One-liners zijn ook heel belangrijk, ik doe met school wel eens mee aan debatwedstrijden en als je veel one-liners gebruikt krijg je toch wel aanzienlijk meer waardering van de jury en heb je meer kans op te winnen. En Pechtold is idd sterk, maar hij is dan ook de enige die altijd wel tegen Wilders in durfde te gaan de afgelopen periode haha.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die one-liners zijn leuk ja, maar tijdens dit debat vind ik Wilders echt zwak en de andere met name Pechtold wel sterk met goede punten.
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de jury, vooral op school denk ik. Maar nice hoor, wij hebben dat niet zou wel interessant zijn. Heb je veel gewonnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef msacras het volgende:
[..]
One-liners zijn ook heel belangrijk, ik doe met school wel eens mee aan debatwedstrijden en als je veel one-liners gebruikt krijg je toch wel aanzienlijk meer waardering van de jury en heb je meer kans op te winnen. En Pechtold is idd sterk, maar hij is dan ook de enige die altijd wel tegen Wilders in durfde te gaan de afgelopen periode haha.
Heeft niks met mijn school te maken, zijn gewoon regionale/provinciale/landelijke wedstrijden van school tegen school zegmaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de jury, vooral op school denk ik. Maar nice hoor, wij hebben dat niet zou wel interessant zijn. Heb je veel gewonnen?
Klopt, maar het hele debat vond ik niet zo spannend of goed. En doe vragenstelster had ook niet echt de juiste of goede vragen.
volgende keer baard beter scheren allemaal pukkeltjes grquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet t nu niet
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
Kijk uit troll science heeft een pottenkapsel
quote:
Zeiken 24/7quote:
Plak ze achter het behang.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeiken 24/7
"Ik doe teveel voor je" Hou op dan met dingen doen voor me. Ik kan het heus wel alleen.
Wat?quote:
Niet bekend met die uitspraak?quote:
Is geen onbekende uitspraak in overige delen van Nederlandquote:Op woensdag 5 september 2012 10:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Niet bekend met die uitspraak?
Iemand achter het behang plakken? Dan zal het wel weer achterhoeks zijn.
Zal wel jaquote:Op woensdag 5 september 2012 10:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ook in de prov. Utrecht bekend hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 10:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
quote:
Ben je er wel ooit geweest?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef Heatseeker het volgende:
Dan ligt het aan Zeeland, maar verder is Middelburg.
Hoe was het? Ik vind stomquote:Op woensdag 5 september 2012 11:04 schreef t4rt4rus het volgende:
Neeltje Jans ofzo ben ik wel eens geweest.
Zeker wel, toen was ik 8 of 9 of zo dat wel. Kut dat is 21 jaar geleden.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben je er wel ooit geweest?
Jij bent oudquote:Op woensdag 5 september 2012 11:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zeker wel, toen was ik 8 of 9 of zo dat wel. Kut dat is 21 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |