Dat jij mijn post niet begrijpt betekent niet dat het niet zinnig is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niks zinnigs te melden TR gemacht
avant-garde kunst is ook moeilijk te begrijpen !!! je kunt het hem niet kwalijk nemen bob !!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat jij mijn post niet begrijpt betekent niet dat het niet zinnig is.
Ik neem hem ook zeker niks kwalijk. Hoe kan ik ooit bij zo'n lieve zoete jongen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
avant-garde kunst is ook moeilijk te begrijpen !!! je kunt het hem niet kwalijk nemen bob !!!
doet hij nog meer dan eten en drinken erin?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Privé camsessie met parkietjePast veel in zijn mond.
Hij heeft net z'n zusje achter de kiezen. Die man weet van geen stoppen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
doet hij nog meer dan eten en drinken erin?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft net z'n zusje achter de kiezen. Die man weet van geen stoppen.
waarquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet of ik nou zo blij ben dat ik hier in de OP sta![]()
Da's gewoon coolquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet of ik nou zo blij ben dat ik hier in de OP sta![]()
quote:
Mannen blijven altijd een beetje puber.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben al een tijd geen puber meer namelijk
Ook echt tuig daarachterquote:
Pz is er voorlopig nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoi heb jij ping xkus jeboi wp
en niet luisteren naar P_z die doet alsof
Ohquote:
Daar is dan ook niks mis mee (af en toe)quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd een beetje puber.
ja ABC1236 ping me jwzquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij neemt ontgroening wel erg serieus, ik bedoelde dat we nieuwe users even een moeilijke tijd zouden geven en wij heel stoer doen om te kijken of ze het wel waard zijn.. Niet letterlijk ontgroenen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar?quote:
Zolang mogelijk jong blijvenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar is dan ook niks mis mee (af en toe)
pics posten eaquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
zometeen m'n haar donkerder verven bij de kapper, ben benieuwd
Ah, hoi snow/krulquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:50 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ABC1236 ping me jwz![]()
![]()
kussz van je chick :$
Niks, ik ben zielsgelukkigquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een speciale vermelding, wat wil je nog meer.
:Squote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Dimens het volgende:
Het irriteert mij dat sommige UI's niet 60x60 pixels zijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Dimens het volgende:
Dimensquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Dimens het volgende:
Dat is een soort van imperfectie die zo makkelijk goed te maken is.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Dimens het volgende:
Hier kan dat , in NB verneuk je de linkjes als je ze 60x60 maaktquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef Dimens het volgende:
Hoezo verneukt het de linkjes dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hier kan dat , in NB verneuk je de linkjes als je ze 60x60 maakt
Geen idee. Waar staat dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dimens wat is het verschil bij Panasonic tussen XXXXX en XXXXXE ?
Sommige TV's hebben dezelfde code bijv de TX-P42ST50 die je aanraadde heeft ook een E versie, TX-P42ST50E .Vraag me af wat die E is.quote:
ja joh ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan toch ook als de UI in een [img=60x60] tag staat?
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
onderste is geresized
Het zijn er niet zoveelquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:55 schreef Dimens het volgende:
Dan de UI maar 60x60 maken en dan in die OP zetten.
Is niet zoveel werk hoorquote:
Harrold and kumarquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wie weet een film zoals american pie (2, wedding, reunion en alle spin offs)?
Superbadquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
Roadtrip?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
Clerks (2)quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
alle harold en kumar al geziennog andere suggesties?
Je zou DIT eens kunnen lezen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sommige TV's hebben dezelfde code bijv de TX-P42ST50 die je aanraadde heeft ook een E versie, TX-P42ST50E .Vraag me af wat die E is.
Welke zender dit keer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen ff debat checken, hopen op veel vuurwerk
He ja, ik zoek hier soortgenotenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Hee jij ook hier, had jij niet zo'n topic over hoe kut je klas wel niet was?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
He ja, ik zoek hier soortgenotenDie types die ik daar beschreef komen niet overeen met de mensen hier dus dat scheelt.
30quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef t4rt4rus het volgende:
tot welke leeftijd mag je pubertje zijn?
Totdat je raar wordt aangekeken als je bij het schoolplein staat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef t4rt4rus het volgende:
tot welke leeftijd mag je pubertje zijn?
basisschooplein of middelbareschoolplein?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Totdat je raar wordt aangekeken als je bij het schoolplein staat.
Zulke sokken had ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk de foto van dit genie.
Ach, deze dame is 19, kan gewoon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zulke sokken had ik ook
Toen ik 6 was
Zal wel blond zijn danquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, deze dame is 19, kan gewoon.
Ben je autistisch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef msacras het volgende:
Zulke sokken zijn leuk. Ik had ooit sokken met de dagen van de week erop.
Ik was ook maar gewoon een lieve 6-jarige die de dagen van de week leerde. Maar nee, sorry. Jij wel?quote:
Ik heb nooit sokken met L en R of dagen er op gehad nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was ook maar gewoon een lieve 6-jarige die de dagen van de week leerde. Maar nee, sorry. Jij wel?
Ja echt ziek hequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Die sneak preview van Bourne Legacy is zo vaagtotaal niet vloeiend dat beeld.
Geen Matt Damon dus...quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Die sneak preview van Bourne Legacy is zo vaagtotaal niet vloeiend dat beeld.
Weet je trouwens hoe hij zijn telefoon op neemt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihahoBeter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Dus is dat dan niet vaag om naar the Bourne te kijken zonder Matt Damon?quote:
Jawel, ik haat datquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Dus is dat dan niet vaag om naar the Bourne te kijken zonder Matt Damon?
Ik hoef hem niet te zien denk ik.
RTL 4 Caré debat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef t4rt4rus het volgende:
Waar kijken jullie naar waar Roemer nu op is?
damn stream met reclame...quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/dc5a9ffb-e4ab-3189-8f6d-315bd776454c
jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
damn stream met reclame...
Of hebben jullie nu ook reclame?
iedereen die van de kapper komt zegt dat, daarom 'weer'quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoezo 'weer' ?
[..]
ja ff maken
Die kop valt nog wel mee, zn stem is ergerquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:04 schreef t4rt4rus het volgende:
Ah nee...
Kijk ik eens een keer RTL krijg je gelijk die kut kop van die CDA-er ervoor...
Geert Wilders maakt altijd maar grapjes en ontwijkt alles een beetje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
Haha lekker man, die Geert blijft lachen.
En nu geeft hij nog geen antwoord op de vraag...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Die kop valt nog wel mee, zn stem is erger
ik knip m'n eigen haar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
iedereen die van de kapper komt zegt dat, daarom 'weer'
En toch zat hij 2 jaar lang aan de touwtjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Geert Wilders maakt altijd maar grapjes en ontwijkt alles een beetje.
Wat is daar mis mee?quote:
Heus, hoe dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik knip m'n eigen haar.
ze heeft het geverfd.
Daarom D66.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef msacras het volgende:
"Het landsbelang is dat er een goede regering komt"
droom lekker verder, als Geert nog steeds denkt omhoog te kruipen valt het kabinet elke paar maanden. Die stabiele regering komt er niet
met een schaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[..]
Heus, hoe dan?
Die gasten zijn allemaal achterlijk en praten door elkaar heen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[..]
Heus, hoe dan?
Ze zijn niet zomaar gekozen denk ik?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Die gasten zijn allemaal achterlijk en praten door elkaar heen.
Ooooooooohhhh. Nee maar serieus, dat heb ik nog nooit gehoord. Wel baas.quote:
Ik vind het interessant om te zien hoe de toekoemstig leider (want die staat daar tussen) zich staande houdt in debatten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Die gasten zijn allemaal achterlijk en praten door elkaar heen.
Pechtoldquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom D66.Dan heb je van die twee extremistische partijen, PVV en SP, geen last.
eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom D66.Dan heb je van die twee extremistische partijen, PVV en SP, geen last.
Absoluut D66, Pechtold is een baas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit er denk ik wel in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies. Volgende verkiezing doorknallen naar grootste partij.![]()
Ik zou hem wel willen aaien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik denk dat Wilders wel een aardige kerel is
Een van de grootste bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, teveel vaste stemmers bij de partijen als PvdA en VVD denk ik.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef msacras het volgende:
"we moeten onze rekening niet leggen bij de zieken, maar bij de Grieken"
Ik heb uiteraard helemaal niks met Geert en de PVV en z'n allochtonen-haat, maar wat een prachtzin.
Ik erger me ook altijd aan mensen die 'hun' gebruiken in plaats van ze/zij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach er zijn ergere dingen in het leven waar je je druk over kan maken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik erger me ook altijd aan mensen die 'hun' gebruiken in plaats van ze/zij.
Ohh wat een verschrikkelijke man is het toch. Al moet ik tot m'n grote schaamte wel zeggen dat ik het helemaal met hem eens ben wat betreft de ouderenzorg en dat we niet al ons geld in Zuid-Europa moeten stoppen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]grieken grieken grieken marokkanen grieken
Ik ben vergeten bier te halenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach er zijn ergere dingen in het leven waar je je druk over kan maken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Absoluut D66, Pechtold is een baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gimp man, gimpquote:
vooral in bushokjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan goed foto's maken wil je zeggen.
Er is een andere ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:33 schreef Heatseeker het volgende:
Er is wederom tc zelfde link als gister, ben je de link kwijt of heb je die niet. DM.
Dan is dat een tweelingzus van onze DVquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Is stiekem gewoon gestolen van een fb uit Australië
Je bent zwanger?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef arachide. het volgende:
Oh mijn god, jullie raden het nooit.
Nou dan ga ik het ook niet proberenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef arachide. het volgende:
Zwanger?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef arachide. het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Windows live photo gallery man, windows live photo gallery
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nou dan ga ik het ook niet proberen
Je vaderquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
niet ik, maar iemand anders wel.
Hij heeft wel gelijk ja op bepaalde punten, maar met Wilders blijft het altijd bij het beschuldigen van anderen. Hij voert ook zelden een serieus of goed debat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohh wat een verschrikkelijke man is het toch. Al moet ik tot m'n grote schaamte wel zeggen dat ik het helemaal met hem eens ben wat betreft de ouderenzorg en dat we niet al ons geld in Zuid-Europa moeten stoppen.
Dus er is daar niemand meer online?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar het leven is eruit want ik ging weg.
Dat is waar, inhoudelijk zegt hij niet zoveel maar hij heeft gewoon leuke one-liners. Aan de andere kant is dat weer niet zo vreemd, want dat doen ze allemaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk ja op bepaalde punten, maar met Wilders blijft het altijd bij het beschuldigen van anderen. Hij voert ook zelden een serieus of goed debat.
Geeft niet. Noem een datum en ik kom.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien he, ben dan net terug uit berlijn. 5 dagen party
Die one-liners zijn leuk jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is waar, inhoudelijk zegt hij niet zoveel maar hij heeft gewoon leuke one-liners. Aan de andere kant is dat weer niet zo vreemd, want dat doen ze allemaal.
One-liners zijn ook heel belangrijk, ik doe met school wel eens mee aan debatwedstrijden en als je veel one-liners gebruikt krijg je toch wel aanzienlijk meer waardering van de jury en heb je meer kans op te winnen. En Pechtold is idd sterk, maar hij is dan ook de enige die altijd wel tegen Wilders in durfde te gaan de afgelopen periode haha.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die one-liners zijn leuk ja, maar tijdens dit debat vind ik Wilders echt zwak en de andere met name Pechtold wel sterk met goede punten.
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de jury, vooral op school denk ik. Maar nice hoor, wij hebben dat niet zou wel interessant zijn. Heb je veel gewonnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef msacras het volgende:
[..]
One-liners zijn ook heel belangrijk, ik doe met school wel eens mee aan debatwedstrijden en als je veel one-liners gebruikt krijg je toch wel aanzienlijk meer waardering van de jury en heb je meer kans op te winnen. En Pechtold is idd sterk, maar hij is dan ook de enige die altijd wel tegen Wilders in durfde te gaan de afgelopen periode haha.
Heeft niks met mijn school te maken, zijn gewoon regionale/provinciale/landelijke wedstrijden van school tegen school zegmaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de jury, vooral op school denk ik. Maar nice hoor, wij hebben dat niet zou wel interessant zijn. Heb je veel gewonnen?
Klopt, maar het hele debat vond ik niet zo spannend of goed. En doe vragenstelster had ook niet echt de juiste of goede vragen.
volgende keer baard beter scheren allemaal pukkeltjes grquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet t nu niet
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
Kijk uit troll science heeft een pottenkapsel
quote:
Zeiken 24/7quote:
Plak ze achter het behang.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeiken 24/7
"Ik doe teveel voor je" Hou op dan met dingen doen voor me. Ik kan het heus wel alleen.
Wat?quote:
Niet bekend met die uitspraak?quote:
Is geen onbekende uitspraak in overige delen van Nederlandquote:Op woensdag 5 september 2012 10:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Niet bekend met die uitspraak?
Iemand achter het behang plakken? Dan zal het wel weer achterhoeks zijn.
Zal wel jaquote:Op woensdag 5 september 2012 10:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ook in de prov. Utrecht bekend hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 10:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
quote:
Ben je er wel ooit geweest?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef Heatseeker het volgende:
Dan ligt het aan Zeeland, maar verder is Middelburg.
Hoe was het? Ik vind stomquote:Op woensdag 5 september 2012 11:04 schreef t4rt4rus het volgende:
Neeltje Jans ofzo ben ik wel eens geweest.
Zeker wel, toen was ik 8 of 9 of zo dat wel. Kut dat is 21 jaar geleden.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben je er wel ooit geweest?
Jij bent oudquote:Op woensdag 5 september 2012 11:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zeker wel, toen was ik 8 of 9 of zo dat wel. Kut dat is 21 jaar geleden.
Beetje welquote:
Lobiquote:
Ja?quote:
Hoe weet jij dat???quote:
tisser boiquote:
quote:
Waarom proberen?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
leeell is mijn troon opvolger dus hij probeert mij na te doen.
ja maar hij moet oefenen dus hij volgt mij de hele dag.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom proberen?
hij is toch al je troonopvolger
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
leeell is mijn troon opvolger dus hij probeert mij na te doen.
quote:
Oh okeequote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar hij moet oefenen dus hij volgt mij de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |