Dat is waar, inhoudelijk zegt hij niet zoveel maar hij heeft gewoon leuke one-liners. Aan de andere kant is dat weer niet zo vreemd, want dat doen ze allemaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk ja op bepaalde punten, maar met Wilders blijft het altijd bij het beschuldigen van anderen. Hij voert ook zelden een serieus of goed debat.
Geeft niet. Noem een datum en ik kom.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien he, ben dan net terug uit berlijn. 5 dagen party
Die one-liners zijn leuk jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is waar, inhoudelijk zegt hij niet zoveel maar hij heeft gewoon leuke one-liners. Aan de andere kant is dat weer niet zo vreemd, want dat doen ze allemaal.
One-liners zijn ook heel belangrijk, ik doe met school wel eens mee aan debatwedstrijden en als je veel one-liners gebruikt krijg je toch wel aanzienlijk meer waardering van de jury en heb je meer kans op te winnen. En Pechtold is idd sterk, maar hij is dan ook de enige die altijd wel tegen Wilders in durfde te gaan de afgelopen periode haha.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die one-liners zijn leuk ja, maar tijdens dit debat vind ik Wilders echt zwak en de andere met name Pechtold wel sterk met goede punten.
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de jury, vooral op school denk ik. Maar nice hoor, wij hebben dat niet zou wel interessant zijn. Heb je veel gewonnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef msacras het volgende:
[..]
One-liners zijn ook heel belangrijk, ik doe met school wel eens mee aan debatwedstrijden en als je veel one-liners gebruikt krijg je toch wel aanzienlijk meer waardering van de jury en heb je meer kans op te winnen. En Pechtold is idd sterk, maar hij is dan ook de enige die altijd wel tegen Wilders in durfde te gaan de afgelopen periode haha.
Heeft niks met mijn school te maken, zijn gewoon regionale/provinciale/landelijke wedstrijden van school tegen school zegmaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de jury, vooral op school denk ik. Maar nice hoor, wij hebben dat niet zou wel interessant zijn. Heb je veel gewonnen?
Klopt, maar het hele debat vond ik niet zo spannend of goed. En doe vragenstelster had ook niet echt de juiste of goede vragen.
volgende keer baard beter scheren allemaal pukkeltjes grquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet t nu niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |