Ze hadden het wel ff over Serero hoor, over dat Zomer 3 meter naast de bal kopte bij zijn goal enzo. Maar als er iemand in die wedstrijd een IF moet dan is het Finnbogasson. Speelt bij de 'kleinere' ploeg, scoort 2 en krijgt geen roodquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja bizar was dat..alsof ze het vergeten waren ofzo
Uiteraard. Ik doelde meer op het feit dat Serero zelf geen aandacht kreeg. Alleen die maffe tackle was al reden genoeg om hem flink uit te lachen..als iemand zo dominant (positief en negatief) is dan krijgt dat normaal wel wat aandachtquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze hadden het wel ff over Serero hoor, over dat Zomer 3 meter naast de bal kopte bij zijn goal enzo. Maar als er iemand in die wedstrijd een IF moet dan is het Finnbogasson. Speelt bij de 'kleinere' ploeg, scoort 2 en krijgt geen rood
Dan heb ik dat denk ik gemist. Ik heb het gisteravond om 11 uur nog teruggekeken, misschien dat het daaraan ligt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze hadden het wel ff over Serero hoor, over dat Zomer 3 meter naast de bal kopte bij zijn goal enzo. Maar als er iemand in die wedstrijd een IF moet dan is het Finnbogasson. Speelt bij de 'kleinere' ploeg, scoort 2 en krijgt geen rood
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat denk ik gemist. Ik heb het gisteravond om 11 uur nog teruggekeken, misschien dat het daaraan ligt.
Ik had eigenlijk verwacht dat Rene ging zeggen dat hij hem te klein vindt of dat ze het gingen hebben over dat dansje na zijn goal maar dat zat er niet inquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik doelde meer op het feit dat Serero zelf geen aandacht kreeg. Alleen die maffe tackle was al reden genoeg om hem flink uit te lachen..als iemand zo dominant (positief en negatief) is dan krijgt dat normaal wel wat aandacht
Sinclair is wel gewoon zo goed, maar ze zijn te lelijk om er een toffe hybrid om heen te bouwen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan echt geen team met Sinclair - Jeromo - Dyer meer zien..kom echt non-stop dezelfde teams tegen als ik overdag speel met al die Engelse guppekoppen die net uit school zijn
Ik heb een paar wedstrijden met Sinclair gespeeld toen. In 4-3-3 met Miyaichi, N'Gog of Jerome in de spits en dan Sinclair. Vond het een lekker team om mee te counteren, maar naar binnen kappen en in de verre hoek krullen gaat gewoon niet met Sinclair en Miyaichi. Vooral die Jappanerquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sinclair is wel gewoon zo goed, maar ze zijn te lelijk om er een toffe hybrid om heen te bouwen.
Jerome nooit mee gespeeld maar die ziet er qua stats ook wel heel erg goed uit.
Dyer is gewoon een neger met pace die verder niks anders kan, kan je nog beter UP Moses daar neerzetten.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dyer is gewoon een neger met pace die verder niks anders kan, kan je nog beter UP Moses daar neerzetten.
Ox scoorde bij mij best veelquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dyer heeft ook geen goede work rates en lage shooting, maar iemand scoorde laatst 2x tegen mij met The Ox en hij heeft ook maar 55 shooting. Zelf heb ik met hem nog nooit een goal gescoord.
Als je weet hoe je hem moet gebruiken wel. Sowieso niet echt geschikt als spits in een 4321/433 maar het is ook een beetje lame als je een team van 75K om Messi heen hebtquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb nu 475K tot mijn beschikking. Zal ik Messi kopen en er een team omheen bouwen? Is Messi 400K coins waard?
Hij is te koop voor 350K nu :p 4-2-3-1 ga ik doen. Met Benzema als spits. CF Messi, CAM's Kaka en Ozil. CDM's Sahin en Xabi en dan nog een leuke verdediging.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je weet hoe je hem moet gebruiken wel. Sowieso niet echt geschikt als spits in een 4321/433 maar het is ook een beetje lame als je een team van 75K om Messi heen hebt
Sinclair heeft imo echt een erg lekker shot, finesses zijn wel redelijk matig, maar daar heb ik Kembo voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb een paar wedstrijden met Sinclair gespeeld toen. In 4-3-3 met Miyaichi, N'Gog of Jerome in de spits en dan Sinclair. Vond het een lekker team om mee te counteren, maar naar binnen kappen en in de verre hoek krullen gaat gewoon niet met Sinclair en Miyaichi. Vooral die Jappanerdie kan alleen maar rennen.
Speel ik ook regelmatig tegen jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik speelde gisteren tegen iemand die echt alle silver pacehoeren uit alle competities had weten te verzamelen..echt pauper chem ook. Won zo fucking simpel
Keeperquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik speelde gisteren tegen iemand die echt alle silver pacehoeren uit alle competities had weten te verzamelen..echt pauper chem ook. Won zo fucking simpel
Na*quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:13 schreef Jonnsie het volgende:
Dag mensen!
Alles wel, naar de lange school/werkdagen?
Hij doet niet meer mee geloof ik en anders spelen jullie morgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pascal, wat gebeurt er als VDM vandaag niet tegen mij speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |