En morgen speel ik ook tegen Laucasquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij doet niet meer mee geloof ik en anders spelen jullie morgen.
Doe: Lavezzi - Messi - Di Maria in 4-3-3 met daarachter Aimar, Javi Garcia en Witsel. Beesten team heb je dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hij is te koop voor 350K nu :p 4-2-3-1 ga ik doen. Met Benzema als spits. CF Messi, CAM's Kaka en Ozil. CDM's Sahin en Xabi en dan nog een leuke verdediging.
Het betekent alles voor me. Is het mooiste wat er is. Op de massagebank, in de sauna..Zelfs 5 minuten voor een wedstrijd, ik kan gewoon niet zonder..quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, maar vanavond vanuit het bed wel zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zijn er nog wedstrijd gespeeld vandaag? Dan werk ik de standen even bij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En morgen speel ik ook tegen Laucas.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het betekent alles voor me. Is het mooiste wat er is. Op de massagebank, in de sauna..Zelfs 5 minuten voor een wedstrijd, ik kan gewoon niet zonder..Trololol. Van welk filmpje heb je die screenshot gemaakt trouwens? Zij komt me niet bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die meid in zijn avatar? Dat is die Gigi van GTST.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Trololol. Van welk filmpje heb je die screenshot gemaakt trouwens? Zij komt me niet bekend voor.
Vorige week had ik ongeveer 100k verdiend met die bronze pack methode. Gisteren in 1 uur 20k door gewoon met IF's te handelen. Die bronze packs zijn leuk als je er wat leuks in krijgt, anders is kost het gewoon enorm veel tijd voor heel weinig winst.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft toch chill dat wanneer je even coins nodig hebt, die bronze pack methode nog steeds perfect werkt:
[ afbeelding ]
30 items, 29 verkocht.
Mia (L)quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Trololol. Van welk filmpje heb je die screenshot gemaakt trouwens? Zij komt me niet bekend voor.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die meid in zijn avatar? Dat is die Gigi van GTST.
Nee, dezequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die meid in zijn avatar? Dat is die Gigi van GTST.
Meer weet ik toch ook niet, je kent die naam van de reeks toch zelf wel ouwe fapperquote:
Ze kijkt wel beregeil man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meer weet ik toch ook niet, je kent die naam van de reeks toch zelf wel ouwe fapper
Kun je ook seizoen 2 episode 4 even uploaden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:28 schreef Tim86 het volgende:
oke oke, DM maar als je de downloadlink wil
lol, goed getroll welquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1514469
tweakersquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1514469
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |