Dat jij mijn post niet begrijpt betekent niet dat het niet zinnig is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niks zinnigs te melden TR gemacht
avant-garde kunst is ook moeilijk te begrijpen !!! je kunt het hem niet kwalijk nemen bob !!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat jij mijn post niet begrijpt betekent niet dat het niet zinnig is.
Ik neem hem ook zeker niks kwalijk. Hoe kan ik ooit bij zo'n lieve zoete jongen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
avant-garde kunst is ook moeilijk te begrijpen !!! je kunt het hem niet kwalijk nemen bob !!!
doet hij nog meer dan eten en drinken erin?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Privé camsessie met parkietjePast veel in zijn mond.
Hij heeft net z'n zusje achter de kiezen. Die man weet van geen stoppen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
doet hij nog meer dan eten en drinken erin?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft net z'n zusje achter de kiezen. Die man weet van geen stoppen.
waarquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet of ik nou zo blij ben dat ik hier in de OP sta![]()
Da's gewoon coolquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet of ik nou zo blij ben dat ik hier in de OP sta![]()
quote:
Mannen blijven altijd een beetje puber.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben al een tijd geen puber meer namelijk
Ook echt tuig daarachterquote:
Pz is er voorlopig nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoi heb jij ping xkus jeboi wp
en niet luisteren naar P_z die doet alsof
Ohquote:
Daar is dan ook niks mis mee (af en toe)quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd een beetje puber.
ja ABC1236 ping me jwzquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij neemt ontgroening wel erg serieus, ik bedoelde dat we nieuwe users even een moeilijke tijd zouden geven en wij heel stoer doen om te kijken of ze het wel waard zijn.. Niet letterlijk ontgroenen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar?quote:
Zolang mogelijk jong blijvenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar is dan ook niks mis mee (af en toe)
pics posten eaquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
zometeen m'n haar donkerder verven bij de kapper, ben benieuwd
Ah, hoi snow/krulquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:50 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ABC1236 ping me jwz![]()
![]()
kussz van je chick :$
Niks, ik ben zielsgelukkigquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een speciale vermelding, wat wil je nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |