Ach, deze dame is 19, kan gewoon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zulke sokken had ik ook
Toen ik 6 was
Zal wel blond zijn danquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, deze dame is 19, kan gewoon.
Ben je autistisch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef msacras het volgende:
Zulke sokken zijn leuk. Ik had ooit sokken met de dagen van de week erop.
Ik was ook maar gewoon een lieve 6-jarige die de dagen van de week leerde. Maar nee, sorry. Jij wel?quote:
Ik heb nooit sokken met L en R of dagen er op gehad nee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was ook maar gewoon een lieve 6-jarige die de dagen van de week leerde. Maar nee, sorry. Jij wel?
Ja echt ziek hequote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Die sneak preview van Bourne Legacy is zo vaagtotaal niet vloeiend dat beeld.
Geen Matt Damon dus...quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Die sneak preview van Bourne Legacy is zo vaagtotaal niet vloeiend dat beeld.
Weet je trouwens hoe hij zijn telefoon op neemt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihahoBeter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Dus is dat dan niet vaag om naar the Bourne te kijken zonder Matt Damon?quote:
Jawel, ik haat datquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Dus is dat dan niet vaag om naar the Bourne te kijken zonder Matt Damon?
Ik hoef hem niet te zien denk ik.
RTL 4 Caré debat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef t4rt4rus het volgende:
Waar kijken jullie naar waar Roemer nu op is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |