En toch zat hij 2 jaar lang aan de touwtjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Geert Wilders maakt altijd maar grapjes en ontwijkt alles een beetje.
Wat is daar mis mee?quote:
Heus, hoe dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik knip m'n eigen haar.
ze heeft het geverfd.
Daarom D66.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef msacras het volgende:
"Het landsbelang is dat er een goede regering komt"
droom lekker verder, als Geert nog steeds denkt omhoog te kruipen valt het kabinet elke paar maanden. Die stabiele regering komt er niet
met een schaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[..]
Heus, hoe dan?
Die gasten zijn allemaal achterlijk en praten door elkaar heen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
[..]
Heus, hoe dan?
Ze zijn niet zomaar gekozen denk ik?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Die gasten zijn allemaal achterlijk en praten door elkaar heen.
Ooooooooohhhh. Nee maar serieus, dat heb ik nog nooit gehoord. Wel baas.quote:
Ik vind het interessant om te zien hoe de toekoemstig leider (want die staat daar tussen) zich staande houdt in debatten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Die gasten zijn allemaal achterlijk en praten door elkaar heen.
Pechtoldquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom D66.Dan heb je van die twee extremistische partijen, PVV en SP, geen last.
eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom D66.Dan heb je van die twee extremistische partijen, PVV en SP, geen last.
Absoluut D66, Pechtold is een baas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit er denk ik wel in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies. Volgende verkiezing doorknallen naar grootste partij.![]()
Ik zou hem wel willen aaien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik denk dat Wilders wel een aardige kerel is
Een van de grootste bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, teveel vaste stemmers bij de partijen als PvdA en VVD denk ik.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef msacras het volgende:
"we moeten onze rekening niet leggen bij de zieken, maar bij de Grieken"
Ik heb uiteraard helemaal niks met Geert en de PVV en z'n allochtonen-haat, maar wat een prachtzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |