quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nou dan ga ik het ook niet proberen
Je vaderquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
niet ik, maar iemand anders wel.
Hij heeft wel gelijk ja op bepaalde punten, maar met Wilders blijft het altijd bij het beschuldigen van anderen. Hij voert ook zelden een serieus of goed debat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohh wat een verschrikkelijke man is het toch. Al moet ik tot m'n grote schaamte wel zeggen dat ik het helemaal met hem eens ben wat betreft de ouderenzorg en dat we niet al ons geld in Zuid-Europa moeten stoppen.
Dus er is daar niemand meer online?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar het leven is eruit want ik ging weg.
Dat is waar, inhoudelijk zegt hij niet zoveel maar hij heeft gewoon leuke one-liners. Aan de andere kant is dat weer niet zo vreemd, want dat doen ze allemaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk ja op bepaalde punten, maar met Wilders blijft het altijd bij het beschuldigen van anderen. Hij voert ook zelden een serieus of goed debat.
Geeft niet. Noem een datum en ik kom.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien he, ben dan net terug uit berlijn. 5 dagen party
Die one-liners zijn leuk jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is waar, inhoudelijk zegt hij niet zoveel maar hij heeft gewoon leuke one-liners. Aan de andere kant is dat weer niet zo vreemd, want dat doen ze allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |