dat ze het hebben is niet tof maar het gehele concept ziet er gewoon grappig uitquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk man beetje om blinde lachen.
Lee dong Gook is echt slecht. Denk dat ik dan een driehoekje ga maken met deze 3quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Of die Koreanen van Jeonbuk?
Holt+Jackson is het beste duo denk ik
Hoe maak jij altijd van die grote screens?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lee dong Gook is echt slecht. Denk dat ik dan een driehoekje ga maken met deze 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koreaanse hek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe maak jij altijd van die grote screens?
Web app full screen modequote:Op dinsdag 4 september 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe maak jij altijd van die grote screens?
ja dat was wel mooiquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:26 schreef Tim86 het volgende:
lol die kerel net op dat filmpje die scoorde en de grens ging omhelzen
En hij speelt niet op tijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
Ik denk dat we vandermar niet meer moeten laten spelen. Hij kan nu in z'n eentje bepalen wie er door gaat.
Nou, voor wie er doorgaat maakt het niet uit of ik alle wedstrijden tegen vandermar wegstreep of met 3-0 winst invul. Jij en Geluid gaan dan door op basis van het doelsaldo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En hij speelt niet op tijd
Hoe wou je het dan oplossen?
Nu naar het onderinge resultaat, doelsaldo etc kijken!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En hij speelt niet op tijd
Hoe wou je het dan oplossen?
Omdat jij in je jonge jaren zit, je heerst over de straten. je bent de baas van de kroeg en je moet pakken wat je pakken kan en nemen wat je nemen kan.quote:
Maar als ze toch ver weg woont doet hij beide toch. YOLOquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat jij in je jonge jaren zit, je heerst over de straten. je bent de baas van de kroeg en je moet pakken wat je pakken kan en nemen wat je nemen kan.
En ik gewoon iets anders wou zeggen dan de rest (rebels he!!)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou, voor wie er doorgaat maakt het niet uit of ik alle wedstrijden tegen vandermar wegstreep of met 3-0 winst invul. Jij en Geluid gaan dan door op basis van het doelsaldo.
Ik vind het best, maar is wel beetje kut voor Laucas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu naar het onderinge resultaat, doelsaldo etc kijken!
Laat mij spelen dan zorg ik dat Geluid eruit gaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het best, maar is wel beetje kut voor Laucas.
Bedenk maar iets anders!
Spelen jullie anders nog maar een keer allemaal tegen elkaar, dat lijkt me inderdaad eerlijker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het best, maar is wel beetje kut voor Laucas.
Bedenk maar iets anders!
Wat een aap is het ook!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die moeten nog, cr00kk was in slaap gevallen.
We zouden gaan clubben dus ik de xbox aanzetten, liggen Mathijs (met xbox aan) en Crook gewoon te slapenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een aap is het ook!Nja, maakt niet uit.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
We zouden gaan clubben dus ik de xbox aanzetten, liggen Mathijs (met xbox aan) en Crook gewoon te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |