om je leuter aan af te vegenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, het is niet altijd haalbaar, maar tot de kont vond ik bij Rox altijd wel geil.
Ook datquote:Op woensdag 5 september 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je er makkelijk bij om je leuter aan af te vegen
gezelligquote:Op woensdag 5 september 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar die ex komt opeens elke vrijdag in mijn stamkroeg, van alle 1500 kroegen in Amsterdam moet ze zonodig daarheen, ze gaat nooit uit verder, ging met tegenzin mee,maar nu komt ze opeens al 2 weken achter elkaar.
Je hebt een stalkerquote:Op woensdag 5 september 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar die ex komt opeens elke vrijdag in mijn stamkroeg, van alle 1500 kroegen in Amsterdam moet ze zonodig daarheen, ze gaat nooit uit verder, ging met tegenzin mee,maar nu komt ze opeens al 2 weken achter elkaar.
Neuh, geen behoefte meer aan dr, snap het alleen niet..quote:
sja tis nu de enige kroeg die ze kent hehquote:Op woensdag 5 september 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, geen behoefte meer aan dr, snap het alleen niet..
"moeten we nou per se weer naar de WH?" etc etc.. en dan zelfstandig komen, alsof er niet 1 andere kroeg is.
Blijkbaar bevalt het haar goed nu ze er alleen heen gaat / vriendinnen. Misschien wordt ze nu wel heel veel versiertquote:Op woensdag 5 september 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, geen behoefte meer aan dr, snap het alleen niet..
"moeten we nou per se weer naar de WH?" etc etc.. en dan zelfstandig komen, alsof er niet 1 andere kroeg is.
Dat werd ze nooit, die heeft een "rot op' blik van hier tot tokyo zodra er alleen al iemand kijktquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar bevalt het haar goed nu ze er alleen heen gaat / vriendinnen. Misschien wordt ze nu wel heel veel versiert
Wat een leuk idee.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ze betaan dus wel, ouders met een beetje inlevingsvermogen.
erg lief!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
jij kon daar toch ook door heen kijken?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werd ze nooit, die heeft een "rot op' blik van hier tot tokyo zodra er alleen al iemand kijkt.
Leukquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Da's niet de eerste keer toch, dat is wel met meer exen gebeurd. Moet je maar vriendinnen zoeken die al een eigen leven hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat.
Nou ja, in het begin niet, en ze werkte hier, dus het was een ander soort eerste contact.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij kon daar toch ook door heen kijken?
wie is die blonde dame in jou fobo trouwens?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, in het begin niet, en ze werkte hier, dus het was een ander soort eerste contact.
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
oh nice, ik ben waarschijnlijk ook een maand college geld kwijt ook al zou ik uit moeten schrijven
wat een onzin
en ik voel me ook met de minuut zieker worden
[/zeikmodus]
sorry
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
oh nice, ik ben waarschijnlijk ook een maand college geld kwijt ook al zou ik uit moeten schrijven
wat een onzin
en ik voel me ook met de minuut zieker worden
[/zeikmodus]
sorry
Jahoi. Meldt. Gaat er nu gebasht worden dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
tnx
maar ik zal het niet meer doen want het killt het topic enorm
is er niet nog iemand zwanger? dat zwengelde de boel vanmorgen enorm aan
Uiteraard, zo ben ikquote:Op woensdag 5 september 2012 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jahoi. Meldt. Gaat er nu gebasht worden dan?
Ow wacht het ging over mij vanochtend lees ik nu
Feli Spiritquote:Op woensdag 5 september 2012 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jahoi. Meldt. Gaat er nu gebasht worden dan?
Ow wacht het ging over mij vanochtend lees ik nu
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
En svp niets op mn facebook posten idd want niet iedereen weet het nog want pril enzo
Give it 9 monthsquote:Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
En om alle vragen die vanochtend gesteld zijn maar even te beantwoorden:
En de seks is er zelfs nog beter op geworden
http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/6quote:Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
En om alle vragen die vanochtend gesteld zijn maar even te beantwoorden:
Hij wilde het zelf.
Ik ben 6 wk zwanger en ja dat is vroeg om het te vertellen maar ik wilde posten in OUD en dus komt het dan sowieso hier wel terechtdus dan kan ik het net zo goed vertellen want ik ben niet zo van de klonen.
En ja een jaar relatie is kort, maar het voelt goed en dat vind ik belangrijker dan de duur van een relatie, getuige mn verleden.
En de seks is er zelfs nog beter op geworden
Maak het nou niet enger dan het al is, kon dat niet in een spoiler?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/6
Ik klik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak het nou niet enger dan het al is, kon dat niet in een spoiler?
"in allebei de kaken kun je al knopjes voor de melktandjes terugvinden"quote:Op woensdag 5 september 2012 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak het nou niet enger dan het al is, kon dat niet in een spoiler?
en hij meent het ook nogquote:Op woensdag 5 september 2012 13:05 schreef stbabylon het volgende:
23 weken is het toch? Het is dus nog niet te laat!
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:05 schreef stbabylon het volgende:
HANDEN AF VAN HET ONGEBOREN LEVEN!1!!!!1!!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Ja, wacht gewoon tot ze geboren zijn en herrie maken!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HANDEN AF VAN HET ONGEBOREN LEVEN!1!!!!1!!
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
ik zou jou als eerste verdenken als een zwangere scharrel opeens van de trap valt of zo
Het is geen ongeboren leven, het is een parasiet. Voor en na de bevalling. Eerst van de moeder, dan van de planeet.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
oiquote:Op woensdag 5 september 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
ik zou jou als eerste verdenken als een zwangere scharrel opeens van de trap valt of zo
Whehehequote:Op woensdag 5 september 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen ongeboren leven, het is een parasiet. Voor en na de bevalling. Eerst van de moeder, dan van de planeet.
Is dat de "waarom?" of de "nee!"-fase?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:11 schreef missbehavin het volgende:
Als baby zijn ze hartstikke leuk! Hier begon de ellende pas na een jaar of 9...
oh ik geloof echt dat ik dat andersom zou ervarenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:11 schreef missbehavin het volgende:
Maar das een beetje laat voor een abortus, vind je niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:11 schreef missbehavin het volgende:
Natuurlijk. Voor mij geniet abortus absoluut de voorkeur ten opzicht van geboren worden. Eerst de totale hoeveelheid mensen ernstig naar beneden.quote:
zoals wij allemaalquote:Op woensdag 5 september 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen ongeboren leven, het is een parasiet. Voor en na de bevalling. Eerst van de moeder, dan van de planeet.
De autist fasequote:Op woensdag 5 september 2012 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat de "waarom?" of de "nee!"-fase?
het is maar net hoe je het noemtquote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar das een beetje laat voor een abortus, vind je niet?
Die van mij was een verschrikkelijk leuke en makkelijke baby, peuter en kleuter.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik geloof echt dat ik dat andersom zou ervaren
pas als ze een beetje kunnen nadenken en zo word het leuk
Ja en je bent toch gehecht geraakt aan het kreng hequote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar das een beetje laat voor een abortus, vind je niet?
Uhuhquote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan het kind ipv de leeftijd
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het noemt
misschien kun je er onder de noemer draagmoeder nog wat mee
anders kun je ze misschien altijd nog in een bos achter laten met broodkruimels en dan noem je het een sprookje
Het probleem is dat ze tegen die tijd praten. En je adres weten.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is maar net hoe je het noemt
misschien kun je er onder de noemer draagmoeder nog wat mee
anders kun je ze misschien altijd nog in een bos achter laten met broodkruimels en dan noem je het een sprookje
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
En je hebt er al zoveel tijd, energie en geld in geinvesteerd he? Uiteindelijk wil je wel wat rendement.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en je bent toch gehecht geraakt aan het kreng he
Maar o wee dat ze je kont afvegen als je 90 bent.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En je hebt er al zoveel tijd, energie en geld in geinvesteerd he? Uiteindelijk wil je wel wat rendement.
snel verhuizenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze tegen die tijd praten. En je adres weten.
Hij weet me vast te vinden, het is een slimmerdquote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
snel verhuizen
je moet er wel wat voor over hebben
Ja dat is ook leuk hoor. Het was gewoon simpeler vroegerquote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef Ripley het volgende:
Ik vind baby's ook veel minder leuk, kinderen zijn pas leuk als je er een beetje eme kunt communiceren
En prima als andere mensen kinderen nemen, iemand moet toch mijn AOW ophoesten
Oneens!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ach iedereen moet natuurlijk zelf weten of ze eraan beginnen of niet,
Waarom is dat 'sjagrijnige ouwe zeurkont'?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Chagrijnige ouwe zeurkont die je er bent
Ik weet het niet, misschien ben ik wel week geworden, maar je bent nu van enge baardman veranderd in ouwe brombeer die overal op moppert maar stiekem eigenlijk lang zo kwaad niet isquote:Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom is dat 'sjagrijnige ouwe zeurkont'?
Ik kan het er toch gewoon mee oneens zijn dat iedereen dat zelf moet/kan beslissen??
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 5 september 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
Godverik heb nogmaals een afwezig gekregen net op mijn verzoek om te versnellen
nu zit ik dus gewoon vast
naja ik moet ook ophouden met er over zeiken want jullie kunnen het ook niet fixen maar de paniek slaat wel echt een beetje toequote:
En de studieadviseur? Of is dat juist de persoon in kwestie?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
en ik weet ook bij god niet hoe ik toch af kan dwingen dat ik het versneld kan doen... wat ik wil en waar ik (volgens mij dus) recht op heb
dus ik voel mij enorm vast zitten want ik weet niet hoe ik dit nu tot een goed eind moet breien
Ga lopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:23 schreef CherryLips het volgende:
jezus christus met de trein naar Oosteinde kost een enkeltje 43 euro
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de studieadviseur? Of is dat juist de persoon in kwestie?
Das kutquote:Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ik moet ook ophouden met er over zeiken want jullie kunnen het ook niet fixen maar de paniek slaat wel echt een beetje toe
ik moet stoppen met mijn (2e) opleiding omdat ze besloten hebben toch geen versnelde trajecten toe te staan
ik heb nergens zwart op wit dat dit mij toe is gezegd en degene die dat heeft gedaan ontkent trouwens ook
Nu kan ik mij dus niet meer ergens anders voor een andere studie inschrijven omdat de inschrijvingen overal gestopt zijn
ook zijn er op dit moment geen vacatures in het onderwijs omdat alle teams gevormd zijn
nu weet ik gewoon niet what the fuck ik met mijn leven moet gaan doen omdat nu dus in 1 keer mijn opties zijn weg genomen
Rennen dan.quote:
Ik heb het niet over de uitzonderingen. Ik ben tegen het ongebreidelde kinderen krijgen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien ben ik wel week geworden, maar je bent nu van enge baardman veranderd in ouwe brombeer die overal op moppert maar stiekem eigenlijk lang zo kwaad niet is. Je weet zelf prima dat ik het niet heb over de uitzonderingen, maar toch moet je het nog even kwijt
geen geldquote:Op woensdag 5 september 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das kutGa reizen en bedenken wat je wilt misschien een optie?
Oostende? Bier en mosselen en een half vergane boulevard.quote:
Van welk geld?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
glow in the dark midget golfquote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oostende? Bier en mosselen en een half vergane boulevard.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oostende? Bier en mosselen en een half vergane boulevard.
Betalen ze?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Familie zit er en vroeg of ik ook een weekendje kwam.
Geen baan, geen inkomen, geen geld om mee te reizen.?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is ongebreideld kinderen krijgen?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de uitzonderingen. Ik ben tegen het ongebreidelde kinderen krijgen.
Meh, dat zuigt. Tijdelijk ergens werk zoeken dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen geld
het geld voor school was geleend van mijn ouders
plus mijn lief kan ook niet zomaar weg en ik voel er weinig voor om maanden van hem weg te zijn
preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen baan, geen inkomen, geen geld om mee te reizen.?
Het geld wat je verdiend hebt met die ene geniale kunstroof natuurlijk. Of is dat al op?quote:
Dat zou te logisch zijn. "Ga reizen" als oplossing als je geen geld hebt.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen baan, geen inkomen, geen geld om mee te reizen.?
Het is.. september. Kun je niet overstappen meer naar een andere opleiding ergens anders? En anders een jaartje werken, geld sparen, lol hebben en volgend jaar opnieuw proberen?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies
daarom is het ook niet zomaar even kut maar echt mega kut
wtf moet ik doen?
dat zal het wel worden ja maar dat is echt enorm kut hierquote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, dat zuigt. Tijdelijk ergens werk zoeken dan?
inschrijvingen zijn overal op 1 september gesloten hequote:Op woensdag 5 september 2012 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is.. september. Kun je niet overstappen meer naar een andere opleiding ergens anders? En anders een jaartje werken, geld sparen, lol hebben en volgend jaar opnieuw proberen?
Ah zo... maar als je met een goed verhaal komt bij een andere opleider en dit zo uitlegt, zouden ze dan geen uitzondering kunnen maken? Ik weet het ook niet hoor.. en waarom wil je perse nog een opleiding doen als je al een opleiding doet?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inschrijvingen zijn overal op 1 september gesloten he
en ik wil het volgend jaar niet opnieuw proberen want voor mijn andere studie moet ik nog 2 jaar en in die tijd zou ik dus nog een studie kunnen doen
ik wil eigenlijk niet dat ie daarna nog uit loopt (die extra studie) want dan ben ik 30 en nog bezig
Je kunt ook proberen in het buitenland een baan te vinden oid. Niet zo beperkend denken Qquote:Op woensdag 5 september 2012 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou te logisch zijn. "Ga reizen" als oplossing als je geen geld hebt.
omdat ik dat diploma ook graag wil hebben?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah zo... maar als je met een goed verhaal komt bij een andere opleider en dit zo uitlegt, zouden ze dan geen uitzondering kunnen maken? Ik weet het ook niet hoor.. en waarom wil je perse nog een opleiding doen als je al een opleiding doet?
Krijg je niet veel uitstel door je huidige studie waardoor t alsnog in twee jaar te halen is?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik dat diploma ook graag wil hebben?
ik geef les en ik zou dan een extra vak mogen geven
en daardoor worden mijn kansen op een baan ook groter
nou lijkt me best cool hoor!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen in het buitenland een baan te vinden oid. Niet zo beperkend denken Q![]()
Maar maakt eigenlijk ook helemaal niet uit, want ze wil dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |