Ik erger me ook altijd aan mensen die 'hun' gebruiken in plaats van ze/zij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach er zijn ergere dingen in het leven waar je je druk over kan maken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik erger me ook altijd aan mensen die 'hun' gebruiken in plaats van ze/zij.
Ohh wat een verschrikkelijke man is het toch. Al moet ik tot m'n grote schaamte wel zeggen dat ik het helemaal met hem eens ben wat betreft de ouderenzorg en dat we niet al ons geld in Zuid-Europa moeten stoppen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]grieken grieken grieken marokkanen grieken
Ik ben vergeten bier te halenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach er zijn ergere dingen in het leven waar je je druk over kan maken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Absoluut D66, Pechtold is een baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gimp man, gimpquote:
vooral in bushokjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan goed foto's maken wil je zeggen.
Er is een andere ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:33 schreef Heatseeker het volgende:
Er is wederom tc zelfde link als gister, ben je de link kwijt of heb je die niet. DM.
Dan is dat een tweelingzus van onze DVquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Is stiekem gewoon gestolen van een fb uit Australië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |