super nice!!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Och, een neefje van mij had zijn 16-jarige vriendin bezwangerd en dat stond al op facebook voordat hun ouders ervan wisten.
Kalverliefdeneuqseksquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Och, een neefje van mij had zijn 16-jarige vriendin bezwangerd en dat stond al op facebook voordat hun ouders ervan wisten.
Is geen fokkerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Dus Spirit heeft straks in haar PoHi ook alleen maar OUD staan, zoals die andere oud-single? (Cyntiaa of zo)
Is de vader bekend bij ons?
De dochter die ze nooit heeft gehad?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:59 schreef Ripley het volgende:
Is zeker leuk godt, zijn moeder is echt een schat en ik vind het ook heel leuk dat ze na zo'n lange tijd nog contact met me zoekt
Dat was Marty toch al?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dochter die ze nooit heeft gehad?
Ze heeft een dochter hoor, maar die was niet zo van het leuke dingen met haar doen en die woont nu in australie. Vreemd genoeg ben ik zelfs die zus een keer tegengekomen bij de uitmarkt toen ze even in Nederland was, maar Marty nooitquote:Op woensdag 5 september 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dochter die ze nooit heeft gehad?
doenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal even een "gefeliciteerd met je zwangerschap" op FB zetten.
Naaah, ik mag dr eigenlijk wel, ondanks dr rare dingen somsquote:Op woensdag 5 september 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doenen dan hier de gevolgen posten
ik verveel me
Kwam een keer een foto voorbij op FBquote:Op woensdag 5 september 2012 11:08 schreef L-E het volgende:
Ik vind het geweldig voor Spirit en dr 'lekkere vent' (volgens CL).
Hi Qtie! Bijna op vakantie toch, lekker!quote:
The new generation. You gotta love themquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |