SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
We lullen geen 4 topic's vandaag volquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik voorspel dat we morgen om 13:18 uur het duizendste topic openen.
Gewoon een rel nodig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
We lullen geen 4 topic's vandaag volOmdat er geen voetbal op tv is en FUT is dood
of ruziesquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:36 schreef Lindgren. het volgende:
IK GA NAAR SCHOOL. EINDELIJK WEER AAN DE STUDIE. YES.
EINDELIJK. OMGOOMG. Jullie zijn van me af!![]()
Heb nog wat liggen maar geen zin om nu fucked te wordenquote:
Wie is die spanjaard van Man City op het middenveld?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
Idd, ik verveel me mbt FUT:
[ afbeelding ]
Javi Garciaquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wie is die spanjaard van Man City op het middenveld?
Voor dat bedrag kan je zeker een betere spits halen dan Remi, bovendien is hij fysiek niet opgewassen voor de BPL.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:23 schreef DutchSL het volgende:
Chelsea wilde ¤18.9 miljoen betalen voor Remy, maar het ging niet door omdat Sturrigde niet verhuurd wilde worden aan Liverpool. Remy had voor Chelsea nog Tottenham waar hij ook heen kon afgezegd.
Non-shiny Witsel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:35 schreef Maver24 het volgende:
De man van 40 miljoen in een pakje, guess who
nee die nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Non-shiny Witsel.
Toch wel zo'n 400 a 500 coins waard.
hij niet de snelste idd,quote:
Die had ik ook, die gewoon snel, beste CDM in Fifa 11,quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik had zijn IF in FUT 11 op het middenveld met Xabi Alonso en Xavi, hij was een beest.
das wel een goed idee iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:06 schreef DutchSL het volgende:
Snel bieden op spelers met 150 startprice dan!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:10 schreef Tim86 het volgende:
RIP Michael Clarke Duncan..die gast van The Green Mile
Zometeenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou ja dat 11 tegen 11 is wel grappig hoor, als men serieus doet. Gister Real Madrid - Man Utd, stond het 3-0, iedereen ragequit bij Man Utd.Bwhehe. Gaf een assist, sta ik voor goal, gaat die ego zelf, mist hij, lul, ik had je nog een assist gegeven@!!!!!111!
Wij 2 tegen randommers lolquote:
Sure.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij 2 tegen randommers lol
Kom ik eraan zo, geef me wat minuutjesquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je jarig?!
Gefeliciteerd dan
Laat maar ik ben dom
En dat is dus niet grappig!quote:
Ja, opa is 77 gewordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je jarig?!
Gefeliciteerd dan
Laat maar ik ben dom
Je moet wat over hebben voor je titelquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dat is dus niet grappig!
Dit is wat 2 x om 6 uur opstaan met mij doet
Afbraak van de hersencellen ik zeg het je.
Wist je dat de echt rijke van deze wereld hun studie niet hebben afgemaakt GJE?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je titel
Neenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Misschien kan GJE wel heel goed voetballen!!
Welke lobby gaan we?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zeggen ze, ja, je hebt een boek voor software, maar nergens kon ik een boek daarvan halen.
2 Vs 2 heet 'iequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kies jij maar.Jij weet het beter dan mij.
`quote:
waarom zou de normale slecht zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:38 schreef marcie216 het volgende:
Ik baal er van dat ik geen IF Doedel er neer kan zetten, de normale is slecht toch?
Dat is een gevoel. Zo niet dan gebruik ik hem wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou de normale slecht zijn?
een gevoel dat totaal nergens op gebaseerd is dus. Zijn stats zijn goed, zijn reviews op futhead zijn goed, waarom zou ie dan niet goed zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is een gevoel. Zo niet dan gebruik ik hem wel.
Bioscoopbroek?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:38 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zal dit topic zo wel even wat nieuw leven inblazen met een prachtig dilemma!
Maar eerst: Kappertje
Reviews moet je nooit op af gaan, van Futhead werd hier elke keer gezegd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een gevoel dat totaal nergens op gebaseerd is dus. Zijn stats zijn goed, zijn reviews op futhead zijn goed, waarom zou ie dan niet goed zijn?
Pauper dingen merk je meteenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Reviews moet je nooit op af gaan, van Futhead werd hier elke keer gezegd.
Btw, how the fuck komen al die mensen bij mijn team haha
Mja, het is nou niet bepaald dichtbij vind ik, Misschien handig om te vermelden dat we allebei 16 zijn en ik "gewend" ben om m'n vriendinnen en vrienden op fietsafstand hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:10 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer is Arnhem vs Nijmegen zo ver dan?
Veel mensen zijn gewoon wat afstandelijker via sms/wa toch..Als ze IRL wel erg leuk en open is dan is het toch goed..bij de meesten is het andersom en dat is alleen maar irritant.
[ afbeelding ]
Dan komen die GJE figuren die nooit iets hebben meegemaakt en het toch precies wetenquote:
Whatsapp.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:07 schreef el-blanchito het volgende:
Mannen, Heren, GJE,
aanschouw mijn dilemma:
Afgelopen zomer vertrok ik richting Terschelling met een vijftal vrienden om daar van "de natuur te gaan genieten". Prachtige week gehad, genoeg natuur dus ook gezien. Nu wil het feit dat ik op de laatste avond/morgen een bijzonder leuk meisje heb leren kennen. Zij gaat door het leven onder de naam L.
Bij thuiskomst werd L even gefacebooked en ik concludeerde dat zij een schone deerne was. Ik raapte mijn moed bijeen en begon met haar te praten via FB-Chat. Binnen enkele luttele seconde had ik haar telefoonnummer binnenghengeld en praatte we verder via Whats app. Er lagen ons vele (nachtelijke) gesprekken in het verschiet.
Na enkele dagen besefte ik dat dit meisje een schot in de figuurlijke roos was. Er waren genoeg overeenkomsten en er was nog steeds dezelfde klik die ik in de tent op terschelling ook al leek te voelen. Een date was zo gepland en op de Dag des Oordeels spoedde ik mij richting Nijmegen. Uiteraard, met mijn Bioscoopbroek aan![]()
Een lang stuk proza mijn beste lezer, maar we begeven ons rap richting de belangrijke punten. Geduld dus!
Aldaar in Nimma city () besloten we naar de bioscoop te gaan. helaas draaide er niks in geen van alle bioscopen die de stad rijk is, dus besloten we richting het park te wandelen. Echter liet God het zo hard regenen dat van een fijne wandeling geen sprake was. We besloten andermaal iets te drinken op een terrasje.
Vorige week vrijdag was ik uitgenodigd bij de fraaie L thuis. Een kast van een huis en een gigantische tuin wachtte mij op. Ik maakte kennis met haar ouders, maakte wat grappen tegen haar jongste broertje en lachtte beleefd om de grappen van haar grootvader. Ik meende in de smaak te vallen. Na dat we later op de avond (uitgebreid) afscheid namen, besloten wij de volgende keer bij mij af te sluiten. Als een tevreden man stapte ik de trein in.
Maar, zie daar: DE TWIJFEL.
Ik weet niet wat ik moet doen. Zoals hierboven beschreven is er duidelijk een klik en geeft ze genoeg signalen af dat ze wel iets wil. Wat is dan de reden tot twijfel, El-Blanchito? het volgende:
Via Whats-app is ze redelijk afstandelijk in letterlijke en figuurlijk zin. Ze zegt vrij weinig, dit in tegenstelling met wanneer ik haar in het echt zie... Helaas woont ze ook een stuk van mij weg. Ik woon namelijk nabij Arnhem, en zij woont bij Nijmegen
Heren, nu vraag ik u: Wat. Te. Doen.
Spel- en drukfouten onder voorbehoud.
Ach het was hier zo rustig, ff wat leven in de brouwerijquote:
Tja, als het echt zo'n schot in de roos is kan je het toch in ieder geval een kans geven denk ik..werkt het dan alsnog niet dan kom je er vanzelf achter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mja, het is nou niet bepaald dichtbij vind ik, Misschien handig om te vermelden dat we allebei 16 zijn en ik "gewend" ben om m'n vriendinnen en vrienden op fietsafstand hebben.
Nee die zit er niet inquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als het echt zo'n schot in de roos is kan je het toch in ieder geval een kans geven denk ik..werkt het dan alsnog niet dan kom je er vanzelf achter.
En even ontopic..Zit deze speler in het spel? Dan kan hij een IF als goalkeeper krijgen
Zoals ik al zei: Het zal wel wennen zijn voor mij om haar maar 1x per week waarschijnlijk te gaan zien, waar ik bij mijn ex'en er makkelijk langs kon fietsen. Zij heeft ook gezegd dat ze dat niet zo prettig vindt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Thorb het volgende:
Is toch niet zo ver weg, waarom zou je het niet doen
Ze zegt dus dat ze het irritant vindt dat jij zo ver weg woont? Samenwonen dan maar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Het zal wel wennen zijn voor mij om haar maar 1x per week waarschijnlijk te gaan zien, waar ik bij mijn ex'en er makkelijk langs kon fietsen. Zij heeft ook gezegd dat ze dat niet zo prettig vindt.
Als je haar echt leuk vindt lijkt me dat dan niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Het zal wel wennen zijn voor mij om haar maar 1x per week waarschijnlijk te gaan zien, waar ik bij mijn ex'en er makkelijk langs kon fietsen. Zij heeft ook gezegd dat ze dat niet zo prettig vindt.
Kom op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:16 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon doen man!
Als jullie elkaar echt leuk vinden, maakt dat 30 min (of hoe ver het ook is) echt niet uit. Als je dan wat langer verkering hebt kan je gewoon weekendjes weg gaan met haar en dergelijke!
Ach, het was hier zo dood en ik was gewoon benieuwd wat jullie ervan vonden. We wonen trouwens niet precies in Nijmegen en Arnhem dus ik ben wel een uurtje onderweg met de trein.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:16 schreef laucas het volgende:
Arnhem-Nijmegen is prima te doen maar waarom post je dat hier?
Ja hij is 16 zegt hij net, relatie of hoe je het dan wilt noemen.quote:
Kijk maar in je dm want heb hem niet opgeslagen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:17 schreef marcie216 het volgende:
Thorb, kan je nog een keer dat team van jouw posten, met skrtel enzo? Ben hem kwijt.
Ah oke.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk maar in je dm want heb hem niet opgeslagen.
Ja verkering vind ik echt zo een groep 6 woordquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja hij is 16 zegt hij net, relatie of hoe je het dan wilt noemen.
Klopt, kon niet op het woord 'relatie' komen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja verkering vind ik echt zo een groep 6 woord.
quote:The Brazilian attacker has conveyed his pleasure in securing a move to the Russian champions, but admitted that he knew nothing about the switch until his agent told him it was completed
Ik denk dat ze dat wel doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rojas in een pack, helaas is het een non-shiny RB. Ik heb vandaag wel al 3 free silver packs gehad en een paar kits maar het geluk met spelers is even weg. Ik heb nog steeds hoop dat ze bij EA alleen die 2 goals van Serero zien en dat ze hem daarom een silver IF geven
Ja bizar was dat..alsof ze het vergeten waren ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rojas in een pack, helaas is het een non-shiny RB. Ik heb vandaag wel al 3 free silver packs gehad en een paar kits maar het geluk met spelers is even weg. Ik heb nog steeds hoop dat ze bij EA alleen die 2 goals van Serero zien en dat ze hem daarom een silver IF gevenBij VI doen ze net of hij niet bestaat want ze hadden het er niet eens over
Dat denk ik, ik was eigenlijk wel benieuwd wat ze van hem vonden (en van die rode kaart) Daardoor stond hij ook niet in het elftal van de weekquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja bizar was dat..alsof ze het vergeten waren ofzo
Vragen insturen, heel veel!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik, ik was eigenlijk wel benieuwd wat ze van hem vonden (en van die rode kaart) Daardoor stond hij ook niet in het elftal van de week
Nu niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tim, wat een baas ben je toch. Kijk jij die filmpjes nu ook gewoon?
Ze hadden het wel ff over Serero hoor, over dat Zomer 3 meter naast de bal kopte bij zijn goal enzo. Maar als er iemand in die wedstrijd een IF moet dan is het Finnbogasson. Speelt bij de 'kleinere' ploeg, scoort 2 en krijgt geen roodquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja bizar was dat..alsof ze het vergeten waren ofzo
Uiteraard. Ik doelde meer op het feit dat Serero zelf geen aandacht kreeg. Alleen die maffe tackle was al reden genoeg om hem flink uit te lachen..als iemand zo dominant (positief en negatief) is dan krijgt dat normaal wel wat aandachtquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze hadden het wel ff over Serero hoor, over dat Zomer 3 meter naast de bal kopte bij zijn goal enzo. Maar als er iemand in die wedstrijd een IF moet dan is het Finnbogasson. Speelt bij de 'kleinere' ploeg, scoort 2 en krijgt geen rood
Dan heb ik dat denk ik gemist. Ik heb het gisteravond om 11 uur nog teruggekeken, misschien dat het daaraan ligt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze hadden het wel ff over Serero hoor, over dat Zomer 3 meter naast de bal kopte bij zijn goal enzo. Maar als er iemand in die wedstrijd een IF moet dan is het Finnbogasson. Speelt bij de 'kleinere' ploeg, scoort 2 en krijgt geen rood
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat denk ik gemist. Ik heb het gisteravond om 11 uur nog teruggekeken, misschien dat het daaraan ligt.
Ik had eigenlijk verwacht dat Rene ging zeggen dat hij hem te klein vindt of dat ze het gingen hebben over dat dansje na zijn goal maar dat zat er niet inquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik doelde meer op het feit dat Serero zelf geen aandacht kreeg. Alleen die maffe tackle was al reden genoeg om hem flink uit te lachen..als iemand zo dominant (positief en negatief) is dan krijgt dat normaal wel wat aandacht
Sinclair is wel gewoon zo goed, maar ze zijn te lelijk om er een toffe hybrid om heen te bouwen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan echt geen team met Sinclair - Jeromo - Dyer meer zien..kom echt non-stop dezelfde teams tegen als ik overdag speel met al die Engelse guppekoppen die net uit school zijn
Ik heb een paar wedstrijden met Sinclair gespeeld toen. In 4-3-3 met Miyaichi, N'Gog of Jerome in de spits en dan Sinclair. Vond het een lekker team om mee te counteren, maar naar binnen kappen en in de verre hoek krullen gaat gewoon niet met Sinclair en Miyaichi. Vooral die Jappanerquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sinclair is wel gewoon zo goed, maar ze zijn te lelijk om er een toffe hybrid om heen te bouwen.
Jerome nooit mee gespeeld maar die ziet er qua stats ook wel heel erg goed uit.
Dyer is gewoon een neger met pace die verder niks anders kan, kan je nog beter UP Moses daar neerzetten.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dyer is gewoon een neger met pace die verder niks anders kan, kan je nog beter UP Moses daar neerzetten.
Ox scoorde bij mij best veelquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dyer heeft ook geen goede work rates en lage shooting, maar iemand scoorde laatst 2x tegen mij met The Ox en hij heeft ook maar 55 shooting. Zelf heb ik met hem nog nooit een goal gescoord.
Als je weet hoe je hem moet gebruiken wel. Sowieso niet echt geschikt als spits in een 4321/433 maar het is ook een beetje lame als je een team van 75K om Messi heen hebtquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb nu 475K tot mijn beschikking. Zal ik Messi kopen en er een team omheen bouwen? Is Messi 400K coins waard?
Hij is te koop voor 350K nu :p 4-2-3-1 ga ik doen. Met Benzema als spits. CF Messi, CAM's Kaka en Ozil. CDM's Sahin en Xabi en dan nog een leuke verdediging.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je weet hoe je hem moet gebruiken wel. Sowieso niet echt geschikt als spits in een 4321/433 maar het is ook een beetje lame als je een team van 75K om Messi heen hebt
Sinclair heeft imo echt een erg lekker shot, finesses zijn wel redelijk matig, maar daar heb ik Kembo voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb een paar wedstrijden met Sinclair gespeeld toen. In 4-3-3 met Miyaichi, N'Gog of Jerome in de spits en dan Sinclair. Vond het een lekker team om mee te counteren, maar naar binnen kappen en in de verre hoek krullen gaat gewoon niet met Sinclair en Miyaichi. Vooral die Jappanerdie kan alleen maar rennen.
Speel ik ook regelmatig tegen jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik speelde gisteren tegen iemand die echt alle silver pacehoeren uit alle competities had weten te verzamelen..echt pauper chem ook. Won zo fucking simpel
Keeperquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik speelde gisteren tegen iemand die echt alle silver pacehoeren uit alle competities had weten te verzamelen..echt pauper chem ook. Won zo fucking simpel
Na*quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:13 schreef Jonnsie het volgende:
Dag mensen!
Alles wel, naar de lange school/werkdagen?
Hij doet niet meer mee geloof ik en anders spelen jullie morgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pascal, wat gebeurt er als VDM vandaag niet tegen mij speelt?
En morgen speel ik ook tegen Laucasquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij doet niet meer mee geloof ik en anders spelen jullie morgen.
Doe: Lavezzi - Messi - Di Maria in 4-3-3 met daarachter Aimar, Javi Garcia en Witsel. Beesten team heb je dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hij is te koop voor 350K nu :p 4-2-3-1 ga ik doen. Met Benzema als spits. CF Messi, CAM's Kaka en Ozil. CDM's Sahin en Xabi en dan nog een leuke verdediging.
Het betekent alles voor me. Is het mooiste wat er is. Op de massagebank, in de sauna..Zelfs 5 minuten voor een wedstrijd, ik kan gewoon niet zonder..quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, maar vanavond vanuit het bed wel zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zijn er nog wedstrijd gespeeld vandaag? Dan werk ik de standen even bij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En morgen speel ik ook tegen Laucas.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het betekent alles voor me. Is het mooiste wat er is. Op de massagebank, in de sauna..Zelfs 5 minuten voor een wedstrijd, ik kan gewoon niet zonder..Trololol. Van welk filmpje heb je die screenshot gemaakt trouwens? Zij komt me niet bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die meid in zijn avatar? Dat is die Gigi van GTST.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Trololol. Van welk filmpje heb je die screenshot gemaakt trouwens? Zij komt me niet bekend voor.
Vorige week had ik ongeveer 100k verdiend met die bronze pack methode. Gisteren in 1 uur 20k door gewoon met IF's te handelen. Die bronze packs zijn leuk als je er wat leuks in krijgt, anders is kost het gewoon enorm veel tijd voor heel weinig winst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft toch chill dat wanneer je even coins nodig hebt, die bronze pack methode nog steeds perfect werkt:
[ afbeelding ]
30 items, 29 verkocht.
Mia (L)quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Trololol. Van welk filmpje heb je die screenshot gemaakt trouwens? Zij komt me niet bekend voor.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die meid in zijn avatar? Dat is die Gigi van GTST.
Nee, dezequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die meid in zijn avatar? Dat is die Gigi van GTST.
Meer weet ik toch ook niet, je kent die naam van de reeks toch zelf wel ouwe fapperquote:
Ze kijkt wel beregeil man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meer weet ik toch ook niet, je kent die naam van de reeks toch zelf wel ouwe fapper
Kun je ook seizoen 2 episode 4 even uploaden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:28 schreef Tim86 het volgende:
oke oke, DM maar als je de downloadlink wil
lol, goed getroll welquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1514469
tweakersquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1514469
Dat topic is van mij héquote:
Ergere overtredingen zijn er niet manquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tweakersje mag ook echt helemaal niks
een perm ban voor offtopic
Een perm ban voor het verzieken van een topic. Dat zou hier ook moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tweakersje mag ook echt helemaal niks
een perm ban voor offtopic
Wat voor debiele opmerking is dat nou? Dan was iedereen al weg hier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Een perm ban voor het verzieken van een topic. Dat zou hier ook moeten gebeuren.
Zelfs DarkSonic zou daar te boek staan als een trollquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik dacht dat wij hier weleens hard hapten op een troll, maar bij Tweakers..wtf
Alleen SB en Marcie en misschien GJE.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat voor debiele opmerking is dat nou? Dan was iedereen al weg hier.
Krapje!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen SB en Marcie en misschien GJE.
Als ik daar 1x offtopic post krijg ik waarschijnlijk ook een ban, en ik heb nog nooit een ban gehad op een forumquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfs DarkSonic zou daar te boek staan als een troll
Dat laatste kan echt niet manquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik daar 1x offtopic post krijg ik waarschijnlijk ook een ban, en ik heb nog nooit een ban gehad op een forum
ermahgerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
Zeg,komen er nog Transfers aan bij EA voor UT ?,
genoeg spelers uit die giga waslijst van afgelopen 31 augustus die wel interessant zijn
edit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1907963.page
GEEN BIDTOKENS MEER IN FIFA 13 !!!
Godverdommequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
genoeg spelers uit die giga waslijst van afgelopen 31 augustus die wel interessant zijn
edit:
Nee, ik heb geen zin om te trollen. Ik snap niet wat er leuk aan isquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat laatste kan echt niet man![]()
Ga eens trollen daar, yolo!
haha toefjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
edit:
De macht om andere te laten doen wat jij wil, namelijk dat ze happen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om te trollen. Ik snap niet wat er leuk aan is
en danquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
PFFF nog 4 en half uur wakker zien te blijven
Slapenquote:
Ibrahimovic-Adiyiahquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt er een leuke BSG hybrid van?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ibrahimovic-Adiyiah
van Persie
Rest BPL/Championship
Die longshot was misselijkmakendquote:
Ja, maar wat wil je er dan in hebben? Ik heb dit:quote:
hij het Royston niet Ricky kneusquote:
ik wil iig geen full BPL/championship teamquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je er dan in hebben? Ik heb dit:
Almunia (Watford versie)
Jose Enrique Miquel Ridgewell (Championship versie) Hoyte (die van Middlesbrough)
Frimpong
Drenthe Emnes
van Persie
Ibrahimovic Adiyiah
Ik kan nu geen link geven want ik zit in internet explorer en daar kan ik geen squad opslaan
Hou je bakkes esquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij het Royston niet Ricky kneus
[..]
ik wil iig geen full BPL/championship team
Royston Rickie Drenthequote:
Ik dacht dat jij groepswinnaar werd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die longshot was misselijkmakend![]()
Kanaalnummer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
op de ARD op de TV heb je nu de Paralympics met Blind voetballen, das echte humor !!
Spannend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
Het staat nu dus:
Geluid 3 punten 2 gespeeld
Laucas 3 punten 2 gespeeld
Kamikazie 3 punten 2 gespeeld
VDM 0 punten 0 gespeeld
Of niet?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
op de ARD op de TV heb je nu de Paralympics met Blind voetballen, das echte humor !!
Ik ben inderdaad verkaast jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een echte Hollander ben je ook, hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een belletje erin, vreselijk lijkt me dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Waarom moeten het per se IF's zijn dan..heb je amper opties volgens mij..als ze er überhaupt al zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
Welke 2 IF's hebben samen in de spits een dubbele link? Het moeten wel zilvers zijn.
lijkt me idd extreem moelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die blinden kunnen het nog goed ook
Oh ik wou een full IF hybrid maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom moeten het per se IF's zijn dan..heb je amper opties volgens mij..als ze er überhaupt al zijn.
Dus alleen nog de wedstrijden tegen vandermar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik moet het nog even bevestigd krijgen van een van de andere
Ja volgens mij wel. Maar heb hem ik sinds feyenoord heeft verloren van vitesse niet meer gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus alleen nog de wedstrijden tegen vandermar?
Maikon Leite en Joquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:20 schreef Rijst het volgende:
http://futhead.com/12/sea(...)lters-MAX_NUM_FORMS=
Leuk man beetje om blinde lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:22 schreef Maver24 het volgende:
haha dat blind voetballen levert wel kolderieke momenten op
dat ze het hebben is niet tof maar het gehele concept ziet er gewoon grappig uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk man beetje om blinde lachen.
Lee dong Gook is echt slecht. Denk dat ik dan een driehoekje ga maken met deze 3quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Of die Koreanen van Jeonbuk?
Holt+Jackson is het beste duo denk ik
Hoe maak jij altijd van die grote screens?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lee dong Gook is echt slecht. Denk dat ik dan een driehoekje ga maken met deze 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koreaanse hek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe maak jij altijd van die grote screens?
Web app full screen modequote:Op dinsdag 4 september 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja dat was wel mooiquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:26 schreef Tim86 het volgende:
lol die kerel net op dat filmpje die scoorde en de grens ging omhelzen
En hij speelt niet op tijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
Ik denk dat we vandermar niet meer moeten laten spelen. Hij kan nu in z'n eentje bepalen wie er door gaat.
Nou, voor wie er doorgaat maakt het niet uit of ik alle wedstrijden tegen vandermar wegstreep of met 3-0 winst invul. Jij en Geluid gaan dan door op basis van het doelsaldo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En hij speelt niet op tijd
Hoe wou je het dan oplossen?
Nu naar het onderinge resultaat, doelsaldo etc kijken!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En hij speelt niet op tijd
Hoe wou je het dan oplossen?
Omdat jij in je jonge jaren zit, je heerst over de straten. je bent de baas van de kroeg en je moet pakken wat je pakken kan en nemen wat je nemen kan.quote:
Maar als ze toch ver weg woont doet hij beide toch. YOLOquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat jij in je jonge jaren zit, je heerst over de straten. je bent de baas van de kroeg en je moet pakken wat je pakken kan en nemen wat je nemen kan.
En ik gewoon iets anders wou zeggen dan de rest (rebels he!!)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou, voor wie er doorgaat maakt het niet uit of ik alle wedstrijden tegen vandermar wegstreep of met 3-0 winst invul. Jij en Geluid gaan dan door op basis van het doelsaldo.
Ik vind het best, maar is wel beetje kut voor Laucas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu naar het onderinge resultaat, doelsaldo etc kijken!
Laat mij spelen dan zorg ik dat Geluid eruit gaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het best, maar is wel beetje kut voor Laucas.
Bedenk maar iets anders!
Spelen jullie anders nog maar een keer allemaal tegen elkaar, dat lijkt me inderdaad eerlijker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het best, maar is wel beetje kut voor Laucas.
Bedenk maar iets anders!
Wat een aap is het ook!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die moeten nog, cr00kk was in slaap gevallen.
We zouden gaan clubben dus ik de xbox aanzetten, liggen Mathijs (met xbox aan) en Crook gewoon te slapenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een aap is het ook!Nja, maakt niet uit.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
We zouden gaan clubben dus ik de xbox aanzetten, liggen Mathijs (met xbox aan) en Crook gewoon te slapen
Ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik allemaal koffie en pillen om wakker te blijven om te clubben, gaan ze gewoon slapen
je hebt zo'n beetje de beste spelers nu, dus ja.. Ik zou zelf Mansally LW doen en Kandji spits.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:39 schreef Jonnsie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/2077205
Vinden jullie er van?
Hebben jullie nog tips voor verbeteringen?
Ik zou hem zo doen:quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:39 schreef Jonnsie het volgende:
Vinden jullie er van?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Veel te rustig hier. Wat vinden jullie hier nou van?
Cuesta ipv Attakora?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:39 schreef Jonnsie het volgende:
Vinden jullie er van?
Ik vind dat Zusi mist en Myers > Sarkodie. Misschien Cuesta > Attakora, meer kan ik niet bedenken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:39 schreef Jonnsie het volgende:
Vinden jullie er van?
Moeilijk lyrics, dat wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
wedden dat marcie er tussen zit
Harde kern en schoolreisje passen niet in 1 zinquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Veel te rustig hier. Wat vinden jullie hier nou van?
Zit niet te dromen jongen, eet je worstenbroodje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij groepswinnaar werd?
Aaaah, je kunt niet tegen je verlies.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je worstenbroodje.
harde kern schoolreisje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Harde kern en schoolreisje passen niet in 1 zin
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aaaah, je kunt niet tegen je verlies.
Wat ben je slecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |