super nice!!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Och, een neefje van mij had zijn 16-jarige vriendin bezwangerd en dat stond al op facebook voordat hun ouders ervan wisten.
Kalverliefdeneuqseksquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Och, een neefje van mij had zijn 16-jarige vriendin bezwangerd en dat stond al op facebook voordat hun ouders ervan wisten.
Is geen fokkerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Dus Spirit heeft straks in haar PoHi ook alleen maar OUD staan, zoals die andere oud-single? (Cyntiaa of zo)
Is de vader bekend bij ons?
De dochter die ze nooit heeft gehad?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:59 schreef Ripley het volgende:
Is zeker leuk godt, zijn moeder is echt een schat en ik vind het ook heel leuk dat ze na zo'n lange tijd nog contact met me zoekt
Dat was Marty toch al?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dochter die ze nooit heeft gehad?
Ze heeft een dochter hoor, maar die was niet zo van het leuke dingen met haar doen en die woont nu in australie. Vreemd genoeg ben ik zelfs die zus een keer tegengekomen bij de uitmarkt toen ze even in Nederland was, maar Marty nooitquote:Op woensdag 5 september 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
De dochter die ze nooit heeft gehad?
doenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal even een "gefeliciteerd met je zwangerschap" op FB zetten.
Naaah, ik mag dr eigenlijk wel, ondanks dr rare dingen somsquote:Op woensdag 5 september 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doenen dan hier de gevolgen posten
ik verveel me
Kwam een keer een foto voorbij op FBquote:Op woensdag 5 september 2012 11:08 schreef L-E het volgende:
Ik vind het geweldig voor Spirit en dr 'lekkere vent' (volgens CL).
Hi Qtie! Bijna op vakantie toch, lekker!quote:
The new generation. You gotta love themquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Yep, laatste werkdag!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hi Qtie! Bijna op vakantie toch, lekker!
Wanneer jij? Jij rammelt ook aan alle kanten!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:08 schreef L-E het volgende:
dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 5 september 2012 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naaah, ik mag dr eigenlijk wel, ondanks dr rare dingen soms.
Volgens mij was het vroeger best normaalquote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
The new generation. You gotta love them
Ja, ik ook hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:08 schreef L-E het volgende:
Je kan ook eens gaan werkenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit![]()
omdat jij haar mag moet ik mij maar vermaken met de herhaling van de wereld draait door?
auwquote:
Zo gaat dat soms. Sommige mensen zie ik ook noooooit meer. En andere om de haverklap loop ik die tegen het lijf.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze heeft een dochter hoor, maar die was niet zo van het leuke dingen met haar doen en die woont nu in australie. Vreemd genoeg ben ik zelfs die zus een keer tegengekomen bij de uitmarkt toen ze even in Nederland was, maar Marty nooit
Ik heb m niet gezien! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam een keer een foto voorbij op FB
Zie je, dat is niet grappigquote:
Zulks een aanwinst, net zoals grootouders die nog geen 40 zijnquote:
L-E heeft al zo'n poepding, is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer jij? Jij rammelt ook aan alle kanten!
Dat is maar de vraag. Je hoeft daarvoor immers geen Fok!Account te hebben.quote:
Nee joh, verzamel ze allemaal!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
L-E heeft al zo'n poepding, is dat niet genoeg?
Hij fokt wel, ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Je hoeft daarvoor immers geen Fok!Account te hebben.
Hij doet tegenwoordig zelf zn poep opruimen. Een gemis!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Datw as toch van een hele andere minder leuke vent!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn tante was 16 toen ze moeder werd, haar dochter 20 toen die moeder werd.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een aanwinst, net zoals grootouders die nog geen 40 zijn
Ik heb nog 4 jaar !quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een aanwinst, net zoals grootouders die nog geen 40 zijn
Wordt ze dan meteen een man ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Ripley het volgende:
Ach, spirit moet het lekker zelf weten. Misschien doet een kind haar wel goed, dan draait niet meer alles om haar
Roze wolken uitpoepen!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Datw as toch van een hele andere minder leuke vent!![]()
Nu is er wel een leuke kerel en daar moet een kind van komen. Het zal de wereld leuker en beter maken. Hun samen moeten echt iets maken!
Neen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, verzamel ze allemaal!
Een kind het medicijn voor borderline?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Ripley het volgende:
Ach, spirit moet het lekker zelf weten. Misschien doet een kind haar wel goed, dan draait niet meer alles om haar
Ja echt he...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Omg, wat een hel lijkt me dat als hij thuis komt met zo'n bericht. Christus.
Zeg hem dattie op moet schieten dan!quote:
ok okquote:Op woensdag 5 september 2012 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je, dat is niet grappig.
.
Mijn zusje is veel leuker sinds ze een kind heeft vind ikquote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wordt ze dan meteen een man ofzo?.
Om het op FB te zetten voor je het je ouders vertelde?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was het vroeger best normaal
Het lijkt me inderdaad geweldig, Godt. Serieus.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Datw as toch van een hele andere minder leuke vent!![]()
Nu is er wel een leuke kerel en daar moet een kind van komen. Het zal de wereld leuker en beter maken. Hun samen moeten echt iets maken!
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg hem dattie op moet schieten dan!
Dat kind compenseert voor haar nare karakter? Dan moet ze wel een heel naar karakter hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje is veel leuker sinds ze een kind heeft vind ik.
Ik vraag toch ook niet ofhet zo is maar wanneer?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad geweldig, Godt. Serieus.
Het door de dorpsomroeper te laten omroepen. Same shit.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om het op FB te zetten voor je het je ouders vertelde?
Vrouwen waarbij het complete leven draait om het kind, is ook niet echt een aanwinst...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef Ripley het volgende:
Ach, dan verschuift het bij de vrouw naar mama+kind, idee dat de wereld om "haar" draait gaat nooit weg bij julliequote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje is veel leuker sinds ze een kind heeft vind ik. Nog steeds geen reden voor mij om een kind te willen, maar soms rekent het wel een beetje af met diva gedrag
misschien moet mijn zusje dan toch ook maar gaan werpenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kind compenseert voor haar nare karakter? Dan moet ze wel een heel naar karakter hebben.
80% van de vrouwen dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen waarbij het complete leven draait om het kind, is ook niet echt een aanwinst...
Ik vind niet dat ze een naar karakter heeftquote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kind compenseert voor haar nare karakter? Dan moet ze wel een heel naar karakter hebben.
Die UI heeft iemand anders ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen waarbij het complete leven draait om het kind, is ook niet echt een aanwinst...
Dat is bij mijn zusje ook zeker niet zoquote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil je wel vertellen over de bloemetjes en de bijtjes, met praktijkvoorbeelden.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Misschien moet ik ook gaan werpen dan
Met z'n allenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Moet je horen wie het zegtquote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dan verschuift het bij de vrouw naar mama+kind, idee dat de wereld om "haar" draait gaat nooit weg bij jullie.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Q to the rescue!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil je wel vertellen over de bloemetjes en de bijtjes, met praktijkvoorbeelden.
Ik ken een aantal vrouwen die moeder zijn geworden, maar in de eerste plaats gewoon vrouw zijn gebleven. De moeders die ook echt 'moeder' worden, die zijn echt vreselijkquote:
Ik hou je op de hoogte!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet ofhet zo is maar wanneer?
Al oefenen zonder zwembandjes?
De wereld draait niet om mij, ik ben gewoon erg geweldigquote:
Die zijn verder ook geen persoon meer. Meestal veranderen ze hun profiel-foto op Facebook in een foto van hun kind.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal vrouwen die moeder zijn geworden, maar in de eerste plaats gewoon vrouw zijn gebleven. De moeders die ook echt 'moeder' worden, die zijn echt vreselijk
Bloemetjes? Spuitpoep, uitscheuren en gekrijs zul je bedoelenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil je wel vertellen over de bloemetjes en de bijtjes, met praktijkvoorbeelden.
ik ken er maar 1quote:Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken een aantal vrouwen die moeder zijn geworden, maar in de eerste plaats gewoon vrouw zijn gebleven. De moeders die ook echt 'moeder' worden, die zijn echt vreselijk
Ik ken best veel vrouwen die hun leuke zelf zijn gebleven. Die anderen waren voor het moederschap ook al geen hoogvliegers.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neehee, bloemetjes, bijtjes en roze wolken. Luisteren jij!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloemetjes? Spuitpoep, uitscheuren en gekrijs zul je bedoelen
M'n nicht is ook echt 100% moeder, maar die wil juist absoluut niet dat er foto's van haar kinderen op het internet rondzwerven. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn verder ook geen persoon meer. Meestal veranderen ze hun profiel-foto op Facebook in een foto van hun kind.Als ze dat doen is het meteen exit.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn verder ook geen persoon meer. Meestal veranderen ze hun profiel-foto op Facebook in een foto van hun kind.Als ze dat doen is het meteen exit.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een shoppnig nicht?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht is ook echt 100% moeder, maar die wil juist absoluut niet dat er foto's van haar kinderen op het internet rondzwerven. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Laten we niet over jouw zus beginnen. In hemelsnaam!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]mijn zus, die heeft er nu een met haar en alle kinderen
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten we niet over jouw zus beginnen. In hemelsnaam!
Logisch ook, mensen denken echt niet na daarover.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht is ook echt 100% moeder, maar die wil juist absoluut niet dat er foto's van haar kinderen op het internet rondzwerven. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Ze doet geen leuke dingen meer, want ze heeft drie kinderen aan zich hangenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je een shoppnig nicht?
Die leuke dingen met je gaat doen?! Hoe hip CL
Oh ze.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doet geen leuke dingen meer, want ze heeft drie kinderen aan zich hangen
In legging met tijgerprint?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]mijn zus, die heeft er nu een met haar en alle kinderen
Te laat!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten we niet over jouw zus beginnen. In hemelsnaam!
Krijgen die ook borstvoeding ja?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat als ik ooit een kind krijg, ik precies hetzelfde ga doenAls ik zie hoe ik nu al met m'n beesten bezig ben
Kwam laatst via via op de FB van iemand terecht met wie ik in de brugklas had gezeten. Kon gewoon alle badderfoto's van d'r peuter zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch ook, mensen denken echt niet na daarover.
als ik af ga op hoe ik met mijn kat ben dan overleef ik een kind niet gok ikquote:Op woensdag 5 september 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat als ik ooit een kind krijg, ik precies hetzelfde ga doenAls ik zie hoe ik nu al met m'n beesten bezig ben
Ik heb ergens een verkeerde afslag genomen dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon uit elkaar gaan, dan heb je om het weekend geen kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |