Kanaalnummer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
op de ARD op de TV heb je nu de Paralympics met Blind voetballen, das echte humor !!
Spannend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
Het staat nu dus:
Geluid 3 punten 2 gespeeld
Laucas 3 punten 2 gespeeld
Kamikazie 3 punten 2 gespeeld
VDM 0 punten 0 gespeeld
Of niet?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
op de ARD op de TV heb je nu de Paralympics met Blind voetballen, das echte humor !!
Ik ben inderdaad verkaast jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een echte Hollander ben je ook, hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een belletje erin, vreselijk lijkt me dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Waarom moeten het per se IF's zijn dan..heb je amper opties volgens mij..als ze er überhaupt al zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
Welke 2 IF's hebben samen in de spits een dubbele link? Het moeten wel zilvers zijn.
lijkt me idd extreem moelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die blinden kunnen het nog goed ook
Oh ik wou een full IF hybrid maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom moeten het per se IF's zijn dan..heb je amper opties volgens mij..als ze er überhaupt al zijn.
Dus alleen nog de wedstrijden tegen vandermar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik moet het nog even bevestigd krijgen van een van de andere
Ja volgens mij wel. Maar heb hem ik sinds feyenoord heeft verloren van vitesse niet meer gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus alleen nog de wedstrijden tegen vandermar?
Maikon Leite en Joquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:20 schreef Rijst het volgende:
http://futhead.com/12/sea(...)lters-MAX_NUM_FORMS=
Leuk man beetje om blinde lachen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:22 schreef Maver24 het volgende:
haha dat blind voetballen levert wel kolderieke momenten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |